Search Results

Search results 21-25 of 25.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • UNI Specs aanpassing

    angel of death - - Algemeen

    Post

    Zo dames en heren, nu de merge gelukt is (soort van). is mijn vraag natuurlijk of de poll terug komt om de uni specs aan te passen, en zo ja hoe groot is deze kans?

  • Quote from Kreela: “Quote from DutchGoD: “misschien een stom idee (misschien is het idee er al, heb niet alles gelezen..), maar als je de lage unis voor de komende maanden tot aan de merge een eco boost geeft van eco x20 ofzo dan trek je de unis nog enigszins naar elkaar toe. Wanneer komen die merges eigenlijk? Ik zag dat t in oktober zou gebeuren, maar zie nergens meer iets ervan ” Als je het echt radicaal wilt balanceren waarom niet alle spelers hun astrofysica lvls gelijk trekken met die van …

  • Quote from Scaapiee: “Ik vind het raar dat cygnus, dat nog geen 6 maanden oud is, nu al moet mergen, net zoals betelguese. Nu gooi je 95% van de spelers in deze uni's voor het blok en worden ze hoe dan ook in een uni gegooid waar ze niks te zoeken hebben nog ” Volkomen mee eens, en als er al een merge zou moeten zijn dan Cygnus met betelguese. dit licht namelijk niet ver uit elkaar denk ik

  • Merges en specs doel unis

    angel of death - - Algemeen

    Post

    Ik speel in Cygrus, top 30, en moet dus gaan kiezen uit een andere uni waarvan de account punten totaal niet te vergelijken zijn. daarbij komt nog eens kijken dat de nieuwe specs nog niet bekend zijn.. hoe wil ik dan in godsnaam een goede keuze kunnen maken? Verders komt er nog inzage van de unis en de punten die bijv de top 50 heeft?

  • zelfde probleem hiero