Search Results

Search results 41-60 of 432.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Net er tussen door gevlogen. Netje gedaan Meneer Zwart! De volgende keer zal je niet zo gemakkelijk worden

  • Public test server

    ReWinD - - Spel

    Post

    Dank u Dank u! @mod mag een slotje op!

  • Public test server

    ReWinD - - Spel

    Post

    Dag Team, Klein vraagje: Heeft iemand een link waar ik op de openbare test server van ogame kan vinden?

  • Een van de meest winst gevende slagen van Ogame.nl. DDD veel succes met de winst. Courage, succes met je rebuild /me die de comments van deze thread gaat bekijken 0c4.gif

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Hysteria: “Zo werkt het niet. Wij sturen geen versie op. Wij laten onze coma weten wat er speelt in de community. Wijzen hem op zaken en hij rapporteert weer aan zijn meerdere enzovoort. ” Oke dan word het wachten .

  • AH messen zegels

    ReWinD - - Algemeen

    Post

    Bedankt voor de persoon die mij 20 zegels heeft gegeven :D.

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Hysteria: “Hier is de plaats om ideeën in te dienen. Wij communiceren door wat er leeft in onze community en dat word weer verder door gecommuniceerd met hogerop. ” Welke versie van de ideeën word opgestuurd? De versie dat GF een functie moet impliceren of versie dat het een soort uitbreiding kan worden op het spel bederf regel. Quote from Jillian: “Dan blijft Hysteria's weg zoals hierboven beschreven een optie, ” Mogen we het besluit van GF weten als jullie met een voorstel komen? be…

  • AH messen zegels

    ReWinD - - Algemeen

    Post

    Hallo Allemaal, Nadat ik vorige jaar mijn pannen set heb vervangen met jullie hulp. Word het ook eens tijd dat ik met messen set ga vervangen. Nu heb ik een leuke set gevonden bij de AH zegels voor nodig hebt. Als jullie toevallig wat zegels over hebben, of niet meer gebruiken. Zou het mogelijk zijn dat jullie ze kunnen doneren naar het TDR fonds? Jullie kunnen mij een forum pm sturen voor mijn info of het doneren via deze AH link: ah.nl/acties/digitaalsparen/ov…68-405b-9b62-129c84b56aba Alvast …

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from discordia: “rond u 9 zijn de eerste echte spelregels gaan veranderen,weet je nog. ” ik snap deze zin niet zo goed. Quote from discordia: “schroothandel voor spys die geen laadruimte meer hadden daarna introductie van ic's(iedereen had zijn vloot opgebouwd met ssers kon ze dumpen,puinverhouding was ineens ruk enz,u12 kwamen de eerste officieren enz enz .Maar gelukkig zijn we van ruim 5k (geen idee meer hoeveel meer)naar ik zie net in tarazed dan speler 223 maar 0 punten heeft dus we zi…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from discordia: “Vroegâh was alles betâh Maar goed ik zou zeggen verander de regels nog meer en raak nog meer spelers kwijt,nouja veel meer kan niet ” Door VK hop speel wijze raak je spelers kwijt. In 2018 zijn de regels veranderd rondom spel bederf. De regel aanpassingen hebben een positief effect op Ogame om de spelers te behouden. Ik ben er van overtuigd dat mijn voorstel het zelfde effect gaat hebben. Juist omdat meerdere spelers dit ervaren als frustratie punt in meerdere communies. E…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from discordia: “Die vergelijking gaat helaas niet op,de regels zeggen nl dat doelpunten in de rust niet tellen dus heb je er niets aan. En de regels voor v-mode gelden wel dus probeer het eens opnieuw. En odlaw je doet nu net of saven zo heel moeilijk is,als dat zo zou zijn moeten ze niet zo veel vloot kopen ” Er is niet een-op-een-vergelijking omdat Ogame een vrij uniek spel is. Daarbij met onredelijke argumenten komen dat het niet 100% vergelijkbaar is door reden ABC, is spijkers op laa…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from discordia: “Om te beginnen ben ik zelf geen v mode hopper,daarna dacht ik dat het een oorlogspel was en geen taalspel (ivm leesbaarheid,je doet je best maar een beetje ) Lange Giraffe je punt klopt niet zoals bolder al aangaf er zijn nu eenmaal regels aan fessenvoetbal en een van die regels is dat iedereen een fles heeft. Dan over deze discussie als iedereen die in de top 20 staat hier niets meer reageert word het lekker rustig,dus of dit wel de gemiddelde mening is van de spelers ? ”…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Lange Giraffe: “Daar staan we met z'n allen op het veld een potje flessenvoetbal te spelen, waarbij een paar spelers persé willen meevoetballen zonder fles. Zodat ze nooit als verliezer kunnen eindigen, want zonder fles valt er niets te verliezen. Vervolgens komt er een voorstel om ook deze spelers een gevulde fles te geven en dan volgt onderstaande reactie.. ” Je hebt het perfect omschreven in een goed voorbeeld.

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from discordia: “Ik vind eigenlijk dat saven een meer negatieve ervaring,erg irritant als je iemand wil aanvallen en hij net voor aankomst saved. Hetzelfde met dm grootgebruikers,ook erg irritant voor de gemiddelde speler ook regelmatig aangekaart op het forum gaan ze ook niets aan doen. En om eerlijk te zijn ben ik nooit tegen het hoppen geweest,je hebt nl mensen met veel tijd en mensen met weinig tijd. ” Ik snap het punt wat je wilt maken (met wat humor). Voor de normale minder die stand…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Hysteria: “Nee hoor spelbederf is anders zoals jij het kort omschrijft en is in elke community. Het is alleen een case gebonden beoordeling. Dit is een compleet nieuwe regel invoeren, dat kunnen wij niet. Zou wel mooi zijn, dan kunnen we elke keer als een speler iets niet bevalt een regel invoeren of wijzigen. ” Hier in geef ik je gelijk. Spelbederf staat in in AGV dus geld het voor iedere community (er van uit gaan dat ze dezelfde AGV hebben), deze heb ik net doorgelezen (is geen pre…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Hysteria: “Onze spelbederf regel is anders hoe? Het in voeren van zo een regel is niet een regel per hoge uitzondering aanpassen omdat er onduidelijkheid is vanuit hoe een regel geïnterpreteerd word. Dit is een complete verandering van het spel. Dus nee dat kunnen wij niet wijzigen als we willen, zo werkt het niet. ” Het spelbederf regel bestaat in geen enkele andere community (tot mijn kennis). Spelbederf is een complete verandering van het spel. Waarom? Omdat je spelers niet mag aan…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Hysteria: “Quote from ReWinD: “Iedere Ogame community kan met toestemming van GF zijn regels aanpassen of extra regels er bij hebben. Een goed voorbeeld hiervan ons spelbederf regel wat in geen enkele andere community is dan de Nederlandse. Als een community iets wilt veranderen aan hun regels kunnen ze vragen een GF die dan ja of nee zegt. Lekker simpel toch ? @admin team: wat vinden jullie van dit idee? En wat is jullie perspectief op VK-mode en hoe het wordt gebruikt. ” Dit is niet…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Kamikaze: “Toevoeging – word de speler die net ui VK mode komt door een andere speler bespioneerd dan gelden bovenstaande regels niet voor die speler. Dat is toch zeer makkelijk te omzeilen? Laat een vriend je spioneren en je kan je gang weer gaan... ” Dat geld alleen voor die speler. Stel speler A komt uit vk mode en speler B bespioneerd speler A. Dan gelden de regels voor speler A niet meer op speler B. Speler A mag speler B aanvallen. Speler A mag dan niet gelijk speler C,D,E,F etc…

  • Herziening (v)-mode deel II

    ReWinD - - Ideas Planet

    Post

    Dag allemaal, Ik snap iedereen zijn stampunt wel. Voor VK-hoppers is hun argument: ‘ik heb geen tijd om te veel te spelen’ en voor de mensen die normaal spelen is het frustrerend omdat er geen couter-play is. Laten we eerst kijken naar hoe vakantie mode word omschreven: ‘Vantiemode is ontworpen om je te beschermen tijdens langere afwezigheid van het spel.’ De eerste zin zegt het al, VK-mode is ontworpen bij langere afwezigheid. In de jaren dat Ogame bestaat is het gebruik van VK-mode veranderd n…

  • u3 top 2 acc !

    ReWinD - - Account aangeboden / ruil

    Post

    Quote from Wappie: “deze mensen hebben een harde piel om zoon acc te krijgen. laat ze maar NAT dromen om dat ze weten geen suc6 te boeken Jamy je heb toch al een mooi acc hou het maar heell. mijn strijder heb nog niet gereageerd, zo dra die komt issie Gone mocht hij de tijd er voor hebben ! en stop met zielig doen enkel de Draco groep is welkom ! ” Alleen spelers die in de server Draco speelde mogen het account hebben? Bedoel je hier mee DutchPride?