Search Results

Search results 21-40 of 154.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Je vind ze altijd weer! Lekkere winst pak je weer ff hoor Smoothly hopelijk verloopt je rebuild als je naam

  • Inactivity script vragen

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    @mattieboy doe het dan ook bij de grote trol zelf.......

  • Inactivity script vragen

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Quote from Sempi: “Quote from Independence: “Quote from Sempi: “Hoe ziet het er uit als ik met 5 accounts in de graveyard terecht kom? Stel, er komt een nieuwe merge en ergens daarna kom ik online. Ik zou dan 5x een token krijgen om naar een ander universum naar keuze te gaan mits ik niet in de top 20 van een uni sta, toch? Als ik wel ergens top 20 sta, dan heb ik die keuze niet en word ik geplaatst in een voorbestemd universum. Ja, elk acc zou een merge token moeten krijgen Kan het ook voorkome…

  • Populariteit Ogame

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Veel wijze en interessante woorden hier.. Gaan hier nu de eerste babystapjes gezet worden voor de opzet van een nieuw soort spel?

  • Populariteit Ogame

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Quote from KoekieMonster: “Als je op de corporate website van GameForge kijkt, lijkt het me redelijk duidelijk dat het businessmodel van GF is verschoven van developer naar publisher (Dev alleen Ogame en Ikariam). Daarbij vermoed ik dat in de BCG Matrix, Ogame hangt tussen Cash Cow & Dog; nog een redelijk marktaandeel in dit segment, maar dit particulier "text-based browser" game segment heeft waarschijnlijk erg weinig groei-potentieel. Daarmee is het natuurlijk een -EV beslissing om je gelimite…

  • Populariteit Ogame

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Quote from Bolder: “Als een browser game gratis is, dus voor iedereen toegankelijk, waar moet de ontwikkelaar zijn centjes vandaan halen om het te blijven ontwikkelen ? Van leuke ontwikkelingen en daar gels voor vragen! Dus verschil kun je nooit uitsluiten, dat zien we duidelijk in de laatste server. Dus eerlijk spelen ( lees met dm) blijft een utopie. Misschien een bedrag aan inschrijfgeld vragen en verder geen betalende functies, misschien de beloningen wat uitbreiden ” Gameforge AG is located…

  • Populariteit Ogame

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Quote from DeltaHalo: “Quote from Ind0: “Ik ben voor het eerst begonnen met dit spel in 2005. Wat mij is opgevallen zijn er nooit echt veel nieuwe ontwikkelingen geweest. De invoer van de Interceptor in 2008, astro en expo onderzoek, klasses,markt en de vele dm/afkoop mogelijkheden. Veelal uitbreidingen die zijn verband hebben met dm. Technologie en evolutie gaan in het echte leven altijd door. Alleen in Ogame staat het bijna stil. Er had nog veel meer diepte aan het spel gegeven kunnen worden. …

  • Populariteit Ogame

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Ik ben voor het eerst begonnen met dit spel in 2005. Wat mij is opgevallen zijn er nooit echt veel nieuwe ontwikkelingen geweest. De invoer van de Interceptor in 2008, astro en expo onderzoek, klasses,markt en de vele dm/afkoop mogelijkheden. Veelal uitbreidingen die zijn verband hebben met dm. Technologie en evolutie gaan in het echte leven altijd door. Alleen in Ogame staat het bijna stil. Er had nog veel meer diepte aan het spel gegeven kunnen worden. Veel meer uitdagingen, nieuwe schepen, ni…

  • Inactivity script vragen

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Dus stel ik wil van universum wisselen, blijf ik gewoon 60 dagen in vakmode zonder in te loggen en dan kan ik een uni uitkiezen om heen te gaan?

  • Whoo Buckie gaat zelfs weer hits maken hf spending maat GLRB Def

  • Het lijkt wel de DEMA sponsorloop Succes met RB Goodgod! Hf spending the goodies

  • Quote from Azenomei: “Quote from Ind0: “Ga je nu ook al haten op geen V-Hop hits? Jij hebt echt geen ander doel in je leven dan alles voorzien van een zuur laagje, hè...... Kunnen we die piesert niet een perma-ban geven? Gedurende zijn tijdelijke ban was het al zo heerlijk rustig en gemoedelijk op het board.. ” Ik zal je binnenkort wel even verblijden met de v-hop stijl van je grote makker Bolder. Eens kijken of jij dat net zo leuk vind als je hier doet voorkomen. Verder zul je het ermee moeten …

  • Quote from Azenomei: “Ah, weer een koekie pauper hit. Wat een feest. GL@RL Kippy ” Ga je nu ook al haten op geen V-Hop hits? Jij hebt echt geen ander doel in je leven dan alles voorzien van een zuur laagje, hè...... Kunnen we die piesert niet een perma-ban geven? Gedurende zijn tijdelijke ban was het al zo heerlijk rustig en gemoedelijk op het board.. Prima hit, alleen een stukje wederzijds respect is wel op z'n plaats... @Kippy Succes in RL Quote from JamesCameron: “Nou ik vind het wel vermakel…

  • Quote from Azenomei: “Quote from Toeter: “Quote from Buckert: “Speel jij nog wel ergens? Lijkt me niet, al die praatjes zijn zo vermoeiend. ” Hij heeft dus recent een top 10 account van Independence overgenomen in Polaris.Volgens mij 2 dagen op gespeeld en staat nu al enige tijd in de door hem zo gehate v-mode.. On-topic, dikke slag met idem winst! ” Dat iemand die naam gebruikt betekend niet dat ik dat dan ook ben. En ja, ik speel nog hier en daar. Uni3 zelfs. "Mooie slag" verder. ” Indie heeft…

  • Damn... das nog een fatsige winst

  • Das nog eens een lekkere kristal winst, hf with the goodies... @Tah Ron glrb

  • Hoe is het nu met Kreela

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Beterschap @Bolder hopelijk kom je er weer snel bovenop! De rest is niet relevant

  • Gelukt hoor Indie!

  • Quote from Freakertje: “Diverse mensen in Uni3 (waaronder ikzelf) merken dat de opdracht voor het vernietigen van 5 raketlanceerders niet afgevinkt kan worden. Ook kreeg ik van iemand te horen dat het vernietigen van 50 spio's geen effect heeft op de opdracht op 50 eenheden te vernietigen - of dat een terechte melding is, weet ik zo even niet. En nu ook een melding van iemand die 8 expo's is gestart van 1 uur, welke geen enkel effect hadden op de opdracht om 4 uur expo uit te voeren. Dus ook gee…

  • Beloningen systeem

    Ind0 - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from ExXx: “Quote from Independence: “Hi, tomorrow 8th of April a new Reward System event is starting. It will last for 14 days. As usual, it will contain 5 tiers. They will be able to earn 1000 tritium per day max (20% more if commander and all officers are active). It will contain the same rewards and type of achievements in all servers this time. ” Hopelijk doen ze weer eens een leuk onderzoekje.. Misschien kan je een keer een balletje opgooien bij onze Duitse vrinden. ” Quote from Inde…