Search Results

Search results 101-120 of 386.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Ik zoek advocaten

    Takeoff - - Spel

    Post

    Quote from TheDutchRitual: “Quote from Takeoff: “En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen. ” dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer ” Dat is letterlijk hoe het werkt. JIJ kiest ervoor om zoveel …

  • Ik zoek advocaten

    Takeoff - - Spel

    Post

    Quote from Legend.bdr: “Hi, Zijn er spelers die bekend zijn met de wet? Dit spel wordt steeds slechter en de uitgever van dit spel weigert bepaalde zaken op te lossen, maar durven wel nog steeds geld te vragen voor onderdelen van dit spel. Kunnen we ze niet onder druk zetten om te zorgen dat ze een degelijk werkend spel uitbrengen? Jammer dat het zo moet, maar als het team niets doet, dan moet het misschien via een andere manier. ” Kort antwoord: nee Iets langer antwoord: Je bent vrij om dit spe…

  • Ik heb wel interesse, kan daar wel gepulled worden om hem even de top 100 in te krijgen

  • Nicenice, prima eerste hofje!

  • Dat is een fijne kristalwinst, nice man

  • Lekkere hit hoor, jezus En bedankt, hij begon al expo's te timen van mij The King glrb

  • Niks bijzonders, behalve dat het volgens mij mijn eerste hofje is in deze uni. Wel beetje jammer dat een meevallende expo meer oplevert tegenwoordig. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Takeoff [Bro] ________________________________________________ Kruiser 396 Slagschip 204 Interceptor 150 Pathfinder 316 _________________________________________ Verdediger mister rsca ________________________________________________ Klein vracht…

  • Beste uni ooit in ogame geschiedenis

    Takeoff - - Algemeen

    Post

    Quote from swami_dude: “Quote from Takeoff: “Quote from swami_dude: “@Takeoff je bent gediskwalificeerd bij deze want je geeft nog Zagadra of Gemini op Ik ga je nu op discord uitschelden, want als ik het hier doe ben ik bang dat m'n leuke topic gesloten wordt. Wil slechts vermelden dat die uitgescholden zal worden edit: je hebt duidelijk nooit een uni zoals uni 10 meegemaakt, want de namen die ik ken van die uni zijn het er bijna allemaal over eens dat het de beste ooit was ” uni 10 was een van …

  • Beste uni ooit in ogame geschiedenis

    Takeoff - - Algemeen

    Post

    Quote from swami_dude: “@Takeoff je bent gediskwalificeerd bij deze want je geeft nog Zagadra of Gemini op Ik ga je nu op discord uitschelden, want als ik het hier doe ben ik bang dat m'n leuke topic gesloten wordt. Wil slechts vermelden dat die uitgescholden zal worden edit: je hebt duidelijk nooit een uni zoals uni 10 meegemaakt, want de namen die ik ken van die uni zijn het er bijna allemaal over eens dat het de beste ooit was ” uni 10 was een van de oude uni's met 2x speed, daarom de meest p…

  • Beste uni ooit in ogame geschiedenis

    Takeoff - - Algemeen

    Post

    Quote from swami_dude: “Quote from Takeoff: “Uni 12, Uni 6, Electra, Gemini, Zaga (van NL dan) ” Beste uni ooit, niet al je speeluni's. Ik vond Zagadra ook geweldig, maar uni 10 blijft voor mij altijd de legendarische uni, veel van de mensen die ik nu nog tegen kom ken ik allemaal uit die tijd. Uni 10 was niet eens m'n beste uni, niet in rang, niet in slagen, ook de specs waren achteraf niet de beste. Toch heeft die tijd in uni 10 altijd een plekje in m'n hart gehouden. Was toen natuurlijk ook t…

  • Beste uni ooit in ogame geschiedenis

    Takeoff - - Algemeen

    Post

    Uni 12, Uni 6, Electra, Gemini, Zaga (van NL dan)

  • Draadjes idee 3.0

    Takeoff - - Ideas Planet

    Post

    Quote from GeneralDuke: “ Quote from Takeoff: “Dat de community het product krijgt dat het wil of dat wij ons maar moeten aanpassen aan naar hoe jullie vinden dat het forum moet zijn? ” Nou, ja, als jij het forum wil gebruiken moet je je idd gedragen naar de regels die daar gelden. Als dat voor jou een aanpassing in je gedrag betekent, dan ja, moet je je aanpassen. ” Als ik een winkel open en vervolgens hele strenge regels toepas dan komen er minder klanten, moet ik dan zeggen dat dat ze zich ma…

  • Draadjes idee 3.0

    Takeoff - - Ideas Planet

    Post

    Quote from ReWinD: “Quote from Takeoff: “Dat hoort juist niet gescheiden te zijn lijkt mij. Dat toont toch dat hij dan niet integer is. Je kunt niet GO zijn in de ene uni en de regels aan je laars lappen in de andere. Stel hij zou een ban krijgen in Zaga dan zou dat ook impact hebben op zijn lidmaatschap van het team neem ik aan. ” In dit geval heeft HT de regels niet overtreden maar juist iemand anders. Puur omdat HT er bij er mogelijk kennis van had betekent niet dat hij regels heeft overtrede…

  • Draadjes idee 3.0

    Takeoff - - Ideas Planet

    Post

    Quote from ReWinD: “Quote from Treinrek: “edit: ps. ik denk dat Takeoff niet op het naaigedeelte van HT doelde, maar meer op het feit dat hij accounts koopt (allygenoten hebben aangegeven dat dit klopt). Iets wat tegen de regels is en waarin hij wordt beschermd door het team en door serial cheaters zoals jij (zoals jij hebt aangegeven in je afscheids?post) ” HT heeft geen account gekocht. Een alliantie genoot heeft een account gekocht. Het is mogelijk dat HT hier van af wist maar het niet melde.…

  • Draadjes idee 3.0

    Takeoff - - Ideas Planet

    Post

    @Abremsev Maar wat is nu belangrijk? Dat de community het product krijgt dat het wil of dat wij ons maar moeten aanpassen aan naar hoe jullie vinden dat het forum moet zijn? Ik heb aangegeven wat de frustraties zijn. Wordt er niks mee gedaan dan neemt het voor mij de drang ook wel af om op het forum te zijn en op die manier zal het hier nog meer leeg lopen. Ik bedoel het niet aanvallend, ik probeer het vanuit mijn perspectief uit te leggen als forumgebruiker.

  • Draadjes idee 3.0

    Takeoff - - Ideas Planet

    Post

    Let maar niet op Swami, die weet niet zoveel over Amerikaanse politiek Ik snap de frustratie van beide kanten wel en ga een poging doen om het uit te leggen vanuit mijn perspectief. Het ontbreken van waardering van spelers voor de mods op het forum spreekt voor zich dat dat vervelend is. Daar tegenover hebben wij op dit moment te maken met spelers waarvan wij zien dat ze zich onethisch gedragen in het spel en vervolgens als mod jou de les moeten lezen op het forum over wat wel en niet mag. Dit i…

  • Nice man, dat er nog vele mogen volgen