Search Results

Search results 41-60 of 127.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Syrabi's Sig Shop

    Syrabi - - Thuisplaneet

    Post

    Quote from gambit: “Ik wil graag de mijne wie ik onder mijn tekst heb staan maar dan zonder de tekst erin die er nu in komt te staan ” gambit.webp Done

  • Syrabi's Sig Shop

    Syrabi - - Thuisplaneet

    Post

    Ok, dus Indy, wat wil je precies hebben? 1. Het plaatje (of meerdere) die je verwerkt wil hebben. 2. Naam van het lettertype of een omschrijving van een lettertype. 3. De tekst. 4. Duidelijke omschrijving van alles wat je hebben wil. Wat moet er met je plaatjes gebeuren, welke kleur tekst, waar moet de tekst, etc etc etc. Gooi al je wensen hier neer en ik zal eens voor je knutselen. 5. Bijpassende avatar nodig? Let me know.

  • Syrabi's Sig Shop

    Syrabi - - Thuisplaneet

    Post

    Quote from Dutch Rebel: “graaag images.app.goo.gl/WZvoQ14iUhRzZ5zr5 nl.pinterest.com/pin/58757970116843476/ iets met deze gezichten /koppen samen met een Nederlandse vlag Tekst : Dutch Rebel bij voorkeur in t oranje ” Dutch-Rebel-sig.jpg Zo. Afbeelding bijgekleurd. Vlagje erbij, gaten erin gescheurd met een brandrandje. En daarna de sig in de hens gezet. Als afwerking nog wat vonkjes. Ik ben weer tevree. En jij hopelijk ook

  • Syrabi's Sig Shop

    Syrabi - - Thuisplaneet

    Post

    Quote from Independence: “Doe maar. Be creative. Iets lekker doms. Zoals m’n avatar! ” Lieve Indy, je moet wel zelf met een plaatje komen. Dat zoeken is altijd het meeste werk XD En bovendien heel erg afhankelijk van de smaak.

  • Syrabi's Sig Shop

    Syrabi - - Thuisplaneet

    Post

    Was nog niet helemaal tevreden toen ik hem postte. Heb de schaduw bij de benen o.a. aangepast. Zo ziet ze er minder geknipt en geplakt uit.

  • Syrabi's Sig Shop

    Syrabi - - Thuisplaneet

    Post

    Quote from Treinrek: “Ha Syrabi, Leuk dat je dit doet! Ik was inderdaad één van de personen die zich afvroeg of je dit nog doet 1. i.imgur.com/wIYywrE.jpg 2. zelfde als wat hier op het board wordt gebruikt voor namen. 3. tekst: status: unbanned ergens onderin (links of rechts) niet nadrukkelijk aanwezig. 4. deze stijl met van die vlakken met verschillende gradients: cdn.shopify.com/s/files/1/1114…ntfilter.jpg?v=1452071586 | En ipv dat ze een strand/zee op de achtergrond heeft. Een soort van ogam…

  • Syrabi's Sig Shop

    Syrabi - - Thuisplaneet

    Post

    Hoi! kreeg van een aantal kanten de vraag of ik nog sigs maak. Jahoor, dat kan Wil je een sig? Dan wil ik graag van jou het volgende: 1. Het plaatje (of meerdere) die je verwerkt wil hebben. 2. Naam van het lettertype of een omschrijving van een lettertype. 3. De tekst. 4. Duidelijke omschrijving van alles wat je hebben wil. Wat moet er met je plaatjes gebeuren, welke kleur tekst, waar moet de tekst, etc etc etc. Gooi al je wensen hier neer en ik zal eens voor je knutselen. 5. Bijpassende avatar…

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Nou, het verplaatsingsitem deed niet wat het had moeten doen. Het had wereldwijd moeten checken of iemand waar dan ook ter wereld binnen de top 20 viel. Als dat zo was, kwamen alléén die opties naar voren. Maar dat was dus niet hoe de praktijk werkte. Er werd alleen naar NL gekeken. En als je in NL overal binnen de top 20 viel, kon je dus alle uni's kiezen. Toen dat bekend was, is het verplaatsingsitem uit de handel gehaald om meer schade te voorkomen.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    @Trucker Zoals ik het begrepen heb, mochten spelers uit exodusuni's alleen mergen naar doeluni's waarbij ze niet in de top 20 vielen. Zouden ze in alle uni's binnen de top 20 vallen, dan zou dat betekenen dat ze uberhaubt niet mochten mergen. Dat kan natuurlijk niet. En dus, als ze binnen de top 20 van alle doelunis vielen, dan zouden ze dus ook alle doeluni's mogen kiezen.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    De spelers die zijn gemerged naar universa waar dat niet zou moeten kunnen, worden per geval bekeken. Ze krijgen dan hun DM van dat ticket vergoedt. Ik ga er alleen niet vanuit dat die spelers zelf een ticket gaan sturen, dus mocht je er zeker van zijn dat een speler niet in jouw uni zou moeten kunnen zitten, stuur dan even een ticket. Wij kijken er graag naar.

  • Nieuwe grondstoffen verkoop tool

    Syrabi - - Nieuws - Spel

    Post

    Hoe het werkt - Deze feature komt in een nieuwe tab in de 'Grondstoffenmarkt'. - De 'Handelaar' zal aanwezig blijven in de universa waar deze nog in zit. - Er zullen 3 pakketten te koop zijn met ieder een eigen grondstof. Een 4e pakket zal een bundel bevatten van de 3 grondstoffen. - Deze 4 zullen ook te vinden zijn in de winkel als voorwerp. - Deze items kunnen opgeslagen worden voor later. Bij het gebruiken van de handelaar, zal direct een pakket in gebruik genomen worden. - Het maximale aan g…

  • Lobby crash 7-9-2020

    Syrabi - - Nieuws - Spel

    Post

    Herstel: De lobby is plotseling gecrasht. De melding die nu in beeld verschijnt bij het inloggen is "Server Maintenance". GF is druk bezig om dit probleem op te lossen. De aanvalsblock blijft van kracht tot 22 uur.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Er is onaangekondigd onderhoud aan de servers. Daardoor kan niet iedereen goed inloggen. Vandaar dus de aanvalsblokkade.

  • Lobby crash 7-9-2020

    Syrabi - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, op dit moment is er (sinds 17 uur) onaangekondigd onderhoud aan de servers gaande. Spelers kunnen problemen hebben met inloggen via de lobby. Om die reden is er een aanvalsblokkade geplaatst tot 22 uur vandaag. Onze excuses voor het ongemak en het late bericht. Met vriendelijke groetjes, jullie Ogameteam

  • Aanvals blokkade 7-9

    Syrabi - - Klachten en bugs

    Post

    Er is blijkbaar sinds 2 uur geleden plotseling onderhoud gaande en daardoor kan niet iedereen lekker inloggen. Er is een aanvalsblock geplaatst tot 22 uur vandaag.

  • Ichie

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Quote from BeLikeMe: “welkom in een lege uni zonder spelers ” Hahahaha ja erg he XD Wisten we van te voren nog niet. Maar er is was ook daar nog genoeg te leren hoor. En dan kan Ichie daarna mooi met wat basiskennis naar een andere uni.

  • Ichie

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Ichie: “Oh ja, IRL zie ik er nagenoeg echt zo uit als op mijn Avatar biggrin.png . ” Confirmed XD En welkom

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Het mag wel weer een beetje rustiger hier

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Quote from Notuul: “ik kan bij mijn beide accounts (gemini en kallisto) niet kiezen voor een doel uni , heb enkel de keuze uit uni 3 en hyperion ?! ” Kan het zijn dat je daar al een account hebt zitten?

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Het probleem van de erepunten is bekend bij GF. Daar wordt op dit moment nog aan gewerkt.