Search Results

Search results 101-110 of 110.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Merges en specs doel unis

    Atoompje - - Algemeen

    Post

    En dan nog iets om me een beetje zorgen om te maken. Ik heb momenteel een account in Xalynth, maar hier speel ik niet meer op. Maar is het dan nog wel mogelijk om mijn ''Ursa'' account te mergen naar Xalynth toe?

  • Merges en specs doel unis

    Atoompje - - Algemeen

    Post

    Top dat we eindelijk weer gaan mergen, maar ik vind de doel universa wel wat onhandig gekozen. Waarom kiezen ze in groep 2 niet voor Ursa als doeluni? Dan behoudt je in ieder geval een uni met een unieke instellingen ( Non-ags ) en een 1x vloot speed uni. Nu zijn er 2 uni's die zowat identiek zijn kwa instellingen ( Xalynth & Wasat )

  • Aanpassing specs universa

    Atoompje - - Spel

    Post

    Waarom zou een uni als Ursa niet naar 5x of zelfs 6x eco mogen? Als je er al toch vanuit gaat dat het uiteindelijk allemaal merged, lopen wij dan niet onwijs veel achter? Dat zou dan pas oneerlijk zijn.

  • Mobiele versie ogame

    Atoompje - - Klachten en bugs

    Post

    Ik heb hier ook last van, echter alleen op 1 van mijn 3 accounts. Deze moet ik telkens op mobiele weergaven zetten terwijl mijn andere 2 unis gewoon goed blijven staan. Mijn gsm is trouwens een iPhone 6 plus en ik gebruik chrome als browser.

  • Aanpassing specs universa

    Atoompje - - Spel

    Post

    Zeker een goed plan, vooral als er een pol gehouden word binnen de uni.

  • Wachtwoord wijzigen

    Atoompje - - Klachten en bugs

    Post

    De lobby doet bij mij helemaal niets. Kan niet registreren dan wel inloggen. Lekker is dat zeg :p

  • expeditie nonsens 9NX

    Atoompje - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from discordia: “Quote from Atoompje: “Ik ben iemand die elke dag +- 20 expedities doet. Maar ik moet eerlijk bekennen dat tijdens dit soort evenementen de kans gevoelsmatig lager ligt. Dus ik snap de reactie van de topic starter wel. ” Word het dan niet eens geen tijd om wat nuttigs te gaan doen ” Je hoort mij niet zeuren hoor. Maar expeditie is voor mij nog steeds winstgevend, dus nuttig genoeg voor mij. OT: Om het meeste resultaat te behalen met expedities is het aan te raden om niet me…

  • expeditie nonsens 9NX

    Atoompje - - Klachten en bugs

    Post

    Ik ben iemand die elke dag +- 20 expedities doet. Maar ik moet eerlijk bekennen dat tijdens dit soort evenementen de kans gevoelsmatig lager ligt. Dus ik snap de reactie van de topic starter wel.

  • dit is men u9 def naja ook best sexy toch, en nog wat mobiel defens erachter Raketlanceerder ( 90.000 beschikbaar ) Kleine laser ( 10.000 beschikbaar ) Grote laser ( 5.000 beschikbaar ) Gausskanon ( 1.000 beschikbaar ) Ionkanon ( 300 beschikbaar ) Plasmakanon ( 1.000 beschikbaar ) Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar ) Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )

  • naja ben in u14 ook maar gaan turtlen Raketlanceerder ( 14.000 beschikbaar ) Kleine laser ( 8.000 beschikbaar ) Grote laser ( 1.002 beschikbaar ) Gausskanon ( 539 beschikbaar ) Ionkanon ( 325 beschikbaar ) Plasmakanon ( 201 beschikbaar ) Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar ) Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar ) Anti-ballistische raket (50 aanwezig, max. 0) toch wel lekker voor uni 14, toch ? zo, ik hou dit wel ff up to date hiero, ben nog lang niet klaar met men def dis pas…