Quote from Spacefighter: “kan iemand soort van onderbouwing geven waarom ik wolf ben dan? ” Kun jij een onderbouwing geven waarom je geen wolf bent dan?
Quote from Kreela: “Ik zie wat jullie bedoelen. Je bedoeld dat jullie in plaats van dat het IGON als 1 lab word gezien(Een lang breuken wortel) dat het eigenlijk als (Losse)meerdere labs word opgeteld Voorbeelden: Onder de huidige IGON regels word de verkorting tijd steeds kleiner omdat de breuk steeds hoger word.Een onderzoek lab lvl 2 verminderd de tijd bij 1/2 bij lvl 3 1/3 enz............Een IGON lab level 92 verkort slects 1/92 dan worden onderzoeken nauwlijks verkort. Voorbeeld nieuw idee:…
Quote from Spacefighter: “Niet 100% zeker ja. Dus weet niet wat jij nu aan het roepen bent. Maar ik geef 0 uitsluitsel over het goed of slecht zijn van Mau ” Geef dan een schaal van 0 tot 100. Mijn autisme kan dit niet aan.
Quote from Spacefighter: “serieus? Wist ik niet eens xD Die weerwolven dat ik welp was was er namelijk niemand die er wat over zei. Toen waren er 3 welpen ofzo. Dus sowieso 1 welp in het spel. Mau misschien een goodie, niet 100% zeker ” Niet 100%? Hij kan ook baddie zijn en gewelpt zijn. Anders ben ik nu ook gewelpt.