Search Results

Search results 61-80 of 109.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • lekker tikkie terug scherp opgelet; mooie counter op zn puinruimers

  • Regels

    Caspertvanmierlo - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Legend.bdr: “Casper, ook jij snapt er niets van.. Als jullie het niet snappen, wat komen jullie dan posten? Zeker net als met drank he Casper? Je snapt niet wat je doet als je drank drinkt.. logisch toch dat je helder er ook vrij weinig van snapt Dat je pas na weken snapt dat ik je een kleine maan wilde geven omdat die makkelijker te blazen lig ik wel krom om. En ik handelde volgens de regels, maar die ken je niet, wil je niet kennen en neemt niet de moeite om ze te lezen. Dus niet hu…

  • Regels

    Caspertvanmierlo - - Klachten en bugs

    Post

    @monfy, ik heb inderdaad niet alles gelezen. Er wordt ook zoveel gezegd dat ik geen tijd heb om alles te bestuderen he. Maar het feit dat team NL deze regels niet hanteert, maakt mijn post dus niet eens zo gek. Hooguit dat ik dingen heb herhaald.

  • Regels

    Caspertvanmierlo - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from L.J.E: “Quote from Legend.bdr: “ ” Dus omdat iets kan, mag je er misbruik van maken? Hoezo zijn er geen duidelijke regels? Bugabuse is een duidelijke reden. En het staat wel degelijk in de AGV, dat bugabuse niet toegestaan is, dus dat het nergens staat is bullshit. Net als de rest van je betoog. Het wordt dus onder bugabuse gegooid, en dat klopt wel, want de intentie was niet het versturen van grondstoffen, maar het verstoren van het spel (voor eigen gewin). Als je hier nog uitleg ove…

  • Geen kans tegen grote aanvallen

    Caspertvanmierlo - - Spel

    Post

    je bent bang voor een moonblow waar je main vloot op vliegt. je saved je vloot wel op plaatsing van een maan naar een andere maan neem ik aan? Je zegt dat je vooral en alleen savonds tijd hebt om te spelen, dus je zult lange saves maken verwacht ik. Als je dan op plaatsing saved en je maan zou afgeknald worden, dan kun je altijd nog je vloot pullen. En ja, die kan getimed worden natuurlijk, maar als het om een lange save gaat, kan iemand een hele dag gaan zitten timen wanneer jij uiteindelijk je…

  • Vorige week spotte ik eigenlijk pas voor het eerst de vloot van Wolfpac. Omdat ik op dat moment nog geen deut daar aanwezig had, meteen mijn transporters maar aan het werk gezet maar meer met de gedachte van: "mocht ik zijn vloot nog eens opnieuw zien" dan kan ik meteen op pad. Uiteindelijk lag zijn vloot er een uur later nog en besloot ik te vliegen, maar meneer kwam helaas voor mij, 5 minuten voor tijd online. Vandaag zag ik opnieuw dat hij online was geweest en uurtje later besloot ik hem een…

  • Quote from paul-maximilianus: “Mooi leesvoer van de story en grote vlootslag hoor. Goed gespeeld defenders. Doedelss recs niet geninjaad op de terugweg? Soort van mazzel nog voor hem. Ok rebuilden maar weer iedereen en aanvaller in het specifieke. Leuk bbq filmpje trouwens. ” Ja dat was zeker de bedoeling alleen straatveger moest het vanaf zijn telefoon doen en in het snel recs versturen, zelf niet goed gezien wanneer het puin verdween. En dan wordt het gokken, en daar zijn we maar van weg geble…

  • Het is bekend dat Doedels erg actief is en vaak tot diep in de nacht is er veel bedrijvigheid bij zijn manen en planeten. Straatveger en ik vonden dat het wel weer eens tijd was voor een nieuwe slag en wat zou mooier zijn dan een 'vergelding' van de slag op voormalig alliantiegenoot Thomas. Vandaag was mijn astrolevel klaar en net nadat het onderzoek was afgelopen, landde er een kolonieschip ergens in de ruimte, moederziel alleen. Het zou wel eens een heel kort nachtje kunnen gaan worden, maar w…

  • nee deze keer geen vooropgezet plannetje helaas! het spel verlaten maar wel eerst met 2 grote klappers met daarbij heel dikke winsten voor onze concurrenten. Had dus niet slechter gekund! Want de eerste keer is dan nog een zure maar zag ie zelf blijkbaar aan komen omdat ie al heel grote gaps liet vallen. Maar deze 2e keer uit VM komen, vloot uit kerkhof halen en vervolgens doodleuk weer off gaan. Erg jammer dat ie stopt en dus nog meer jammer op de manier waarop. Gefeliciteerd aan de aanvallers,…

  • faster trading ships faster research speed faster combat ships in combinatie met sneller of meer herstel voor de verdediger. Zodat iemand de kans krijgt weer wat sneller op te bouwen. Nu zie je na een crash dat iemand al snel stopt.

  • tja, speculaties.....daar hebben we er nog niet genoeg van Maar goed wat nieuwe elementen voor dit spel betreft....ik hoop dat ze bij GF zien dat een hoop unies ondanks een grote merge nu ook weer aan het leeglopen zijn. En dan hoop ik daarna, dat ze vervolgens schepen of elementen gaan toevoegen die het makkelijker gaan maken: -om dit spel te spelen. -om jezelf in een oudere unie toch wat makkelijker staande te houden, dan wel jezelf weer snel(ler) op te bouwen -zorg dat het weer leuk en aantre…

  • Quote from paul-maximilianus: “Jup, mooie slag hoor en volgende keer een 500 xers achterhouden voor de follow ups. ” het was meer dat er een paar kids bij me stonden te jengelen op het moment dat ik de aanvalsvloot verstuurde dus die naraid snel verstuurd zonder goed te checken.....

  • ik was al een keertje meer gevlogen op een deutsubje maar toen kwam ie online vanavond zag ik een timertje staan en een spio gaf een sub met het nodige deut en een aantal sterretjes besloten om meteen te vliegen met recs er achteraan. Door de hoofdvloot te vertragen werd het gat met de recs wat kleiner, want zou hij online komen was ik mijn puin anders toch kwijt. Hij bleef lang genoeg off voor de slag en het ruimen van puin. Een naraid verpestte ik zelf doordat ik net te weinig lg meestuurde vo…

  • tja, achteraf is alles altijd recht of krom te praten. Als ie me had gepakt, omdat ik gewoon een foutje maak door op plaatsing te drukken ipv puinruimen (wat ook gewoon zou kunnen) dan had hij me goed gespot en had ik een fout gemaakt. Hij ging ervoor en zoals ie al zei, het was alles of niets. Als het was gelukt was ie aardig terug in business; nu is het een geslaagde truc van onze kant. En je kunt dan zeggen dat het erg dom was, maar je maakt ook gebruik van het feit dat iemand heel erg fanati…

  • ff een nummer 2 slagje zo op de dinsdagmorgen Middnight heeft me in het verleden al heel vaak gespot en zelfs een keer op een puinsave missie teruggetimed. Maar door de gap van 5 sec kon ik toen nét op tijd wegspringen. Met de terugkeer van Middnight na zijn ban was het gedaan met de betrekkelijke rust. Gisteren nog mijn vloot net op tijd weg kunnen saven omdat hij al onderweg was met een aanval en ik door aandacht mn kids even niet aan het opletten was. Daarop het plannetje met Straatveger gema…

  • aanvalsblokkade

    Caspertvanmierlo - - Spel

    Post

    @Freakertje je hebt ergens zeker een punt, maar begrijp het punt ook vanuit andere spelers die er op dit moment wel last van hebben. Ik bedoel, er zijn mensen die zo'n aanval plannen, een nacht door (moeten) halen om die maan kapot te maken. Als je dan klaar zit om die vloot te gaan crushen is het wel heel teleurstellend en zelfs frustrerend als de slag dan niet door kan gaan door een aanvalsblokkade. Dat iemand dan die frustratie uit lijkt me ook logisch.....toch? Neemt niet weg dat ik de actie…

  • Een tijd geleden spotte ik de vloot van Polysome en vooral met een grote hoeveelheid deut. Een aantal keer op gevlogen maar hij kwam steeds opnieuw on Deze keer zag ik overal timers en lag zn vloot innerstelsel, waardoor ik de gok nam en meteen m'n snelle vloot erop af stuurde. Met succes deze keer Sportieve reactie van de speler gehad Succes verder en vooral ook met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Adama […

  • lekker hitje, goed gespot defender; succes met de rebuild attacker: have fun met de winst

  • aanvalsblokkade

    Caspertvanmierlo - - Spel

    Post

    Tja, zo'n lange aanvalsblokkade is altijd wel nadelig voor iemand. En uiteindelijk wil je de mensen beschermen die denken lang genoeg gesaved te kunnen hebben. Mensen hebben idd deut verloren met een teruggetrokken vloot....van de andere kant, hoeven deze mensen nu zo'n 18 uur NIET te saven dus dat scheelt ook weer. Tot een paar jaar geleden speelde ik een andere online game waar wel eens issues waren; daar gaf zo'n eigenaar van het spel dan wel eens ter compensatie wat terug aan de spelers. In …

  • aanvalsblokkade

    Caspertvanmierlo - - Spel

    Post

    ook al enig idee hoe lang het aanvalsblok van kracht is?