Search Results

Search results 101-120 of 262.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from Alpatsjino: “Je kan toch zien als er al DM op je account staat hoeveel er van gekocht is, en hoeveel ervan er is gevonden. Lijkt me niet echt hogere wiskunde om dat zelf even te checken toch. ” Je houdt je muis erover en dan zie je het. Zoals gezegd worden accounts met dm niet verwijderd, de aanname dat go's accounts verwijderen is ook al van de pot gerukt. Volgens mij kom je een heel eind met je eigen zaken op orde hebben en het domweg niet een maand offline gaan en dan 'verbaasd' zi…

  • Regels

    Knigge - - Forum

    Post

    board.nl.ogame.gameforge.com/i…?postID=871829#post871829 Er zit een verschil tussen antwoord krijgen en het antwoord niet accepteren Bolder. Je hebt antwoord gehad en je bent het er niet mee eens, dat is dus iets anders. Daarnaast is het openen van nog een topic met precies dezelfde inhoud in mijn ogen een snelle manier om een topic gesloten te krijgen. Als je het modteam wilt veranderen dan dien je een sollicitatie in.

  • Regels

    Knigge - - Forum

    Post

    Ooit overwogen om de forumregels te lezen? Misschien dat je daar antwoorden zou kunnen vinden.

  • Zoals altijd zijn teamuitjes leuk Geinig hitje geworden en de laatste turtle in pega is gekraakt. Pom glrb

  • Kaj

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    @Lord zoek je nog mods, misschien wilt die knul wel voor 3 functies gaan? Gz noobje

  • Lu koekjes

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Lu lieverd bedankt voor al je inzet de afgelopen jaren. Ik ga onze gesprekjes oprecht heel erg missen, je blijft mijn sgo'tje We houden contact lieverd.

  • Hitsugaya Toushiro

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Succes met mij he

  • Kaj

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd Kaj met het full worden

  • PLaneetverplaatsing blijft Rood

    Knigge - - Algemeen

    Post

    upgradres van gebouwen en onderzoeken op de planeet maken een verplaatsing ook niet mogelijk, naast vluchten en vloot bouwen.

  • Topic sluiten

    Knigge - - Klachten en bugs

    Post

    commentaar mag je bij de boardadmin melden. Daarvoor is het board zelf nooit voor bedoelt. Voor de rest gaat het om iets wat vaker voorkomt en dan heeft niks met censuur te maken. Board kan en zal ingame problemen niet oplossen, daarvoor moet je bij het gamegedeelte zijn. Wij zullen de betrefende speler helpen. Als je ingame een probleem hebt, stuur dan gewoon een ticket in en dan lossen wij het op, als wij het kunnen. Zo niet dan zal je doorverwezen worden.

  • Wish2Die

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Nee.

  • Wish2Die

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Wensje jammer dat je weggat nu kan ik niet nog meer dingen toevoegen aan mijn setinfo Zonder grappen of grollen bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, ik en ik denk nog wel meer mensen gaan je missen. De discussies worden in ieder geval wel minder spannend :p Het gaat je goed en tot over 6 maanden als trial go

  • Als je in rl bedreigd wordt doe je er verstandig aan om de desbetreffende GO of SGO op de hoogte te stellen. Over de hoogtes van bans doen wij nooit uitspraken.

  • Kennelijk was het na twee keer nog niet echt duidelijk Ohwell ze worden wel steeds leuker Hys bedankt voor de heads up, dat er nog veel mogen volgen Buckert, niet zo noodlen en opletten. On 22-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Waltorious ________________________________________________ Small Cargo 25.000 Light Fighter 300.000 Cruiser 13.000 Battlecruiser 10.000 _________________________________________ Defender Hysteria _______________________________________________…

  • vlootontsnapping

    Knigge - - Spel

    Post

    Vloot ontsnapping werkt alleen onder bepaalde voorwaarden, het werkt niet bij: - Eervolle gevechten (bandieten zijn altijd eervol), - 500k plus, - is er inderdaad genoeg deut aanwezig. Ik weet niet zeker of sloten een effect hebben, maar als er dus genoeg deut is, de slag is oneervol en je hebt minder dan 500k punten. Dan zal je vloot ontsnappen buiten de ontsnappingsratio's.

  • Klik Onder 4 staan de regels omtrent bashing, het punt wat jij hier noemt mag. Sterker nog je mag iemand 6x op dezelfde seconde aanvallen als jet wilt. Maar je mag niet iemand meer dan 6x per plek per 24 uur aanvallen. Als er van regels afgeweken worden in een specifieke uni dan zal dat voor de uni vermeld worden. In Fidis is het dus zo dat de standaard regels gelden en alleen die en die zijn te vinden onder 4 met de uitzonderingen.

  • Volgens mij ben jij nu 'het beest' Kaj Glrb beestje en hf met de winst Kaj

  • Lu koekjes

    Knigge - - Ex teamleden

    Post

    Gefeliciteerd Lutje /me knuffelt lu