Search Results

Search results 381-383 of 383.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • :PDavyyyy!!!!!!! Jij rijdt dan uiteraard gewoon met mij mee. F*ck openbaar vervoer

  • Quote from Rena: “Ik vind 30 euro voor een weekendje inclusief diner en ontbijt helemaal niet duur. Boek eens een hotel, dan ben je dat ook zo kwijt en dan heb je niet de gezelligheid die we nu hebben. Maarja, je had het niet beter kunnen zeggen Alca. En wat betreft OV, zolang je tot station deurne komt is het goed, vanaf de meeting zullen mensen dan wel pendelen om je op te halen vanaf het station (tenzij je met de bus wilt en een stukje wilt lopen) dus dat moet ook niet zo een probleem zijn to…

  • Nieuwe leden introductie

    Robbendinho - - Algemeen

    Post

    Quote from Dreamgirl: “Hoi, Mijn naam is Dreamgirl en ik ben net begonnen met spelen.. Ik heb dit spel gevonden via google.. Ik ben erg benieuwd of dit leuk is en ga het uitproberen. Iemand nog goede tips voor mij? Gr. DG” Hoi dreamgirl welkom, weet je zeker dat je dit spel nooit eerder hebt gespeeld? Ik heb namelijk ooit een dreamgirl in uni4 in de alliantie gehad :p Een tip is idd starten in de nieuwste uni en niet te veel verwachten van de eerste 48 uur. Het gaat nu eenmaal een beetje traag. …