Search Results

Search results 61-80 of 132.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from Anuvinda: “Mag in Nederland ook gewoon. Geen idee waarom er nu opeens zo moeilijk over wordt gedaan [TOT: 14.000] Sovereign Radiation [A-A] vs. Kreela [A-A] (A: 0, V: 14.000) ” Zelfs de admins weten het niet meer. ~HT @30-05-'19 ~18:45 | Onnodig grote trollpic verwijderd

  • Quote from Kaj: “Quote from Plofkop: “Quote from barcodeplayer: “Quote from rcthans: “Waarom is er niet gewoon 1 ogame. We spreken toch allemaal wel Engels. Knopje waarin je je voertaal voor het spel in kan stellen. En lekker rellen met 5 tot 10k spelers per uni. Ze hadden al die landen al veel eerder bij elkaar moeten gooien. ” eigenlijk niet eens een slecht idee, maar dat wilt zeggen dat gf maar 1 server kan doen per maand ipv 20 servers over 20 talen ... dus in hun ogen minder inkomsten ookal…

  • Quote from rcthans: “Waarom is er niet gewoon 1 ogame. We spreken toch allemaal wel Engels. Knopje waarin je je voertaal voor het spel in kan stellen. En lekker rellen met 5 tot 10k spelers per uni. Ze hadden al die landen al veel eerder bij elkaar moeten gooien. ” Goed idee inderdaad. Ben ik al langer voor. + dankzij GroenLinks spreken we binnenkort toch Engels en Afrikaans ~Abremsev [28-05-19][15:04] Pre-warn voor onnodig trollen en uitlokken.

  • Volgens mij zijn die cijfers net zo fake als kortingsprijzen.

  • Oude gezichten?

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Bolder: “Quote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Nee hoor, die was een chinees restaurant begonnen @ HT ” Dat je er nog steeds mee zit dat ik je geen mini loempia's heb bezorgd....Quote from GGMM: “Quote from L.J.E: “Quote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Uitstekende naam voor een alliantie! ” Alleen slechte moderator ” Sommigen zullen niet eens op sollicitatie ku…

  • Oude gezichten?

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from L.J.E: “Quote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Uitstekende naam voor een alliantie! ” Alleen slechte moderator

  • Wat een n00b slag. Time je recs dan tenminste netjes. Quote from Abremsevnogwat: “Ja het DM verhaal. Ik ben er absoluut geen tegenstander van, ik gebruik het zelf ook veel. Maar de hoeveelheden DM die gebruikt worden voor dit soort acties (Gezien het niet alleen tijd afkopen is, maar ook grondstoffen), wordt het wel een heel duur geintje. ” Quote from Abremsevnogwat: “Daarnaast zie je mij nergens afkeuren dat Wolverine met DM speelt, ik zeg alleen dat ik niet had verwacht dat hij zoveel zou gebr…

  • Verhoogde maankansen

    GGMM - - The Docks

    Post

    Waarom kan ik hier nog geen dm voor gebruiken? Bijv een gynaecoloog geeft 5% meer aan maankansen.

  • Quote from Anuvinda: “Quote from TimmiT: “Ik mis al een aantal posts in dit topic. Wie verwijderde deze? ” Iemand die niet meer welkom is op de meet iig ” @HT

  • Abremsev

    GGMM - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Succes met de trial 'groentje' ” TR gemacht voor ongewenst taalgebruik

  • DEUT LEVERANCIER

    GGMM - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Nee man

  • Join n00dles

    GGMM - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from L.J.E: “Quote from L.J.E: “Plaatjes van bier.. verwacht op zijn minst wat plaatjes van wat *KNIP* ~HT @19-05-'19 ~07:10 | Dit is gewoon respectloos jegens vrouwen. Waarschuwing gegeven, daar dit zeker niet het medium is hiervoor. ” Lol, je kan ook overdrijven. Maar haal je paard maar van stal. Witte ridder HT to the rescue ” sow koekoek

  • Mag je alliantiegenootjes aanvallen?

    GGMM - - Spel

    Post

    Quote from Legend.bdr: “Voor iemand die zichzelf de beste vind en loopt te roepen dat mensen vals spelen, shit gebruiken, go's hun werk niet goed doen en het spel moet veranderen ten gunste van 1 iemand speler, ben je vrij laag. Allygenoten raiden waarvan je ziet dat ze offline zijn voordat je hem uit je alliantie gooit mag wel bestraft worden met een ban. Dat je het zelf niet snap kan ik niet begrijpen aangezien je vind dat je 1 van de beste ogamers bent. Mja, veel van dit soort mensen tegenwoo…

  • Mag je alliantiegenootjes aanvallen?

    GGMM - - Spel

    Post

    Quote from Anonymous: “Quote from L.J.E: “Quote from MiniMe: “Dit valt zeker onder pushing er staat duidelijk in de regels : de basisomschrijving voor pushing is: “een lagere speler die bewust een hogere speler grondstofvoordeel bezorgt zonder directe tegenprestatie” Als je dan verder leest zie je staan: - Aanvallen van een speler met voorkennis. Als jij een speler in je allie neemt en vervolgens ziet dat hij offline is en dan gaat aanvallen weet je dus dat hij offline is en is het een aanval me…

  • Mag je alliantiegenootjes aanvallen?

    GGMM - - Spel

    Post

    Quote from MiniMe: “ Als je dan verder leest zie je staan: - Aanvallen van een speler met voorkennis. Als jij een speler in je allie neemt en vervolgens ziet dat hij offline is en dan gaat aanvallen weet je dus dat hij offline is en is het een aanval met voorkennis. En als jij hem vlak voor je uit de aanval kickt weet je nog steeds dat hij offline is en blijft de voorkennis van kracht. Kortom het valt onder pushing en zal ook naar gehandeld worden. ” Wat wordt er verstaan onder voorkennis? Mag j…

  • Join n00dles

    GGMM - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from L.J.E: “Plaatjes van bier.. verwacht op zijn minst wat plaatjes van wat *KNIP* ” Waar zijn de *knip* ah matsko ~HT @19-05-'19 ~07:15 | Sorry 'gap', moest even wat dingen aanpassen.

  • Join n00dles

    GGMM - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Hou jij van n00dles? Ben jij geen teamlid? Join ons dan We hebben plaatjes van bier en bitterballen