Search Results

Search results 101-120 of 342.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Dikke itjes raiden met rips! Lucratief, maar check wel ff van te voren... Thanks Audi voor je snelle reactietijd! On 06-12-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker CoopRab [DEMA] ________________________________________________ Deathstar 830 _________________________________________ Defender Appelbeer [TaO] ________________________________________________ Large Cargo 59 Solar Satellite 114 Crawler 43 Rocket Launcher 62.197 Light Laser 2.125 Gauss Cannon 672 Plasma Turret 2.326…

  • Bijna 9 miljard winst WOEI Maar ja, met zulke benen ben je er ook zo...

  • Uni3 stats discussie

    Zaphod Beeblebrox - - Algemeen

    Post

    Knip, zo kom je er niet mee weg. Was duidelijk hierboven. By Inde rond 10:00 op 2-12 OT... Over de poll, doen we het zoals .org dus ingame een bericht waar je kan stemmen? Of op het forum? Wat is het plan? En hoe word het precies bepaald...zoals de vorige keer?

  • Uni3 stats discussie

    Zaphod Beeblebrox - - Algemeen

    Post

    Quote from Azenomei: “Quote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Quote from Zippy: “En kom op zeg, als je in 42u niet 1x kan inloggen om opnieuw te saven vraag ik me sterk af wat je doel was om t spel te gaan spelen. ” En dat van een v-hopper. Zet je alles dan maar op delete ipv smurf? ” Ssssst stil zijn jij, amateur!Je speelt niet in deze uni, hebt niks nuttigs in te brengen (niet in dit topic of überhaupt op het board) dus wees stil, ga verder janken in een hoekje of bij je praatgroep en laat de…

  • Hitsugaya Toushiro

    Zaphod Beeblebrox - - Ex teamleden

    Post

    Quote from ExXx: “Gedwongen vakantie? * 2 * Yukihira Soma * [RoT] * 405 749 682 * -296 495 410 * -42.2% ” Das wel toevallig he...misschien kan ie het na z'n vakantie toelichten... O, enne, 42.

  • LOL daar sta je dan op het forum met je kansloze rip en defbashacties. Heerlijke klapper leute!!!

  • Uni3 stats discussie

    Zaphod Beeblebrox - - Algemeen

    Post

    @Gotyn Nee niets flawed...je kan prima 1 dag skippen, maar niet zoals het kon nee...niet op dezelfde manier idd en niet met dezelfde deutkosten (alhoewel dit niet uit maakt volgens je eigen beredenering, als je er voor kiest om je bult gs te transporteren met een paar ton bootjes dan mag het wel wat kosten, dat is het een nadeel van je speelstijl...) maar zo moeilijk is het ook weer niet hoor!..Dus je kan wel degelijk een dag skippen, al moet je dan even verder kijken dan inner...Fleeters kunnen…

  • Uni3 stats discussie

    Zaphod Beeblebrox - - Algemeen

    Post

    Quote from Gotyn: “''al redelijk flawed: Terugtrekking vereist namelijk ook dat je op een bepaald moment online moet kunnen komen om de boel terug te trekken...'' ” Niets 'flawed', het enige wat ik zei was dat je terug moet trekken na 21 uur om naar die 2 dagen te gaan (42h!)...even online hoppen en klaar...als je er al voor kiest om inner te saven met je vrachters/ripvloot!!! Als je wat slimmer bent ga je als miner niet inner saven natuurlijk maar gewoon over een paar stelsels/mw en dan kan je …

  • Syrabi

    Zaphod Beeblebrox - - Ex teamleden

    Post

    Erg jammer! Hoop dat we je nog af en toe zien!

  • Uni3 stats discussie

    Zaphod Beeblebrox - - Algemeen

    Post

    Toch mooi om te zien dat er tegen de gemini import spelers word gezegd: dan had je hier niet moeten komen. In dat geval de enige andere optie: Uitgaande van de gemini spelers en inner saven: ipv 2x per dag (2x 9/10 uur saven in gemini) naar minstens 3x/4x per dag moeten saven (wat is het, 6/7 uur?). Dat terwijl de oud u3 spelers nu dus 1x per dag moeten saven uitgaande van inner saven (of terugtrekken en dan 2 dagen saven), en dit was eerder 2 en dus mogelijk 4 dagen(!)...inner...LOL, wat een mo…

  • Uni3 stats discussie

    Zaphod Beeblebrox - - Algemeen

    Post

    Eco 10x, onderzoek 20x. Vloot 4x speed, 50 procent deut. Puin naar 80 procent. Mw'en naar 4/5/6 stuks, herplaatsingen vooraf voor degene die direct willen verplaatsen, mocht je nog niet naar een eerdere mw zijn gegaan dan word je er naar toe gemikt op een willekeurige plek en behoud je de herplaatsing. Velden met 25 omhoog knallen (elke uni, dat gedoe met velden de hele tijd). Spioraiden aan. Def naar puin.

  • Quote from LoneRanger: “@Zaphod Beeblebrox dat eerste bericht was niet te ontcijferen hoor. Zelfs na vier keer overlezen niet. Gelukkig heeft Indy er wat van kunnen maken. Ontopic: in Deimos geen problemen hiermee, er is alleen een gebrek aan targets. ” Met een beetje puzzelen kom je een eind. Maar waarom word ik er bij betrokken en word er zo gereageerd had ik het over... Quote from ReformeD: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Laat een teamler lekker reageren... ” Waarom een topic als dit maken al…

  • Quote from Spacefighter: “Quote from Spacefighter: “whinen op het forum heeft echt geen zin. Stuur gewoon mail naar GO/Admin als een volwassene in goed Nederland en probeer de dialoog aan te gaan. ” @Zaphod Beeblebrox Ik zal het nu wat beter proberen te verwoorden. BLM, je hebt volgens mij al genoeg ervaring met het spel dat je weet dat het geen zin heeft om hier over te beginnen op het forum. Wat moet een speler hier over zeggen? De correcte route is een ticket inschieten bij de GOs, als zij ni…

  • Heerlijke klapper hoor! De omstandigheden zijn helaas wat minder, sterkte daar smeagol, we hopen het beste.

  • Quote from Spacefighter: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from JamesCameron: “De driftkikkertjes zijn weer op stang hoor, het zal weer niet. Lord zijn puike en volstrekt logische antwoord zal wel tegen woedende kikkeroortjes gericht zijn die er te hard doorheen kwaken om er ook maar iets van te begrijpen. En dat Hysteria alleen Rewind aanspreekt vind ik ook volstrekt onlogisch. Als je als een klein kind gaat stuiteren en blaten op het forum kan je een reactie verwachten. ” Juist, hij was oo…

  • Quote from JamesCameron: “De driftkikkertjes zijn weer op stang hoor, het zal weer niet. Lord zijn puike en volstrekt logische antwoord zal wel tegen woedende kikkeroortjes gericht zijn die er te hard doorheen kwaken om er ook maar iets van te begrijpen. En dat Hysteria alleen Rewind aanspreekt vind ik ook volstrekt onlogisch. Als je als een klein kind gaat stuiteren en blaten op het forum kan je een reactie verwachten. ” Juist, hij was ook niet de eerste die alleen maar reageert om te driftkikk…

  • Quote from ReWinD: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Hé TDR, lekker nuttige bijdrage! Dit kon je ook wel even in een appje naar ons Nederlands hoogstandje sturen lijkt mij...voegt niets toe maw spam...Lekker bezig met regels overtreden, zo kennen we je weer! ” Daarom was jij en je vriendjes 2 week in de ban . ” En wéér spam...en lekker relevant ook... En hoezo 'daarom'? Nog zo'n topper die kansloos in het rond gaat slaan als 'ie niets meer te zeggen heeft... Maar wat jij wil! Zullen we kijken wie …