Search Results
Search results 41-60 of 244.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Oeps, die is zn vlootje kwijt in zowel Quaoar en Polaris... "De verdediger heeft een totaal van 699.427.000 eenheden verloren." GLRB!
-
Populariteit Ogame
PostQuote from Kikero: “Quote from KoekieMonster: “Quote from Kikero: “Het spel is ook wat vreemd ontworpen in het opzicht dat het objectief van het spel (mensen crashen om sneller te groeien) haaks staat op de financiële doelen, aangezien mensen stoppen nadat hun vloot weg is. Het verbaast me dan ook dat GameForge nog niet heeft nagedacht over manieren om rebuilden sneller te maken. Denk aan de spelbalans van Mario Kart, bv, waar het pak bij elkaar gehouden wordt door items die omgekeerd evenredig …
-
Populariteit Ogame
PostQuote from JamesCameron: “Ik wilde ook zeggen idd dat ik best interessante dingen lees van spelers die ik eerst niet zo hoog had ingeschat. En juist van Koekiemonster zit ik nu wat te leren Ik denk dat developer/publisher verhaal i.c.m. uitmelken het antwoord is op de vraag. Al denk ik dat GF zichzelf die kant op heeft gestuurd omdat ze zo weinig nieuwe updates de game in hebben gebracht. ” Haha thanks, I guess? xD
-
Populariteit Ogame
PostQuote from Kikero: “Het spel is ook wat vreemd ontworpen in het opzicht dat het objectief van het spel (mensen crashen om sneller te groeien) haaks staat op de financiële doelen, aangezien mensen stoppen nadat hun vloot weg is. Het verbaast me dan ook dat GameForge nog niet heeft nagedacht over manieren om rebuilden sneller te maken. Denk aan de spelbalans van Mario Kart, bv, waar het pak bij elkaar gehouden wordt door items die omgekeerd evenredig zijn aan je positie. De implicaties op pushing …
-
Populariteit Ogame
PostQuote from DeltaHalo: “wellicht heb ik ook wel wat oogkleppen als het gaat om de potentie van ogame omwille van mijn eigen voorliefde van dit spel. ” Hier maken we ons allemaal schuldig aan denk ik xD Ogame content (bootjes, techs, etc) omtoveren naar een totaal nieuw IP lijkt me geeneens een slecht idee; de space exploration/settlement/war setting heeft een redelijk substantiële playerbase, en je kan wss interesse wekken bij een redelijk aantal lui die ooit Ogame gespeeld hebben. Maar dan zou t…
-
Populariteit Ogame
PostAls je op de corporate website van GameForge kijkt, lijkt het me redelijk duidelijk dat het businessmodel van GF is verschoven van developer naar publisher (Dev alleen Ogame en Ikariam). Daarbij vermoed ik dat in de BCG Matrix, Ogame hangt tussen Cash Cow & Dog; nog een redelijk marktaandeel in dit segment, maar dit particulier "text-based browser" game segment heeft waarschijnlijk erg weinig groei-potentieel. Daarmee is het natuurlijk een -EV beslissing om je gelimiteerde resources in dit proje…
-
[TOT: 21.377.215.000] Zippp vs. zekereenslechtesafe [ShadowRe] (A: 815.530.000, V: 20.561.685.000)
PostOEF, wat een heerlijke winst!! Heel erg nette slag!
-
Ogame en politiek
PostQuote from Bolder: “De lol in dit spel gaat het steeds vaker winnen van de ergernis. ” Geen probleem dan toch! Quote from Bolder: “Dat ik de gebeten hond ben hier in ogame land weet ik zelf wel. maar je hebt mij nooit kunnen betrappen op op onwaarheden. ” Je hebt wel beetje een "God Complex" lijkt t, jou nooit kunnen betrappen op onwaarheden; hilarisch. In een zeer recente thread waar je interesse toonde een accountje over te nemen is t zeer duidelijk dat jou integriteit ver te zoeken is, en ik …
-
Boldertje toch.... Misschien je iets minder zorgen maken over de accounts van anderen en beter op je eigen letten? tss tss, teleurstellend. In plaats van bedelen voor accounts van anderen om te vernachelen, eerst eens proberen heel te houden wat je al hebt... warn voor provoceren, mattieboy, 07/05/2020 16:32
-
Tussen jou en Gral blijft er zo weinig over, lekker!
-
2 keer? Das bijna beetje gemeen xD Glrb def, expo vlootje heb je zo terug!
-
Heerlijke winst!
-
Lekkere hit! Echt wel respect voor hoe snel en vaak die Kale zn vloot weer opbouwt xD
-
Quote from Bolder: “Allereerst wil je er fijntjes op wijzen dat jij begon om een opmerking te maken over mijn interesse. Ten tweede gaat het hier over een acca in de nieuwe server, waar je volgens mij te laf bent om te spelen, net als in polaris. Dus een prima redenering maar wel met een yellow kleurje. Succes Koekie ” Jij hebt wel vaker interesse in accounts van anderen om ze vervolgens in V-mode te parkeren en naar beneden te zien denderen in de ranking; vandaar mijn terechte opmerking. Wat je…
-
Quote from Bolder: “Bij deze ie iedereen gewaarschuwd : als dat monster een acca weggeeft is er "iets "aan de hand.. ” Wat bedoel je hiermee? 2 servers simpelweg te tijdrovend, zelfs mn Polaris acc in V-mode gezet gisteren gezien tijdsgebrek. Heb een mooie drukke periode voor de boeg zo meteen na t einde van de Ramadan dus ff fatsoenlijk voorbereiden Je statement over een acc met 3x zoveel punten als de nummer 2 en dat zoiets afschrikwekkend zou zijn is natuurlijk hilarisch gezien de punten-ontw…
-
Quote from Bolder: “Quote from KoekieMonster: “Lol ik weet wat je met een top acc uit Polaris hebt gedaan. Niemand zou jou ooit nog een acc moeten geven xD ” Jij weet het natuurlijk weer eens De poging was idd onnodig, maar ja, niet geschoten is altijd mis. En dan was het meteen naar Toeter gegaan. Dus vlei je niet !! Succes Martien met het acca, speler nummer 1 met bijna 3 x zoveel als de nummer 2. Je was gewoon heel erg bang!! lol ” Je laat je wel mooi kennen, ga lekker verder met t vernachele…
-
Het gaat lekker zie ik! Enjoy guys