Search Results

Search results 21-24 of 24.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • NB4

    NB4 - - Ex teamleden

    Post

    Thanks allemaal, ik heb een top verjaardag gehad!

  • Maanvernietiging bescherming

    NB4 - - The Docks

    Post

    Quote from Trucker: “Quote from NB4: “Wat Knigge hierboven zegt En daarbij zou je ook gewoon 2 planeten inner kunnen leggen en op plaatsing saven. Maakt het ook al een stuk onaantrekkelijker om manen te gaan blazen. ” Say what? ” Onaantrekkelijker, niet onmogelijk Trucker En bij jou kon je je klok er haast op gelijkstellen wanneer je vloot uit save kwam/je online kwam

  • Maanvernietiging bescherming

    NB4 - - The Docks

    Post

    Wat Knigge hierboven zegt En daarbij zou je ook gewoon 2 planeten inner kunnen leggen en op plaatsing saven. Maakt het ook al een stuk onaantrekkelijker om manen te gaan blazen.

  • NB4

    NB4 - - Ex teamleden

    Post

    Hey allemaal, Ik ben Niels aka NB4, uit Tilburg, 23 jaartjes oud ondertussen. Ogame begonnen ergens in 2007, destijds niet lang volgehouden maar iets meer dan een jaar geleden weer begonnen. Speel nu in de uni's Pegasus, Rigel en Taurus dus daar zou je me van kunnen kennen. Dan nog over mezelf ik ben nu bezig aan mijn master Accountancy die ik dit jaar af hoop te ronden met het idee om er volgend jaar nog een master Finance achteraan te doen. Ik ga me hier bezighouden met het IRC gedeelte dus da…