Search Results

Search results 41-60 of 132.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from Abremsev: “Quote from Alpatsjino: “Tuurlijk is er een winnaar, een van de 2 heeft altijd meer verlies dan de ander. En daar bij zegt de quote van Knigge al genoeg. Lekker boeien wie er de winnaar is, staat toch niks over in de regels. ” Maar ben je een winnaar wanneer er geen winst gemaakt is? Ik vind persoonlijk niet dat ik win als ik geen winst maak, maar dat is misschien niet voor iedereen zo. ” Ja. Er staat namelijk "De aanvaller heeft het gevecht gewonnen" De rest is niet van toe…

  • Quote from Knigge: “3 - De top 10 of solo top 10 drempel is een 'gevorderde slag' (minimaal 100 miljoen schade), een slag komt pas in aanmerking voor een top10 notering indien er dus 100.000.000 schade is gedaan én er geen sprake is van spelovertredingen als bashing, afgesproken slagen e.d. Bij een Solo top 10 dient de winnende partij alleen te vliegen, dwz, geen meevliegende of haltende vloot(delen) van andere spelers, een spiosonde meesturen teneinde een CR te ontvangen, diskwalificeert een sl…

  • Zo zo. Wolverine sloopt effe half BIRDS. Gelukkig is Abremsev wel beter in het modden dan Ogamen. Dat scheelt dan weer.

  • Quote from Hitsugaya Toushiro: “Daar beide partijen redelijk wat verliezen hebben geleden, zal deze slag vooralsnog niet als top10 worden aangemerkt. Mocht een top10 notering wenselijk zijn, dan mogen beide partijen bij mij komen met een beslissing wie de uiteindelijke winnaar is in deze slag. ” Sinds wanneer beslissen mods wanneer een slag top 10 is? Dus als ik een miljarden hit maak en jij vindt dat ik een miljoen verlies maak, is het geen top 10? Doe gewoon je werk en pin die slag.

  • Kan gebeuren On-topic: Ik hoorde dat Bren ook komt. Mijn maat @HT vindt dit leuk.

  • aanvalsblokkade

    GGMM - - Spel

    Post

    Quote from Freakertje: “Quote from barcodeplayer: “Quote from Hysteria: “Quote from JazztheJack: “weg maankansen ook in Izar. Die 08:00 aanvalsblokkade slaat nergens op naar mijn mening.. ” De maankans aktie is een dag verlengt.Alle vloten zijn terug geroepen..stel jij moet werken of wat dan ook en je hebt je vloot gesaved tot morgen. Je bent in de veronderstelling dat je vloot veilig is. Je logt morgen in en...oeps je vloot is weg terwijl jij netjes hebt gesaved... ” stel je hebt net een maan g…

  • Abremsev

    GGMM - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Abremsev: “Quote from barcodeplayer: “Quote from Abremsev: “Avond! Voor de vele die mij nog niet kennen, in-game ben ik bekend als Abremsev, daar buiten werkt Paul beter. 24 jaar, werkend als project ontwikkelaar en start-up manager in Dubai. In de uurtjes buiten werk en Ogame ben ik vaak met vrienden uit eten, drankjes doen en genieten van het leven hier in de woestijn. Ergens in een ver verleden Ogame gespeeld in Uni 3. Sinds begin 2019 weer begonnen met het spelen van Ogame in Hype…

  • aanvalsblokkade

    GGMM - - Spel

    Post

    Hahahahah ik log heel af en toe in op mijn Izar acc en de helft van de tijd is er een aanvalsblokkade _O- Ach het is toch minegame geworden _O-

  • aanvalsblokkade

    GGMM - - Spel

    Post

    Quote from Wombie: “ook tot 20:00 in u3, lekker vriendelijk voor de genen die aanwerk zijn, of je nacht dienst in zijn gegaan. of pas morgen weer gaan inloggen omdat ze het al gedaan hebben voor vandaag (vanmorgen vroeg bijvoorbeeld). ze zijn ze van geen kwaad bewust dat de vloot op maan/planeet is terug gekomen. zullen morgen dan inloggen en tot hun grote verbazing alles kwijt zijn. vriendelijk zijn we weer ” Je kan gewoon saven?

  • Op zoek naar een fleeters acc

    GGMM - - Account trade Archief

    Post

    Quote from L.J.E: “Hoeveel bied je? ~HT @11-06-'19 ~19:45 | Het is niet toegestaan accounts aan te bieden voor andere zaken dan enkel andere accounts of eventueel voor weg te geven. Dit is ook direct voor het vragen voor dergelijke goederen om een zogenaamde koop te sluiten. Waarschuwing gegeven. Quote from Rey Nemaattori: “3 - Accounts mogen uitsluitend geruild worden tegen ogame accounts. Het is niet toegestaan accounts tegen iets anders dan accounts te ruilen(waaronder, maar zeker niet uitslu…

  • Uni maakt niet uit ==Yoshi 18-6-2019 19:37 na de waarschuwing wordt er nog doorgegaan, reacties blijven uit. Gene die geinteresseert is mag GGMM een leuke board pm sturen closed

  • Quote from L.J.E: “'Geen tijd meer voor Ogame'? Wickedmen moet zitten, en kan daardoor geen Ogame meer spelen. ” Rep #Freemedrerries

  • Kale vloog gisteren al op mij en toen wou ik hem een dm ninja geven, maar zag hij het op tijd. Aangezien ik niet veel tijd over hou voor Ogame, mocht hij mij crashen en heb ik hem vanochtend een bericht gestuurd, waarna het volgende gebeurde. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller kale [GZV] ________________________________________________ Groot vrachtschip 37 Licht gevechtsschip 259 Kruiser 358 Slagschip 125 ______________________…

  • Niemand: Echt niemand: De alliantie Birds: Wij gebruiken DM en daar komen wij halfslachtig eerlijk voor uit, maar we vinden het wel jammer dat anderen het gebruiken en daar klagen wij graag over.

  • Quote from Bolder: “Quote from L.J.E: “Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet? ” Als je skills hebt gebruik je ( bijna ) geen DMmaar dat snap jij toch niet ” 2012 belde. Wil je trouwens ook terug naar voor redesign? Dit is nou eenmaal het spelletje, een spelletje dat meer geëvolueerd is naar een pay2win game dan een free2play game. En dan heb je ook nog dat er tegenwoordig uni's bestaan met honderden spelers waarvan er maar tientallen online zijn, daar …

  • Mooie slag. Slecht gedaan van Wolverine maar zal vast de adrenaline zijn geweest. Quote from Klapstoeltje: “Quote from Chuckles: “nou .. wees er maar trots op dan ” hahaha deze gozer heeft er voor zeker 500 a 600 euro dm in zitten om vervolgens te blijven steken op plek 2, onder iemand die het gewoon praktisch puur op raids en crashes doet XD dat is hilarisch, al voor de 3e keer gecrashed en wederom weer met een zooi dm vloot bijgekocht xD heerlijk om iemand anders zn portomonee leeg te spelen ”…

  • Pinned

    GGMM - - Forum

    Post

    Ik zie vaak bij top 10 slagen dat mods dingen posten zoals "pinned" of "stickied. Waarom doen mods dit? Naar mijn idee voegt het namelijk niks toe aan de slag. Kan een top 10 slag niet gewoon gestickied worden, zonder dat mods er tussen komen en zichzelf op de borst slaan met hun moderatorschap?

  • Quote from rcthans: “Quote from Kaj: “Quote from Plofkop: “Quote from barcodeplayer: “Quote from rcthans: “ ” ” ” Ja klopt al heb ik ook de schrik dat dit niet zal gebeuren omwille van het verdienmodel van GF. Al stel ik me tegelijkertijd wel de vraag of er niet gewoon evenveel DM uitgegeven gaat worden aangezien er in een drukkere uni een veel grotere "concurrentie" is en er dus een grotere incentive om DM te gebruiken in een poging harder te blijven ranken dan de rest (of velen toch) - en dat …