Search Results

Search results 381-386 of 386.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Middel tegen vakantiemode abuse

    Takeoff - - The Docks

    Post

    Hoi, zijn jullie het ook zat dat bepaalde spelers alleen online komen om jou aan te vallen? Dat je niet de mogelijkheid om wraak te nemen op deze spelers omdat ze alweer in vakantiemodus zitten nog voordat jij online bent? Dat je iemand zijn/haar maan ploft en dat er meteen vijf mensen uit vakantiemodus komen om te halten en weer in vakantiemodus springen als de kust weer veilig is? Ik stel voor, zoals misschien velen voor mij, om vakantiemodus DM te laten kosten voor mensen die veel gebruik mak…

  • Anuvinda

    Takeoff - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Robbendinho: “Je wordt bedankt Anu, nu moet ik mijn naam aanpassen ingame. ” Ik stem dat je Billy gaat heten OT: succes echte Anu!

  • Leuk accountje gezocht

    Takeoff - - Account gevraagd

    Post

    sterker nog, kan helemaal niet. pas wanneer daar een update voor is

  • Aanpassing specs universa

    Takeoff - - Spel

    Post

    Quote from Deurwaarder: “Quote from Takeoff: “als dit als oplossing wordt gezien tegen leegloop van uni's dan denk ik niet dat het echt werkt. zoals Uni 3 is (de laatste keer dat ik keek) lage speed en een van de drukste uni's. voor een merge zou het wel nice zijn opzich maar niet heel nodig lijkt me? lijkt mij gewoon slimmer om nieuwe mensen juist naar oude uni's te trekken ipv steeds nieuwe te beginnen. gewoon flink noobshield geven, meer mogelijkheden om gratis gs ofzo te krijgen zodat opstar…

  • Aanpassing specs universa

    Takeoff - - Spel

    Post

    joa want voor de mensen die niet in Zagadra spelen: 6x speed is echt gekkenwerk. betere eco kan geen kwaad lijkt me, behalve dat er snachts meer gs ligt, maar zo is i-tjes raiden ook weer leuker. vliegkosten is gewoon een spelelement imo, dat is hetzelfde als rips goedkoper maken ofzo

  • Aanpassing specs universa

    Takeoff - - Spel

    Post

    als dit als oplossing wordt gezien tegen leegloop van uni's dan denk ik niet dat het echt werkt. zoals Uni 3 is (de laatste keer dat ik keek) lage speed en een van de drukste uni's. voor een merge zou het wel nice zijn opzich maar niet heel nodig lijkt me? lijkt mij gewoon slimmer om nieuwe mensen juist naar oude uni's te trekken ipv steeds nieuwe te beginnen. gewoon flink noobshield geven, meer mogelijkheden om gratis gs ofzo te krijgen zodat opstart sneller gaat. met nieuwe uni's trek je volge…