Search Results

Search results 61-80 of 139.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Aanblijven "Beloningen"

    ExXx - - Spel

    Post

    Quote from Independence: “Quote from ExXx: “Quote from Independence: “Is al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd ” Oké ” Reageer er zelf 1x in de zoveel tijd op om het "vers" te houden, maar het is lastig volk die duitsers...... ” Jahwol

  • Aanblijven "Beloningen"

    ExXx - - Spel

    Post

    Quote from Independence: “Is al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd ” Oké

  • Aanblijven "Beloningen"

    ExXx - - Spel

    Post

    Quote from Independence: “Nog geen nieuws. ” Oke, maar heeft iemand het idee in de groep gegooid om er een terugkerend iets van te maken?

  • Aanblijven "Beloningen"

    ExXx - - Spel

    Post

    Iemand al een balletje opgegooid bij GF?

  • Deimos stats discussie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Quote from ressiv: “PS * [bouwers] Kaale Egte Exxie (138) * * 3.197.467.272 het zou Kaale sieren dat hij NIET meer de veilingen afjat van de zwakkeren in deimos door met openingboden van 500.000 gs te bieden ect ect of hij moet het aannemelijk maken dat ie het echt nodig heeft ?????????????????????????????/ ” Wel mooi dat die droeftoeter mijn naam gebruikt, gayboy.

  • Zou bijna denken dat je verliefd bent op Zippie Succes met het verwerken van deze zware losses, hoop dat je doorgaat.

  • Aanblijven "Beloningen"

    ExXx - - Spel

    Post

    Quote from Kikero: “Quote from ExXx: “hoezo? Ik reageer voor het eerst op hem, en hij heeft een goed idee, geeft iedereen de kans wat extra te groeien in het huidige dooie Ogame. ” Het maakt gewoon niet uit welk thread het is de laatste tijd, je zult er een drammerige Azenomei terugvinden + iemand die hem er (indirect/impliciet) op aanspreekt Ik wil de beloningen zeker terug, maar zoals gezegd zou het de ontdekkers wat minder moeten belonen, of juist klasse-specifiek moeten zijn (waarom krijgen …

  • Aanblijven "Beloningen"

    ExXx - - Spel

    Post

    Quote from Kikero: “Quote from Azenomei: “Quote from ExXx: “Quote from Azenomei: “Altijd blijven is beter. Dan hebben de actieve spelers nog een voordeel tegenover de v-hoppers. ” Eindelijk komt er eens wat zinnigs uit je mond. Uitstekend idee. ” Aaaah, compliment burn, die zijn zeldzaam. ” Get a room, jullie twee. Echt in elke thread XD Ik vind de beloningen wel leuk, alleen leggen ze echt weer disproportioneel de nadruk op ontdekkers (ben er zelf één maar zou graag Generaaltje zijn en nog comp…

  • Aanblijven "Beloningen"

    ExXx - - Spel

    Post

    Quote from Azenomei: “Altijd blijven is beter. Dan hebben de actieve spelers nog een voordeel tegenover de v-hoppers. ” Eindelijk komt er eens wat zinnigs uit je mond. Uitstekend idee.

  • Aanblijven "Beloningen"

    ExXx - - Spel

    Post

    Quote from gambit: “Zou wel top zijn als ze daarmee bleven doorgaan, echt een topactie. ” Helemaal mee eens, goeie actie en leuk voor elke speler, ongeacht het niveau.

  • Lekker hitje om het jaar mee te beginnen Zippie. Jammer Zodiack van je rippies, gelukkig heb je je ruimtewerf en rest vloot nog, rippies heb je zo terug

  • Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang. om de bug even toe te lichten: Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een interna…

  • Quote from Klapstoeltje: “Quote from ExXx: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang. om de bug even toe te lichten: Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internation…

  • Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang. om de bug even toe te lichten: Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. Echter was dat niet vol…

  • Quote from ressiv: “ach ook next is niet heilig... gaat het niet in 1 keer ...dan beetje bij beetje... anderen noemen het karma... ” Grappig dat er mensen zijn die het presteren alleen maar onzin uit te kramen, het is echt best een beetje zielig, hoe moet dat nou in het dagelijks leven zijn voor je? Leven aan de onderkant van de maatschappij, triest.. OT: lekker gedaan Dizzy, no save = no fleet, voor iedereen

  • Deimos stats discussie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Quote from Chizo: “Quote from ExXx: “Quote from Chizo: “Eco : 12x Onderzoek : 24x Vloot : 3x Deut : 50% MW : ken nie tog Puin : 50% Def naar puin : ist al maar weet nie of ze dt nog wille hier hé..... dn kome dr miss nog wa spelers bij,,, Velden: +50 Ags: neen Spioraiden: ja hun magge hier wel wa groeie eh als ze mt die accs ooit nog is motte merge,,, alst token dr is ga k denk naar wa pl fleeters maar das pas maart ofso hé,,, die laatste paar hier spele mt 5 accs tegelijk eh en nog kenne die ch…

  • Deimos stats discussie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Quote from Chizo: “Eco : 12x Onderzoek : 24x Vloot : 3x Deut : 50% MW : ken nie tog Puin : 50% Def naar puin : ist al maar weet nie of ze dt nog wille hier hé..... dn kome dr miss nog wa spelers bij,,, Velden: +50 Ags: neen Spioraiden: ja hun magge hier wel wa groeie eh als ze mt die accs ooit nog is motte merge,,, alst token dr is ga k denk naar wa pl fleeters maar das pas maart ofso hé,,, die laatste paar hier spele mt 5 accs tegelijk eh en nog kenne die chizo ni bijhoude die op ene lege serve…

  • Uni3 stats discussie

    ExXx - - Algemeen

    Post

    Inmiddels al wat meer nieuws? We zijn weer 3 weken verder

  • Tokens

    ExXx - - Spel

    Post

    Is er al wat meer bekend wanneer deze weer beschikbaar komen? En hoe gaat dit gecommuniceerd worden als het eenmaal zover is?