Search Results

Search results 41-60 of 422.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Hey iedereen, Ik stel me de vraag waarom het OGame.nl team niet langer de moeite neemt om de .nl spelers in te lichten over updates en dergelijke? Ook nu weer wordt er bij de aankondiging van de update morgen weer geschuild achter "Voor ons is dit ook nieuw en we hebben niet meer informatie dan wat ik je hier vertel. Het is voor ons allemaal een verrassing en moeten dus afwachten wat het word.". Hoe kan het dan dat op het .en board een gedetailleerde uitleg te lezen valt over deze update? (Zie b…

  • mag een slotje op

  • Discussiedraadje merge 2020

    Kaj - - Algemeen

    Post

    Quote from ReformeD: “Quote from Syrabi: “Quote from Notuul: “ik kan bij mijn beide accounts (gemini en kallisto) niet kiezen voor een doel uni , heb enkel de keuze uit uni 3 en hyperion ?! ” Kan het zijn dat je daar al een account hebt zitten? ” Dat maakt niet uit, ik ben naar een server gemerged waar ik al een account had. ” idem, ik ook

  • Hey iedereen, Door de merge heb ik een accountje over in uni 3, het gaat om een vrij waardeloos account maar je weet maar nooit dat ik iemand er een plezier mee kan doen... Dus bij deze. Punten: 47.003.272 Economie: 34.569.066 Onderzoek: 3.830.651 Militair: 27.381.966 11 planeten astro 19 wsp 19 17 19 motoren 17 17 17 Mijntjes: 37/31/32 37/31/32 37/31/32 37/31/32 37/31/32 37/31/32 37/32/32 39/32/34 37/31/32 37/31/32 37/31/32 Het is een wannebe-turtle accountje, dat wil zeggen dat het voldoende d…

  • Discussiedraadje merge 2020

    Kaj - - Algemeen

    Post

    Heeft iemand een idee wat er met erepunten gebeurd? Het valt me op dat ik exact 0 erepunten heb nu (gemerged van gemini naar uni 3), het zou kunnen dat ik ze ooit allemaal heb opgebruikt of zo (? als dat zelfs kan), maar dat lijkt me wel vreemd.

  • Independence

    Kaj - - Ex teamleden

    Post

    Erg jammer, maar zo'n zaken gaan nou eenmaal voor op een spelletje dus zeer begrijpelijk Succes met mod'den

  • Wow... Lekker hitje, jammer dat 't op mijn maatje smeagol was maar helaas. Doet wat leuks met de winst DDD en veel succes met de rebuild als je verderspeelt Smeagol!

  • Independence

    Kaj - - Ex teamleden

    Post

    Eindelijk is er weer hoop, succes Independence!

  • Expogame

    Kaj - - Ideas Planet

    Post

    zozo mooie uitwerking hoor. Lijkt me zeker een goede toevoeging aan ogame. Complimenten

  • Piratenbooster

    Kaj - - Ideas Planet

    Post

    Wat een stom idee alsof het spel al niet genoeg pay2win is..

  • Zo zie je maar dat Bro er niet in slaagt om vanaf de 1ste poging een mooie slag te maken. j/k, @MiniMe fix die bug eens GL@RB defender HF met de winst Takeoff, hopelijk vergoedt GF je deutkosten van de eerste hit

  • mattieboy

    Kaj - - Ex teamleden

    Post

    Succes mattieboy!

  • IAJ WHATHAPPEND?

    Kaj - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from MrSaw: “Moet je @Hysteria vragen... Als je al gebanned wordt voor dingen die er niet zijn dan stopt het voor mij. Ik heb al veel tijd in dit spel gestopt en als iemand je dan een ban geeft voor 14dagen omdat je wat no-life expo's gaat sturen jah dan snap ik er niets meer van. ” Als Hysteria degene is die de ban gezet heeft dan heb je beslist iets mispeutert. Als er 1 iemand in het team is die geen bans plaatst zonder 100% zeker te zijn en alles 5 keer te dubbelchecken dan is zij het w…

  • Quote from Gier: “Hoe je het ook went of keert, het is wel mijn oude account wat hier na de gallemiesen wordt geholpen, saven op Kolo gokken we wellicht allemaal wel eens, maar is niet verstandig, zeker niet omdat je 2 manen in het zelfde stelsel hebt liggen, en 1 maan 1 stelsel verderop. Dus eigenlijk als je eerlijk bent, hebben de heren je goed te pakken, en ben je gewoon je vloot kwijt. Niet leuk, maar wel het eerlijkst. Veel plezier allemaal verders. ” Ik zie hem nochtans een lekker winstje …

  • Quote from Caspertvanmierlo: “Hahahaha Het is mogelijk om in 2 sec een vloot op plaatsing weg te krijgen? Die geloof je zelf toch niet. Enkel mogelijk gemaakt door een bug. 5 sec dan heb je een goed kans, mits je heel vlug bent. Speler profiteert van een bug in het spel.....terecht of onterecht; volgens mij staat daar iets over in spelregels. Geef een superGO de rechten en mogelijkheden om het op te lossen. En er moet natuurlijk wel iets gebeuren hè Of vloot kwijt of ruimtewerf..... maar alles z…

  • Dit is al zo vaak gebeurd ondertussen en nu zou de verdediger zijn vloot plots moeten inleveren? Een beetje oneerlijk aangezien de vorigen die wel gewoon mochten houden denk je niet? En in 2 seconden wegvliegen op plaatsing is wel degelijk mogelijk, ik zeg niet dat dat hier gebeurd is of niet. Dit is gewoon een bug die al jaren in het spel zit en blijkbaar nog steeds niet gefixed is - en daar kan geen van beide partijen wat aan doen lijkt me.

  • Ik zoek advocaten

    Kaj - - Spel

    Post

    Ik hoop dat dit als troll bedoeld is?