Search Results
Search results 61-66 of 66.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
leuk hofje ! op naar de volgende !
-
Damnzz je wil me echt uit de top #10 gooien he ! hahaha nee lekker klappert jonge ! geniet van de goodies
-
Het had zo makkelijk kunnen zijn, Spot Sim Fly. Alleen deze handige harry was vergeten de Sim aan te passen en dus te weinig rec's gestuurd, vandaar dat het wat rommelig is. PS: alle puin is binnen, maar te veel kleine rapportjes (handmatig de winst afgerond aangepast ). Loki GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Kruiser 1.500 Slagschip 1.500 Interceptor 1.111…
-
[TOT: 487.845.000] Lone Ranger [Psycho] vs. Deut gevraagd [DZH] (A: 70.002.000, V: 417.843.000)
PostZo heerlijk hoor ! have fun spending !! Deut, gl @ rb
-
Daar is die dan! lekker hoor
-
Na het spotten van deze vloot ging tot mijn verbazing het activiteit tellertje aan , verder met rust gelaten en me vloot/recs/deut verzameld om vervolgens te gaan vliegen, en met suc6!. Met dank aan mijn ally maatjes het puin binnen kunnen slepen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Slagschip 1.750 Interceptor 600 _________________________________________ Verdediger…