Search Results

Search results 121-132 of 132.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Merge van Fidis

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from RoadRunner: “Quote from GGMM: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GGMM: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GGMM: “Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel. ” Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft... ” Ik kan hetzelfde zeggen over het team, dat braaf de wijzigingen van GF volgt zonder tegengeluid. Het is een systeem waar GF aan verdiend en zowel users als teamleden de dupe v…

  • Merge van Fidis

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GGMM: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GGMM: “Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel. ” Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft... ” Ik kan hetzelfde zeggen over het team, dat braaf de wijzigingen van GF volgt zonder tegengeluid. Het is een systeem waar GF aan verdiend en zowel users als teamleden de dupe van zijn. ” En dit zegt alweer genoeg dat j…

  • Merge van Fidis

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GGMM: “Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel. ” Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft... ” Ik kan hetzelfde zeggen over het team, dat braaf de wijzigingen van GF volgt zonder tegengeluid. Het is een systeem waar GF aan verdiend en zowel users als teamleden de dupe van zijn.

  • Merge van Fidis

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GGMM: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Je kunt misschien ook kijken of spelers willen rebuilden na een crash ipv constant te stoppen om dan 2 maanden later in een nieuwe uni te starten en weer hetzelfde mee te maken. ” Lekker man.Niet alleen moet je dm betalen maar dan oppert een vrijwilliger van Ogame ook nog om energie te steken in het levend houden van de uni. Ga ik ook doen op mijn werk, in plaats dat de klanten service krijgen, mogen ze alles zelf …

  • Merge van Fidis

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from Knigge: “Quote from GGMM: “Quote from Jillian: “eerst noem je hem nog een vrijwilliger, daarna doe je alsof die persoon in loondienst is. Over blok voor je kop hebben gesproken ” Het is beide werk. Quote: “Werken (arbeid) Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn. In economisch verband spreekt men van arbeid. Er wordt onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk. Onbeta…

  • Wie reageert er na jou?

    GGMM - - Thuisplaneet

    Post

    Quote from L.J.E: “Quote from GGMM: “Quote from L.J.E: “Ik denk Arthur. One luv ” Haha leuk @MissHammy ” Haha, ja he @Rey_Nematori ” Doe normaal of ik haal mijn katana erbij

  • Merge van Fidis

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “eerst noem je hem nog een vrijwilliger, daarna doe je alsof die persoon in loondienst is. Over blok voor je kop hebben gesproken ” Het is beide werk. Quote: “ Werken (arbeid) Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn. In economisch verband spreekt men van arbeid. Er wordt onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk. Onbetaald werk voor derden waarbij geen spr…

  • Wie reageert er na jou?

    GGMM - - Thuisplaneet

    Post

    Quote from L.J.E: “Ik denk Arthur. One luv ” Haha leuk @MissHammy

  • Merge van Fidis

    GGMM - - Algemeen

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “Je kunt misschien ook kijken of spelers willen rebuilden na een crash ipv constant te stoppen om dan 2 maanden later in een nieuwe uni te starten en weer hetzelfde mee te maken. ” Lekker man. Niet alleen moet je dm betalen maar dan oppert een vrijwilliger van Ogame ook nog om energie te steken in het levend houden van de uni. Ga ik ook doen op mijn werk, in plaats dat de klanten service krijgen, mogen ze alles zelf doen.

  • Meeting Ogame.nl

    GGMM - - CommunityNL Meeting

    Post

    Quote from L.J.E: “Quote from Edelachtbare: “Wanneer komt er weer een meeting? Wickedmen wil namelijk ook komen. ” Edelachtbare, ga je je wel een beetje gedragen dan? Hoor veel foute verhalen over jou..Baldadig schijn je te zijn ” Ik heb gehoord dat hij de ranja in zijn eentje heeft opgedronken

  • Ik kom alleen als we gaan mensergerjenieten

  • WW 132: Anu's Post Feestdagen WW

    GGMM - - RP & WW Archief

    Post

    Heeft er iemand een goede Ogame converter?