Search Results

Search results 81-100 of 172.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Aankomende update?

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    @Independence Betreffende die attackblock en late communicatie, ik denk dat het deze keer meer komt, doordat ze NA de update zagen dat het uitsturen van vloot een kleine beetje helemaal kapot gesloopt is De attackblock zat er dus impliciet al in, want je kunt nu helemaal niks sturen ... Je vraagt je serieus af of ze de updates überhaupt wel testen, dit zou toch wel moeten zijn opgevallen (bijvoorbeeld op een testserver...)

  • Oh grote heilige StewieGriffin, ik heb mijn leven gebeterd door niet op een i'tje te vliegen. Ik zal noooooit meer als eerste op een net verworden i'tje vliegen om lekker wat winst binnen te slepen en de slag vervolgens hier posten. Mag ik nu alstublieft alstublieft alstublieft mijn account behouden? eusa_pray.gif Goed, tot zover de volslagen onzin en waanzin, maar toevallig spotte ik dit hapje nadat NUKEMAN weer actief was geworden. Nog wel even leren om ook netjes te saven, dat gaat nog niet h…

  • aanvalsblokkade???

    Freakertje - - Klachten en bugs

    Post

    Waarom zou er gedoe van komen? Dat heb je volgens mij nog altijd helemaal zelf in de hand Moraal van dit draadjes verhaal, iedereen boos en verdrietig, Team NL kan hier niets beter aan doen en GF moet op een communicatie cursus. Waar is die smiley met een hangslot als je hem nodig hebt?

  • Het is ons onbekend of dit een bug of een feature is, daarom een apart topic om deze te bespreken. Voor de update waren Bandieten die in de I status (28+ dagen off) waren vervallen, goed voor 100% grondstof raids. Na de update is dit opeens veranderd naar 50% grondstof raids. Moeten we dit nu zien als een bug of als een niet gemelde nieuwe 'feature'?

  • aanvalsblokkade???

    Freakertje - - Klachten en bugs

    Post

    Nu was het de eerste dag totaal niet aangekondigd, ik heb ook het Engelse board bekeken, maar niks niet. De tweede was wel (korte termijn) aangekondigd.

  • Graveyard

    Freakertje - - Spel

    Post

    Bij mijn weten moest je een ticket indienen, ik weet alleen de details even niet.

  • En als je op dat gebied enige extensies uitzet? Want daar heb ik nu juist weer geen last van. Dat lijkt dus heel erg situatie afhankelijk te zijn. Van een alliantiegenoot hoorde ik trouwens dat het hem wél lukt een (expeditievloot) op de mobiel te versturen, dus het is ook daar wel enigzins situatie afhankelijk.

  • Mobiel spelen naar de gadver

    Freakertje - - Klachten en bugs

    Post

    Hier is die nu ook gearriveerd. En inderdaad, via Edge op Android kan ik geen vloot meer versturen, net zoals je beschrijft. Ik heb de volledige browse history, coockies, etc gewist, maar geen verschil. @Independence ik denk dat @Robbendinho hier een terechte klacht heeft, edoch vermoed ik ook zo dat dit ook al vanuit andere communities naar boven aan het komen is.

  • Mobiel spelen naar de gadver

    Freakertje - - Klachten en bugs

    Post

    Speel jij dan op de Engelse server? Want hier is de update nog niet doorgevoerd...

  • Je telefoon is te oud en daarom wordt je niet meer toegelaten tot de elite Nee zonder dollen, hier net even getest met Edge op Android, lijkt allemaal prima te werken, dus ik vrees dat het aan jouw browser en/of verbinding ligt. Ben je in de gelegenheid er een andere browser op te installeren en dat te testen? Let op: doe dat met WIFI verbinding, anders gaat dat ten koste van je databundel. Heb je een recente OS (Android, iOS) draaien? Is je browser up te date en welke gebruik je? Iets meer deta…

  • Daar pak je een lekker winstje mee. Congrats. Deadpool kon niet dood en heelde vanzelf toch? Dan gaat dit ook vast wel goed komen

  • Leuk weer eens een slag van iemand anders dan die rommel van mij te zien, minder leuk dat het op een alliantiemaatje is. Vooral ook omdat ik de indruk heb dat hij er best wel wat aan doet om tegenwoordig zonder een grote mond over te komen. Enfin, je hebt weer aardig wat grondstoffen op mee te spelen, succes daarmee en Palli, gauw weer herbouwen he!

  • Quote from Independence: “Zie ik daar nu 7 aanvallen op 1 locatie? ” Zie ik daar nu een i'tje op die locatie? Maar ik heb het maar voor de duidelijkheid in het verhaaltje verwerkt, merci voor het spotten.

  • Klein maar fijn(e winst), zullen we maar zeggen. En ik heb gewoon een hekel aan nukes Volgens mij mag ik hier geen gevorderde sticker op plakken, hoewel ik de regels wat onduidelijk vind hierop. Gaat het nu om schade of verloren grondstoffen (in- of ex-clusief wat je aan grondstoffen ophaalt)? Ik ben maar op veilig gaan zitten Samengevat: spot, sim, fly, kassa. Misschien tot ooit Nukeman, maar ik vraag mij af of we je ooit nog terug gaan zien, aangezien je net een i'tje bent geworden. De volgend…

  • Ja, goed gezien, geen plasma's. Die had ik namelijk met IPR bewerkt. 3.300 stuks... Wat een takkewerk is dat... Van de winst moet dus nog 41 mill metaal, 8 mill kristal en 33 mill deut af. Verder schat ik de deutkosten op rond de 30 mill. Blijft er nog zo'n 90 mill winst over. Niet voldoende om de investering van de 2.000 BW's (180 mill) die hiervoor extra nodig waren eruit te halen, maar... winst is winst zullen we maar zeggen en de helft is wel terug Laatste rondje had ik wat geluk, blind vana…

  • Eindelijk weer eens een klappert te lezen. Wat een geweld weer. Ik heb ergens het gevoel dat jullie onderlinge relatie nog wel meer vuurwerk gaat opleveren. Sterkte met de herbouw en veel plezier met de winst.

  • Aankomende update?

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Als twee weken wachten al teveel gevraagd is....

  • Aankomende update?

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Quote from Emperor Ketriks: “500.000 DM?! Alleen om de functie voor de eerste keer te activeren?! HOLY SHIT! ” Waar haalde je dat vandaan? Ik heb zelf de rechten niet om te kiezen, maar ik had het idee dat de initiële keuze gratis is, alleen dat wanneer je wilt wijzigen dat het je gaat kosten, net zoals bij de persoonlijke klasse keuze? But then again, I can be wrong

  • Aankomende update?

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Die nieuwe 'Zonnestelsel Spionage' knop is echt vreselijk. Als je nu handmatig een zonnestelsel wilt invoeren, dan hover je in feite altijd wel over die knop, zodat er een tooltip getriggerd wordt, waardoor je het invoerveld niet kunt selecteren... Hover je te ver naar boven om van dat kreng af te komen, dan triggert je kristalopslag weer een tooltip die het invoerveld blokkeert...

  • Ik weet niet wat ik heb, maar opeens maak ik slagen. Deze was wel heel spannend. Veel te weinig vloot en recs initieel, dus mijn berg slapende boosters enzo maar eens aangesproken en wat mijntjes geannuleerd voor de grondstoffen. Nog te weinig om de sterren ook weg te vegen, maar goed, het er toch maar op gokken. Helaas voor mij en nog relatief gelukkig voor Hex bedacht hij zich om EXACT op het moment van de slag maar even online te komen. Dus de grondstoffen die het feest compleet hadden gemaak…