Search Results

Search results 21-40 of 376.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • On 03-09-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker The_mk [GZV] ________________________________________________ Light Fighter 599.000 Bomber 16.000 Destroyer 8.868 _________________________________________ Defender Tyr ________________________________________________ Small Cargo 5 Large Cargo 895 Light Fighter 3.409 Heavy Fighter 102 Cruiser 250 Battleship 1.158 Recycler 102 Espionage Probe 75 Bomber 170 Solar Satellite 350 Destroyer 104 Battlecruiser 39 Rocket Launcher 132.5…

  • On 03-09-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker The_mk [GZV] ________________________________________________ Cruiser 90.000 Battlecruiser 22.000 _________________________________________ Defender pandion [TDR] ________________________________________________ Small Cargo 6.500 Large Cargo 18.000 Light Fighter 15.000 Heavy Fighter 500 Cruiser 3.000 Battleship 1.500 Recycler 4.000 Deathstar 9 Rocket Launcher 340 Heavy Laser 30 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 _________…

  • Discussiedraadje New Beginnings

    the_mk - - Algemeen

    Post

    Quote from Atoompje: “Quote from the_mk: “Quote from Freakertje: “Een start met een factiesysteem, nieuwe factie gerelateerde schepen en een marktplaats die meer gericht wordt op interactiviteit tussen spelers onderling. In mijn ogen een positieve ontwikkeling voor het spel. Het is een kleine stap op dit moment, maar wie weet een opstap naar meer ” innovatie is sowieso nodig, ik ben erg benieuwd wat het voor invloed zal hebben voor het spel. ik vraag mij wel af wat het doel van Gameforce bij dez…

  • Discussiedraadje New Beginnings

    the_mk - - Algemeen

    Post

    Quote from Freakertje: “Een start met een factiesysteem, nieuwe factie gerelateerde schepen en een marktplaats die meer gericht wordt op interactiviteit tussen spelers onderling. In mijn ogen een positieve ontwikkeling voor het spel. Het is een kleine stap op dit moment, maar wie weet een opstap naar meer ” innovatie is sowieso nodig, ik ben erg benieuwd wat het voor invloed zal hebben voor het spel. ik vraag mij wel af wat het doel van Gameforce bij deze innovatie is.

  • Quote from Abremsev: “Quote from Gier: “@Ambremsev, er lagen 243 SSjes en 127 IC bij, dus het waren niet alleen je satjes. En je ingame zielige manier van reageren zegt hoe je dan werkelijk bent. ” Haha mooie ben jij, je haalt nu wel heel veel dingen door elkaar! toen je die boten sloopte, vond ik het prima, dat was mijn fout. Je kwam daarna nog 2x langs in de dagen er op, waar de laatste keer voor 3 of 4 mil winst. Toen vond ik dat het irritant werd, en dat is alles wat ik je heb gezegd. Maar g…

  • Dat zijn wel de leuke knallen waarvoor je Ogame speelt. Top getimed, en HF met de winst GLRB defender.

  • Quote from Gier: “@Ambremsev, er lagen 243 SSjes en 127 IC bij, dus het waren niet alleen je satjes. ” Dan is dat toch genoeg om een bezoekje voor te brengen. GS werkt ook mee trouwens, dan hoeft er niets te liggen geeft pure winst zeker nu in Izar lijkt mij dat prima. Leuke slab Gier, doe zo voort.

  • Kale GL@RB maar dat moet wel goedkomen toch? On 27-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker The_mk [GZV] ________________________________________________ Cruiser 80.000 Battlecruiser 20.000 Espionage Probe 15 _________________________________________ Defender kale [REP] ________________________________________________ Small Cargo 468 Large Cargo 1.336 Light Fighter 11.593 Heavy Fighter 11 Cruiser 13.946 Battleship 4.272 Recycler 15.264 Espionage Probe 1.540 Destroyer 1.139 …

  • ruimtewerf

    the_mk - - Ideas Planet

    Post

    Quote from Freakertje: “ Het enige dat in de buurt komt zijn de ABR's die zowel de planeet als maan dekken, maar dat is het aanpassen van een relatief simpele SQL query die dan ook eerst controleert of er ABR's in de planeet tabel zitten en een paar regels extra code (met hergebruik van wat er al voor de planeet is). ” Je hebt een punt. voor mij was de reden om het te posten dat ik vind dat alles zichtbaar moet zijn op je spionagerapport. Aangezien je ABR ook je maan verdedigen, zou dit eigenlij…

  • ruimtewerf

    the_mk - - Ideas Planet

    Post

    Je ruimtewerf is onderdeel van je coördinaten en neemt geen gebruik in van je planeetvelden. Aangezien de Ruimtewerf zich in de ruimte bevindt, zijn er geen planeetvelden nodig. Ik vind dat het dan ook mogelijk moet zijn om je ruimtewerf middels je maan te kunnen bekijken en te upgraden. (niet dat dat voordeel oplevert). Met deze functie zou je Ruimtewerf ook zichtbaar moeten worden op de spionagerapporten van je maan. (wat wel handig is) Ik ben dan wel van mening dat je ruimtewerf na reparatie …

  • yep geen gevalletje achtertuin, maar ach de winst zou alles goedmaken. Thanks voor de winst Willy, glrb.

  • top hit, en wat een noodle die Willy. no save = no fleet en zo hoort dat. prima winst aan overgehouden aanvallers

  • no save no fleet, glrb Gier Wel zonde om het zo te laten slingeren Gier adama mooi gespot

  • Ask the OGame developers

    the_mk - - Algemeen

    Post

    Is Ralf Hohberger nog betrokken bij GF? Wat voor koers gaat GF varen t.o.v. Ogame.nl en welke aanpassingen zullen doorgevoerd worden om Ogame populairder te maken? Ogame is 17 jaar oud, momenteel met een klein % aan spelers t.o.v. alle Gameforce spellen, wanneer is het niet rendabel om de OGame server in de lucht te houden?

  • aanvallen en vmode

    the_mk - - Klachten en bugs

    Post

    wrong post

  • nummer #1 solo hit, niet verkeerd Gier. glrb defender

  • En een laatste om het compleet te maken, Doedelss GLRB On 15-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker The_mk [GZV] ________________________________________________ Battlecruiser 5.000 _________________________________________ Attacker Gier [GZV] ________________________________________________ Small Cargo 25.001 Battlecruiser 45.000 _________________________________________ Defender Doedelss [Predator] ________________________________________________ Small Cargo 664 Large C…

  • Ik denk dat hij vergeten was om zijn subjes te saven. toen gelijk maar alles opgehaald. Gelukkig kon Gier mij helpen met het binnen halen van de grondstofjes. glrb Doedelss On 15-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker The_mk [GZV] ________________________________________________ Battleship 20.000 _________________________________________ Attacker Gier [GZV] ________________________________________________ Small Cargo 50.000 _________________________________________ Defend…

  • Timer gaf aan dat er nog activiteit was geweest, voor de rest alleen maar aflopende timers toch maar gelijk gevlogen. had een sappige ninja verwacht of een online bericht maar die bleef uit, door laten vliegen met dit als resultaat. Doedels GLRB On 15-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker The_mk [GZV] ________________________________________________ Battlecruiser 22.453 _________________________________________ Defender Doedelss [Predator] _______________________________…