Search Results

Search results 101-109 of 109.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • spot-sim-fly geen verlies en een mooi winstje gl & rebuild Harry De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Adama [LoT] ________________________________________________ Interceptor 15.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Unknown Harry [Red-A] ________________________________________________ Klein vrachtschip 229 Groot vrachtschip 2.878 Licht gevechtsschip 4.478 Kruiser 5.305 Slagschip 32 Recy…

  • Vanavond spotte ik een klein bij Kale op zijn maan maar ondertussen leverde een aantal spio's grotere targets. Nadat ik helaas 20 miljoen deut had verstookt op een speler die online kwam, toch nog maar eens naar dat kleine vlootje kijken. De timer stond er nog op maar er stond inmiddels een timertje op zijn andere maan. Na een spio bleek daar zijn gehele vloot te liggen. Nou komt hij regelmatig online, dus ik durfde niet direct te vliegen aangezien de deut een beetje op begon te raken. Maar goed…

  • jesus christ, hebben we het hier allemaal over hetzelfde "spelletje"? Vergelijking met GOD himself, en teksten als iedereen kan beter in VM want kapot ga je anders zeker. Wat alleszins wordt ondersteund en toegejuicht door GO's en SGO's. (zijn wij het nu eens reformed?? :P) Sorry, maar ik weet niet hoe hard die klap van de molen was, maar die kwam flink aan volgens mij. Ga gewoon lekker spelen en maak mooie slagen. Maar iedereen in VM jagen omdat jullie zoals je zelf zegt "almachtig" bent.....gr…

  • Spot-sim-fly succes met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Adama [LoT] ________________________________________________ Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger L3ct3R ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.258 Groot vrachtschip 4.247 Licht gevechtsschip 295 Zwaar gevechtsschip 125 Kruiser 791 Slagschip 15 Kolonisatieschip 2 Recycler 1.934 Spionages…

  • Dan hier toch mijn eerste slag na de merge in Xalinth MNK had ik al eerder gespot met een vloot van 2,5 miljard en vloog een aantal dagen geleden hier al op. Echter 8 min voor impact was hij op tijd om zijn vloot weg te halen. Vandaag was er een nieuwe spot van zijn vloot en verder overal off....met uiteindelijk een succesvol resultaat voor mij. MNK succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Adama [LoT] __…

  • heerlijk die discussies en prima hoor vooral de inspanning van reformed om te komen tot een eerlijke merge en hij zijn account die hij in 3 jaar heeft opgebouwd, niet afgeknald ziet worden in een nieuwe unie. Want dan staat hij ineens aan de andere kant van de medaille. Ik waardeer zijn inzet om de speelbaarheid ook na de merges voor iedereen leuk te houden. Zou hij deze inspanning nu ook hebben gehad binnen zijn eigen unie, hadden we daar ook gewoon een leuke actieve unie in plaats van 95% die …

  • Spelbederf

    Caspertvanmierlo - - Algemeen

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Het gaat er denk ik meer om dat er een selectief groepje spelers zijn die zich groter wanen dan de rest. Vloot 10x - 20x groter dan de spelers onder hem/haar en deze spelers opdragen om hun deut aan hem/haar te leveren tegen meest gunstige factor, want anders gaan we zomaar al je manen knallen, terwijl er niks écht te halen valt, of we gaan elke dag 2 keer je planeten raiden, zodat je al je satjes mag gaan rebuilden. Het gaat er denk ik meer om dat deze spelers in…

  • Recs boosten na aanval

    Caspertvanmierlo - - The Docks

    Post

    misschien je recs korter achter je aanval zetten?

  • Veilingen Updaten

    Caspertvanmierlo - - Klachten en bugs

    Post

    ik maak ook wel gebruik van veilingen en ik vind het prima dat ze er zijn alleen wat hier in het begin van de discussie werd aangehaald, is dat er mensen zijn die continu op de bied knop blijven drukken zodat jij geen bod kunt doen. Het moet toch wel mogelijk zijn dat je op de veiling niet over jezelf heen kunt bieden? In het echt doe je dat op een veiling toch ook niet?