Search Results

Search results 101-120 of 132.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Merge door het team

    GGMM - - The Docks

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GGMM: “Quote from MiniMe: “Dit zal GF nooit laten gebeuren. Daar komt ook bij een merge klinkt heel makkelijk maar komt veel meer bij kijken dan alleen zo ff 2 uni's samen voegen. Zoals je zelf ook wel had verwacht zal dit idee nooit ingevoerd worden en is het ook een nutteloze discussie. Wel moet ik eerlijk zeggen dat het me geweldig lijkt dat te kunnen doen maar helaas moet nog ff verder hopen. ” Volgens mij hoeven ze alleen een autoscript daarvoor te…

  • Jammer. Ik krijg pas een week later mijn uitkering dus ik sla deze over.

  • Merge door het team

    GGMM - - The Docks

    Post

    Quote from MiniMe: “Dit zal GF nooit laten gebeuren. Daar komt ook bij een merge klinkt heel makkelijk maar komt veel meer bij kijken dan alleen zo ff 2 uni's samen voegen. Zoals je zelf ook wel had verwacht zal dit idee nooit ingevoerd worden en is het ook een nutteloze discussie. Wel moet ik eerlijk zeggen dat het me geweldig lijkt dat te kunnen doen maar helaas moet nog ff verder hopen. ” Volgens mij hoeven ze alleen een autoscript daarvoor te gebruiken?

  • Quote from Hitsugaya Toushiro: “Graag wel een beetje binnen de perken houden, zodat dit topic niet gesloten hoeft te worden. Ikzelf ben er niet bij, heb toevallig al een verjaardag dat weekend. ” Zo'n kringverjaardag kan altijd nog toch. En je kan heuze Ogame legendes ontmoeten.

  • Antwoorddraadje Paaswedstrijd!

    GGMM - - Algemeen

    Post

    De Uil van Minerva ‍♀️ spreidt haar vleugels ✈️bij het vallen van de avond En dat geldt niet alleen ❌‍♂️voor deze avond beste partijgenoten beste campagnegenoten beste kompanen nu pas in deze laatste uren van de dag namelijk komen de polls binnen komen de nieuwtjes binnen weten we hoe we er voor staan hebben we kennis over wat er vandaag gebeurd is maar die uil van Minerva slaat niet alleen op deze avond pas zijn vleugels op het is breder vaak duurt het tot het moment dat het bijna voorbij is vo…

  • Fidis is vandaag gestorven,

    GGMM - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Atoompje: “Haha, wat een slechte verliezer zeg Als je gewoon wat slimmer had gesaved was het nooit zover gekomen. Tevens is de voorsprong die de nr1&2 grotendeels te verwijten aan het belabberde niveau in fidis, dit was zelfs in het begin van de uni al merkbaar. En daar hebben ze nou eenmaal optimaal gebruik van gemaakt. Dus als je het mij vraagt is deze topic zinloos, en alleen aangemaakt om een beetje te huilie huilie te doen op het forum. ” Als ex-speler heb ik in het verleden ook …

  • Acc's kopen met DM

    GGMM - - The Docks

    Post

    Is het niet mogelijk in de toekomst om accounts te kopen van spelers of GameForge zelf voor DM? Ik ben een beetje lui met opbouwen

  • Fidis is vandaag gestorven,

    GGMM - - Klachten en bugs

    Post

    Heeft er iemand nog een goed acc voor mij?

  • Fidis is vandaag gestorven,

    GGMM - - Klachten en bugs

    Post

    Ik kan dat beamen. Want Flugel is de een na beste speler die ik ooit heb gekend

  • Fidis is vandaag gestorven,

    GGMM - - Klachten en bugs

    Post

    Jammer TS glrb Gelukkig ben ik ook daarom gestopt met Ogame terwijl ik een van de beste Ogamers was die niet vals speelde of DM kocht.

  • Fidis is vandaag gestorven,

    GGMM - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from L.J.E: “R.I.P Fidis Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed. Maar wat is nu eigenlijk je issue? ” Dat de aanvallers cheaten en de uni dood is Quote from Flugel25: “Eigenlijk zou het ook gewoon niet moeten kunnen dat in een ranglijstspel mensen beter zijn dan de rest... Ik stel dan ook voor om heel OGame communistisch te maken. Alle topspelers moeten gewoon hun grondstoffen naar lagere spelers sturen totdat alles weer gelijk is. Lijkt me een prima spelgedachte waar je bakken met spelers …

  • Aanvalsblokkade Gemini

    GGMM - - Klachten en bugs

    Post

    lekker man zo'n aanvalblokkering, niks mis mee

  • Topacc gevraagd

    GGMM - - Account gevraagd

    Post

    Quote from discordia: “Nu was ik gestopt maar er hoeft niet gesaved te worden in de vmode ” Pm

  • Topacc gevraagd

    GGMM - - Account gevraagd

    Post

    Heey De beste Ogamer van ogame.nl en omstreken hier Ik ben sinds kort weer begonnen en zoek eigenlijk een fleeter acc, zodat ik niet hoef te saven en na een week gecrasht kan worden Ik hoor het graag, als iemand wat heeft Gr GGMM

  • Merge door het team

    GGMM - - The Docks

    Post

    Quote from davyyyh: “Quote from GGMM: “Quote from davyyyh: “Welke noob ben jij en hoe moet ik je aandacht geven? Bolder, leuk je weer te zien! Hoop dat onze relatie nog steeds zo goed als ervoor was. Speel je in Hyperion? Zou mooi zijn trouwens als in NL eens een DM-vrije uni kan komen. Of iig met alleen officieren. ” Stefan.Je kent mij wel. ” Dat was Stephan. ” Lekker man

  • Merge door het team

    GGMM - - The Docks

    Post

    Quote from davyyyh: “Welke noob ben jij en hoe moet ik je aandacht geven? Bolder, leuk je weer te zien! Hoop dat onze relatie nog steeds zo goed als ervoor was. Speel je in Hyperion? Zou mooi zijn trouwens als in NL eens een DM-vrije uni kan komen. Of iig met alleen officieren. ” Stefan. Je kent mij wel.

  • Merge door het team

    GGMM - - The Docks

    Post

    Zoals de titel al verklapt. Waarom het team niet laten bepalen wanneer en waarom een merge moet plaats vinden? In plaats van dat GameForge dat bepaalt en geleidelijk uitrolt. Zo kan een team sneller ingrijpen wanneer een uni doodloopt en kunnen ze dan twee servers met elkaar mergen. En het team heeft natuurlijk meer bevoegdheid.

  • Wie reageert er na jou?

    GGMM - - Thuisplaneet

    Post

    Wat een kuttopique is dit eigenlijk ~HT @04-05-'19 ~20:45 | Waarschuwing voor selectief dramatisch gedrag en voor het verstoren van de flow op het forum.

  • Merge van Fidis

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from L.J.E: “Quote from Bolder: “Quote from GGMM: “Waar kan ik sollicteren? Dan verstuur ik die vandaag nog. ” Stichting begeleid wonen?Je speelt een spel wat in eerste instantie gratis is, je kunt DM kopen, je kunt rebuilden na een tegenvaller, je kunt minen, fleeten, spelen met vmode ( gniffel)Dus je kunt heel veel!! Wel met behulp van onze vrijwilligers, het team, anders is het zo gedaan met dit spel. Wat je wilt is persoonlijk gezien jou idee, maar we spelen met meerdere dus een klein …