Search Results

Search results 21-40 of 112.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from Piraat: “Quote from Pukk: “Ik bezoek 'm ook nog af en toe hoor, hij kan mijn weinige def maar eenmalig weg IPRen ” ik ben online en onze tom zet zijn productie weer uit ” welke productie mijntjes lopen gewoon door weet niet wat jij ijlen bent

  • Quote from I Am Gonna Kill: “Quote from Piraat: “Quote from Ddd: “ik ben niet zo als jij heb gs bug abuse nodig. Maak je ticket mar aan gewoon 100% nette slagen. 3de bij gekomen. ” hebben we bij vogel gezien met jevreemd dat iemand gecrashed word als die persoon mij terug spioneerd .....vandaar afgsproken/ pushing , zonder twijfel ” jij mag niks zeggen piraat met je onzin slagen ” daarom ben ik overal van vrij gesproken. Van jou beschuldigen. Wie zijn accounts zitten nog steeds in bann? Waar is …

  • Quote from Piraat: “hierzit een luchtje aan ... kerel was online toen het gebeurde ticket zal het uitklaren ” ik ben niet zo als jij heb gs bug abuse nodig. Maak je ticket mar aan gewoon 100% nette slagen. 3de bij gekomen.

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-05-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Interceptor 2.491.663 _________________________________________ Verdediger Morghana ________________________________________________ Klein vrachtschip 210.357 Groot vrachtschip 18.475 Licht gevechtsschip 77.085 Zwaar gevechtsschip 144.676 Kruiser 23.460 Slagschip 6.211 Kolonisatieschip 8 Recycler 36.583 Spionagesonde 24.482 Bommenwerp…

  • Quote from Courage: “Quote from Ddd: “Quote from Kamikaze: “Dat andere target moet wel heel lekker zijn geweest dat dit tegenvalt... ” was mindere vloot zit wat geschiedenis bij.Zodat leuker is. ” Had wel door dat een naamsverandering een rood kruis op mijn rug zou betekenen. Maar met deze winst mag je niet klagen dat ik online was. Leuke hit! Succes verder in deze uni Je kan nog wel naar buitenland mergen toch? als je maar niet in de top20 staat. ” dat is nadeel vloot komt steeds top 20 terecht…

  • Nu zijn grote hoofdprijs voor mij het toetje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-05-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Slagschip 3.555.634 _________________________________________ Verdediger Morghana ________________________________________________ Ster des Doods 3.900 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Slagschip…

  • Quote from I Am Gonna Kill: “Quote from Ddd: “Quote from ressiv: “wat een lulverhaal van paul had 3 herplaatsingen naar vrienden kolo´s deed verder niets behalve expo´s en itjes raiden mwaa was makje voor tom.... jerry kon m mooi inseinen dat ik een uurtje idle had ......tsja weet wie je vrienden zijn XD jammer van de bootjes maar de hoofdprijs was save ” ik 2min voor dat de slag plaats vond pas iets tegen Jerry gezegt op WhatsApp dat ik op jou vloog.Hij wist nog niet eens uit vmode was.Kreeg va…

  • Quote from ressiv: “wat een lulverhaal van paul had 3 herplaatsingen naar vrienden kolo´s deed verder niets behalve expo´s en itjes raiden mwaa was makje voor tom.... jerry kon m mooi inseinen dat ik een uurtje idle had ......tsja weet wie je vrienden zijn XD jammer van de bootjes maar de hoofdprijs was save ” ik 2min voor dat de slag plaats vond pas iets tegen Jerry gezegt op WhatsApp dat ik op jou vloog. Hij wist nog niet eens uit vmode was. Kreeg van hem naderhand toen slag plaats vond berich…

  • Quote from Kamikaze: “Dat andere target moet wel heel lekker zijn geweest dat dit tegenvalt... Pinned ” was mindere vloot zit wat geschiedenis bij. Zodat leuker is.

  • Mijn 1ste target was helaas online. Moest hier mar genoege mee nemen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-05-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Interceptor 2.000.117 _________________________________________ Verdediger Morghana ________________________________________________ Klein vrachtschip 308.042 Licht gevechtsschip 487.013 Zwaar gevechtsschip 924.474 Kruiser 147.251 Slagschip 39.759 Kolonisatieschip 5…

  • Quote from Atlas: “Mooie slag, alleen jammer voor dit spel met graveyard etc en V hoppen, niet moeilijk spelen zo met een 2,5 miljard account, ogame wordt er niet leuker op, accountjes die worden doorgeschoven etc Dat wil niet zeggen dat Lord niet had moeten saven, good rebuild als je doorgaat ” 3,5 uur vloot laat liggen speler is al 3 tot 4 weken afk in vmode zonder log in heeft vhoppe temaken. Ja ik was onderweg na graveyard buitenlandse server waar meer animo is. Na verschillende tips en hint…

  • Quote from smurf: “Lekker hit DDD Nice nu courage nog ff ” die komt ook nog was al op weg graveyard toe. Kreeg verschillende tips binnen lafheid toch ff keertje kijken. Rebuilden.

  • war thread FBI vs Iroh

    Ddd - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-04-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Kruiser 10.013.673 Slagschip 3.610.663 Interceptor 1.705.551 _________________________________________ Verdediger Lord Undercover [IROH] ________________________________________________ Klein vrachtschip 369.269 Groot vrachtschip 264.824 Licht gevechtsschip 4.197.466 Zwaar gevechtsschip 178.812 Kruiser 1.019.694 Slagschip 62.325 Koloni…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-04-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Kruiser 10.013.673 Slagschip 3.610.663 Interceptor 1.705.551 _________________________________________ Verdediger Lord Undercover [IROH] ________________________________________________ Klein vrachtschip 369.269 Groot vrachtschip 264.824 Licht gevechtsschip 4.197.466 Zwaar gevechtsschip 178.812 Kruiser 1.019.694 Slagschip 62.325 Kolon…

  • Dan zal je eerst iroh moeten zitten haha. Schattig hitje

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Ster des Doods 11.251 _________________________________________ Verdediger Tiber ________________________________________________ Raketlanceerder 880.407 Kleine laser 733.930 Grote laser 67.430 Gausskanon 10.841 Ionkanon 78.971 Plasmakanon 8.569 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht …

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Ster des Doods 11.251 _________________________________________ Verdediger Tiber ________________________________________________ Klein vrachtschip 17 Groot vrachtschip 5.550 Licht gevechtsschip 120 Zwaar gevechtsschip 95 Kruiser 1 Recycler 10 Spionagesonde 691 Zonne-energiesatelliet 400 Vernietiger 5 Pathfinder 4 Raketlanceerder 1.09…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Ster des Doods 11.251 _________________________________________ Verdediger Tiber ________________________________________________ Raketlanceerder 975.819 Kleine laser 873.867 Grote laser 74.662 Gausskanon 32.082 Ionkanon 69.037 Plasmakanon 14.495 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 ________________________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Ster des Doods 11.251 _________________________________________ Verdediger Tiber ________________________________________________ Groot vrachtschip 4.472 Zwaar gevechtsschip 97 Kruiser 11 Slagschip 1 Recycler 13 Spionagesonde 10 Bommenwerper 6 Zonne-energiesatelliet 399 Vernietiger 5 Reaper 3 Pathfinder 8 Raketlanceerder 1.478.514 Kle…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Tom [FBI] ________________________________________________ Ster des Doods 11.250 _________________________________________ Verdediger Sovereign Davida 7 ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.919 Spionagesonde 3 Zonne-energiesatelliet 2.010 Crawler 1.056 Raketlanceerder 498.088 Kleine laser 473.268 Grote laser 3.114 Gausskanon 134.940 Ionkanon 40.246 Plasmakanon …