Search Results

Search results 61-80 of 154.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Lekker Zipp!! Enjoy the goodies Glrb voor Ziggy en een zakdoekje voor huilerd Azenomei

  • Poll2021

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    @Independence Dank voor alle duidelijkheden

  • Poll2021

    Ind0 - - Algemeen

    Post

    Ik gooi hem weer even omhoog met de vraag of we al wat meer weten

  • Omdat ik wel wist dat voor score hij heeft, maar ik bedoel er helemaal niks mee. Ik moest er gewoon even om lachen. Uni3: Plasmatechnologie: 20 Energytechnologie: 22 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-39(40)-38-Fusie20+sats 42-39(40)-38-Fusie20+sats 42-39(40)-38-Fusie20+sats 42-39(40)-38-Fusie20+sats 42-39(40)-38-Fusie20+sats Hoppa …

  • Quote from Eclipse: “Quote from Nocturno: “Quote from Ind0: “@Jillian je zet me even goed aan het denken. Weet jij toevallig ook het percentage van de boost op plek 8? Was dat 30%, ik weet ff niet meer waar dat stond. ” Als ik mij niet vergis is dat oppositie 8: 35%positie 7 & 9: 23% positie 6 & 10: 17% ” Maar was het beste? Meer metaal of meer kristal voor miners?Quote from ExXx: “Grappig. 15 x 45/38/41. Ben in afwachting van wat de plannen worden en wat de specs verandering is. Bij (voor mij) …

  • Dus meneer pompt bakken met geld erin, maar dat is nog niet genoeg en gooit er nog een cheat boven op waardoor ie word gebanned? Dat is natuurlijk een aanname van mij, ik weet niet de beredenering. Het zou niet de allerslimste move zijn hehehe. Maar karma is een b*tch

  • @Jillian je zet me even goed aan het denken. Weet jij toevallig ook het percentage van de boost op plek 8? Was dat 30%, ik weet ff niet meer waar dat stond. Quote from Jillian: “positie 8 voor metaal is, veel efficienter dan plaats 15. Al helemaal als je crawlers meeteld, en die nog wilt overchargen (ik had op plek 15 al 25k-40k sats nodig, en dat was nog zonder crawlers op150% te draaien. ” @Eclipse hehehe dat zijn flinke streven. Ik had berekend met energy24 en fusie24 heb je ruim 320k energie…

  • Deut gezocht

    Ind0 - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Stuur ingame pm naar Ind0

  • Interessante strategie @Jillian complete focus om zoveel mogelijk metaal te verkrijgen. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, planeten liggen nu allemaal rond de omgeving van 8. Twijfel nog steeds tussen 8 en 15 en focus op metaal of deut. Wat was voor jouw de doorslag om voor metaalpositie te gaan?

  • Vroeger waren er verschillende vooruitgangstopics waarin spelers bepaalde aspecten van het spel bijhielden. Dit kon zijn vloot, defence, onderzoeken of mijnen/gebouwen. Ik vond vooral het topic mijnen bijhouden altijd leuk. Ik hoop dat ik dit misschien weer een beetje leven in kan blazen. Dus laat ik maar beginnen met mijn miners account in u3. Blijf altijd respectvol tegenover elkaar. Uni3: Plasmatechnologie: 20 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+sats 42-40-38-Fusie20+…

  • Quote from Azenomei: “Quote from Ind0: “Een stukje fatsoen is ook nog eens ver te zoeken. Dat je een andere speelstijl hebt prima. Dat je onze speelstijl niet chill vind ook prima, maar dat je dan gelijk zulke woorden gebruikt om jouw argumentatie te versterken voor een spelletje..... ” En dit is waarom de moderatie op dit forum van zeer laag niveau is. Ik heb geen vergelijking gemaakt, slecht je uitroep Houzee aangewezen op het feitelijk bewijsbare gebruik in onze vaderlandse geschiedenis. @Yos…

  • Quote from Azenomei: “Quote from Ind0: “Ik zie V-HOPPERs trouwens niet als angsthazen... Wij kiezen kwaliteit over kwantiteit. Wij pieken op de juiste momenten. Kiezen realiteit boven virtualiteit. ” Wat verfrissend, nog een angsthaas die zichzelf niet als angsthaas ziet en slappe excuses of rationalisaties heeft om zijn zielige speelstijl te verdedigen.Goed hoor. knip ==Yoshi [1/2/21 16:03] warn voor vergelijking nsb Er was nergens een vergelijking te vinden, wel een feitelijk juiste uitleg van…

  • Quote from Azenomei: “Quote from Ind0: “@Bolder heerlijke hit om de V-HOPPER-hater nog harder te laten haten Chapeau Hierbij ridder ik Bolder tot ere-lid van V-HOPPER, voor zijn verdienstelijke battle tegen onze grootste hater! Mogen er nog vele volgen! Leve @Bolder Houzee, Houzee, Houzee ” Dit laat wel goed het niveau van de v-hoppers zien. Vond je dit echt een verdienstelijke battle? De DM die hij in de verplaatsing van zijn planeet heeft gestopt was al beter besteed als GS pakket. De zielepoo…

  • @Bolder heerlijke hit om de V-HOPPER-hater nog harder te laten haten Chapeau Hierbij ridder ik Bolder tot ere-lid van V-HOPPER, voor zijn verdienstelijke battle tegen onze grootste hater! Mogen er nog vele volgen! Leve @Bolder Hoezee, Hoezee, Hoezee

  • Quote from KoekieMonster: “Ligt het aan mij of is deze uni al dood voor ie daadwerkelijk op gang komt? Minder dan 150 spelers met punten en daarvan zal nog wel een 3de op zn minst afhaken lijkt me... Of start t tegenwoordig allemaal wat langzamer en zullen nog spelers joinen? Hoe was dat in de recentelijk gestarte uni's? ” Ik denk dat je wel aardig gelijk heb, voor mijn gevoel was het nooit zo erg in eerdere nieuwe uni's... Ik ben benieuwd of Governor Flyby slagen durft te posten... Ik zou me og…

  • Volgende keer beter @DingDongDing al hoop ik stiekem een klein beetje van niet

  • Fatsige hit Zippy!! Helaas Klapstoeltje, maar wat ik ervan begreep is dat je nog vloot over hebt, een aardige hap puin en flinke ruimtewerf hebt. Dus dan komt rb-en wel helemaal goed. Zippy hierbij ridder ik u tot Ere-lid van V-HOPPER, voor het in ere houden van deze fortuinlijke speelstijl. Leve @Zippy Hoezee, Hoezee, Hoezee. Hulde aan de haters, zonder haat smaken deze hits minder sterk. Hiervoor draag ik de Oorkonde van Wederhoor voor aan Azenomei. Leve @Azenomei, Hoezee, Hoezee, Hoezee.

  • Mijn grootste supporter is deze moeilijke tijden happy rebuild On 29-01-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Ind0 [V-HOPPER] ________________________________________________ Battlecruiser 10.000 _________________________________________ Defender DDD [Ex Play] ________________________________________________ Large Cargo 21.322 Deathstar 1 _________________________________________ Sponsored by DDD Attacker Ind0 [V-HOPPER] ________________________________________________ Batt…

  • Quote from Azenomei: “Wat een aantallen, mooie slag. GL@RL ” Chapeau en dat voor een slag waar Zipp in zit Mooi vloot geweld, jammer dat we dat niet vaker zien