Search Results

Search results 61-80 of 643.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • ook achter de def halen we de deutjes op De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Vernietiger 3.000.000 _________________________________________ Verdediger brutus [Lucille] ________________________________________________ Groot vrachtschip 8.000 Recycler 2.500 Spionagesonde 352 Zonne-energiesatelliet 8.000 Crawler 1.200 Raketlanceerder 2.874.158 Kleine laser 1.874.010 Gro…

  • Moest er een paar stelsels voor over maar deut moet branden De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Interceptor 900.000 _________________________________________ Verdediger Nighthawk [JIGSAW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 100.000 Groot vrachtschip 100.000 Recycler 32 Spionagesonde 1.000 Ster des Doods 1.100 Reaper 843 Pathfinder 3.008 …

  • als je t laat slingeren ruim ik wel op De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Interceptor 200.000 Klein vrachtschip 700.000 _________________________________________ Verdediger Tosti Speciaal [DEMA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 139.946 Ster des Doods 1 Raketlanceerder 50.000 Kleine laser 5.000 Grote laser 50.000 Gausskanon 5.000 Ionk…

  • Glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Interceptor 100.000 Pathfinder 300.000 _________________________________________ Verdediger the senator [U.F.F.] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3 Groot vrachtschip 293.192 Licht gevechtsschip 2 Zwaar gevechtsschip 7 Kruiser 71 Slagschip 8 Recycler 63 Spionagesonde 70 Bommenwerper 27 Vernietig…

  • Lekker aan het harken geweest gisteravond, vele “kleintjes” maken ook een lekkere winst Hf spending!

  • Deze ook nog maar dan, gevalletje vmode vergeten aan te klikken denk ik De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Vernietiger 2.900.000 Reaper 1.100.000 _________________________________________ Verdediger BeLikeMe ________________________________________________ Klein vrachtschip 166.823 Groot vrachtschip 395.144 Licht gevechtsschip 1.947.447 Zwaar gevechtsschip 25.792 Kru…

  • Dit is tenminste beter dan die def bash troep! congratz en hf spending

  • Met die hoeveelheid ‘minimale winst def bash troep’ maar iets fatsoenlijks op het forum zetten Heb noodle iig geholpen de naam van zijn maan waar ik heb gesloopt hem waar te maken: “fleeteisveurwatjes” Glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Vernietiger 2.700.000 _________________________________________ Verdediger Noodle [who] _______________________________________…

  • Payback is a b*tch! Als je dan een paar weken geleden die lamme chizo helpt met een ninja op mij en dat mislukt, wees dan slim genoeg om te bedenken dat er een jezusgroot target op je rug staat en je dus moet opletten, helemaal als ik inner kom liggen! Laterzzz De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Kruiser 3.000.000 Vernietiger 3.000.000 Reaper 2.500.000 _______________…

  • Quote from Courage: “ Waarom niet meer naraids? ” dat waren tragere bootjes dus toen wassie inmiddels on en mocht ik pullen aangezien die nog ergens ruim 7k rips had liggen

  • Pakketjes grondstoffen waren zeker recent weer in de aanbieding voor DEMA, komen we wel weer even op de koffie voor Tot de volgende De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Interceptor 3.000.000 Pathfinder 489.205 _________________________________________ Verdediger smeagol [DEMA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 990.000 Kolonisatieschip 1…

  • Quote from Zuurpruim: “leuke slag; ik wilde die COMA slag overigens teruglezen. Ik kan hem niet meer vinden noch lees ik een terugkoppeling erover. ” Aangezien er een roll back heeft plaatsgevonden heeft de slag niet plaatsgevonden en daarmee dus niet meer op t forum

  • Quote from Kamikaze: “Poh, goede dag geweest zeg! ” 52 miljard winst, heb niet te klagen

  • Nog maar 1 doen dan Gl met de spaaractie! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-01-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Interceptor 200.000 Pathfinder 300.000 _________________________________________ Verdediger the senator [U.F.F.] ________________________________________________ Klein vrachtschip 59 Groot vrachtschip 302.651 Licht gevechtsschip 45 Zwaar gevechtsschip 68 Kruiser 131 Slagschip 16 Kolonisaties…

  • Bootjes uitgelaten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-01-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Interceptor 300.000 Pathfinder 50.000 _________________________________________ Verdediger Exeo [TaO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 164.792 Groot vrachtschip 677.792 Licht gevechtsschip 108.741 Zwaar gevechtsschip 57.279 Kruiser 19.013 Slagschip 8.335 Kolonisatieschip 43 Recycl…

  • DEMA koopt, dan doe ik de afhaal wel On 11-01-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zippy [Next] ________________________________________________ Battlecruiser 4.665.000 _________________________________________ Defender smeagol [DEMA] ________________________________________________ Small Cargo 160.000 Large Cargo 395.598 Colony Ship 1 Recycler 1.000 Espionage Probe 10.000 Deathstar 1 _________________________________________ After the battle ... Attacker Zippy [Next] ____…

  • Quote from Independence: “Quote from Zippy: “Quote from Independence: “Als ik t goed lees een puin save vanaf maan naar puinveld? ” Yes, eigen maan op eigen puin met een halt bij terugkomst ” Ach, die halt is bijzaak… xDHoelang duurde het voor je een spio kreeg? Je deed vertraging + controle spio na je normale aankomst, vervolgens spio niet gezien? Of vanwege de lag wou je pullen ivm dat dat vloot moest zijn? ” 2 checkspios na aankomst originele tijd, de eerste spotte de halt al dus vloot pullen…

  • Quote from Independence: “Als ik t goed lees een puin save vanaf maan naar puinveld? ” Yes, eigen maan op eigen puin met een halt bij terugkomst

  • Aangezien er nogal wat vraag naar lijkt te zijn, de samenvatting: Gregor op puinsave die ik timede. Al verdacht met chizo 1 stelsel naast hem en veels te opzichtig (puinsave in een stelsel met 2 eigen manen?) Ik teruggetimed 1-2s erachter om toch ff te gaan spieken, miss was mijn paranoia wel ongegrond… Aangezien ik een halt verwachte van Chizo (een dag eerder al versturen helpt echt niet meer het te verbloemen ) 30-40s vertraagd. Normaal uiteraard totaal onlogisch ik terugtime en betreffende sp…