Search Results

Search results 981-1,000 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • NL-DE

    Bolder - - The Docks

    Post

    New servers- 25.03.2019 OGame·Vrijdag 22 maart 2019 Looking for a new adventure? New servers are starting next Monday! Here is the list: DE Eco x6, Fleet x5, research x12, 70% DF, 6 Galaxies, 0.7 Deu consumption, +25 fields, Zeker, als Nederland wint zondag!!!

  • Blijmakers

    Bolder - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Dan hou ik me ten zeerste aanbevolen

  • Quote from dutchpride: “Nou Bolderina succes met je rebuild, Zou vast snel gaan aangezien je 99% in de vm zit en als je er niet in zit je n ninja krijgt XD ” O, leuk, een narcist die ook eens wat zegt. Nederlands trots. Zijn al terug gebouwd en liggen weer heerlijk in vmode te glanzen.

  • Quote from davyyyh: “Als leider accepteer ik de vredesverklaring. Echter: ons gerespecteerd lid Wickedmen is diverse keren aangevallen gisteren. Willen jullie vrede, moet de schade eerst vergoed worden. Ik eis dat jullie contact opnemen met Wickedmen en hem 1 mil metaal, 1 mil kristal en 1 mil deut sturen ter compensatie. Ik hoop op een goede vrede. ” Stuur hem maar 3 zakjes tuinaarde, kan hij wat zaadjes planten.....

  • Que's versnellen

    Bolder - - Spel

    Post

    Quote from Abremsev: “(hoe meer punten, hoe meer er versnelt wordt) ” Dus weer meer voordeel voor de top spelers?? Doe het nu eens andersom !!

  • Goederen overhevelen

    Bolder - - Spel

    Post

    Ja, je kunt goederen overhevelen. Maak manen Zet er sprongers op. Bouw vloot. Spring de vloot naar je doelmaan. Naar je planeet vliegen. Verschroot je vloot en je hebt grondstoffen Omslachtig maar, werkt wel, mits je die nog niet hebt

  • Quote from Anuvinda: “Zijn er mensen die op andere apparaten spelen dan? ” Yup, ik speel op mijn sony ereader..

  • GEWELDIGE SLAG 207 satjes uit het spel gehaald.!! Speel je verder met dit verlies Anonymous ?? GL@RB

  • Pak een google home mini en leer die ogame.. Wat willen jullie nu? Gamen zonder moeite? Stelletje lamzakken

  • De koning is dood....lang leve de koning. Good job smoke

  • Voor mij is Monfy van DaS de ongekroonde koning van fidis, die maakt op vonhaze tenminste flinke winst!! Koning Watje zou beter staan Slappe hap GL@RB

  • spio

    Bolder - - Spel

    Post

    Quote from YankeeDoodle: “Waar het Bolder om ging was of hij mij geband kon krijgen, hij vroeg het omdat ik hem 10 seconden voor aanval nog spio'de, precies om de reden die Predator schetst. Maar ik was op tijd, 10 = geen 6. Dus bolder, of Peet of hoe je ook heet in elke uni. ik zou zeggen ga lekker weer in V-modus . Want dat doe je 3 keer per week. ” knallie warsteiner??? Probeer jij nu mij ergens van te beschuldigen, om je te laten bannen? Allereerst, de reden die predator, en jij dus, schetst…

  • spio

    Bolder - - Spel

    Post

    Thxs

  • spio

    Bolder - - Spel

    Post

    De regel dat je binnen 30 sec voor een aanval niet meer mag spioneren, is deze nog steeds van kracht?

  • resource booster

    Bolder - - Spel

    Post

    Shop ( winkel) Recources (grondstoffen) choose one ( bronze zilver goud) bingo

  • Quote from Jillian: “Misschien een puntje voor in het idee-en forum, forum regels betreffend taalgebruik aanscherpen ofzo. ” Jammer, zulke voorstellen, discriminatie?? Misschien eens googlen op dysgrafie? DM, zolang spelers er 2 tot 4 honderd euro instoppen om in de top te komen, die hebben dat probleem niet, die letten wel op toch?? En dat GF er iets aan gaat doen? dacht het niet, winst is het oogmerk, dus spelers hier in tegemoet komen.... Zelf bijhouden in je notities, simpel en altijd bij de…

  • Quote from Flugel25: “Quote from Deurwaarder: “Dit is volgens mij al eens eerder geroepen door iemand Deurwaarder. Als je geen Nederlands kunt typen dan gaat dat ook niet meer komen ben ik bang op deze leeftijd. ” Dat meerdere mensen het door de jaren al tegen hem hebben geroepen laat het kwartje nog steeds niet vallen. Al ben ik het uiteraard helemaal met je eens dat het een stuk duidelijker zou zijn :') Met correct Nederlands wordt je geloofwaardigheid/overtuigingskracht toch altijd net iets g…

  • Sorry Knigge, maar als SGO ben je geen groot licht met je antwoorden naar BLM, zelfs erg denigrerend. Je hebt in elk geval wel een 'point 'gemaakt!! Neem maar een voorbeeld aan Hysteria Wss gaat dit weer een warn opleveren maar zulke top ambtenaar van onze community zou beter moeten weten Natuurlijk volgt GF de "beste" manier om er geld uit te halen, zo ook met dm en acca verwijderen. Zelf ook slachtoffer...

  • 5 uur, dan waag ik een poging, lijkt me leuk om 1 speed te spelen, kan ik uit vmode blijven