Search Results
Search results 81-100 of 306.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
graag gedaan shino, aasde op hem voor ik in v-mode ging dus als je hem ging prakken help ik graag
-
Na een kleine maand in v-moide gestaan te hebben is het account wel lang niet meer wat het moet zijn, denk nu rang 100 ofzo. Indien nog steeds interesse hoor ik het graag
-
0 tot 5000
Postwie start de volgende???????
-
WAT DOEN ZE WEER!!!! zoals ingame gezegd mooi gedaan en; Admiral en Willy met de dikke vloten Shino met de payback Moose met de onsterfelijke gepantserde spio Scaapiee, jammer! Altijd wel genoten van je slagen, een keer leuk samen gevlogen, je was lekker actief maar zo idd ook een target voor velen! Veel succes en hopelijk tot nog eens! Aan de alligenootjes, nogmaals congrats! De stofjes mogen naar spaarbank el capi!
-
lekker hitje dat zonder te weten een afscheidshit geworden is!
-
Quote from Doornroosje: “Quote from motu: “ik wil graag overnemen heb je pm gestuurd ” Heb inderdaad graag dat deze idioot in onze uni ook even kan meedoen :). Kan die z'n rare kreten ook in Ganimed kwijt. ” Had graag mijn accounts in goede handen, vandaar ook nog geen antwoord op bovenstaanden.
-
Nog steeds beschikbaar! Staat inmiddels rang 65... Is wel in v-mode dus voor de rest ongeschonden
-
Wat een dikke hit weer van je! Jij staat niet stil!
-
Gisteren avond rustig eens de hele mw afgegaan toen ik deze, op toch redelijke afstand, tegen kwam zonder ergens act. Even getwijfeld want speed vloot vloog 45 min, ik wist niets van hem qua on-tijden en recs vlogen ruim 2u... Dan op goed geluk maar gelaunched en chaotisch in de app wat om hulp gevraagd. Gelukkig was er één iemand die er wat aan uit kon; @straatveger . Bij deze bedankt voor de rechulp en de kv/naraid hulp. Bij deze weet ik dan ook meteen waar ik moet in investeren (hyper voor s…
-
Klein verhaaltje bij deze; zoals jullie zien kom ik hier al een paar keer werfresten halen en dat ook vorige week, trakteert hij mij op ipr na mijn slagje, vallen er wat woorden maar geef hem zelf de tip alles te saven. Vandaag controle gedaan. Vloot lag er niet maar wel op een andere plek... 25 abr gebouwd en gevlogen. Raak gevlogen, zijn verwachte ipr in mijn abr en eind goed al goed. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller EL CA…
-
Blijft een leuke winst! goed gespot!
-
Miner acc in ganimed 7 planeten *knip* / 25-22-17-25 *knip* / 25-22-17-25 *knip* / 25-22-17-25 *knip* / 25-22-17-25 *knip* / 25-22-17-25 *knip* / 25-22-17-24 *knip* / (nog in opbouw) Géén vloot aanwezig, overal wet wat vrachters. Wel overal klein anti-raid defje. ~HT @17-01-'19 ~15:20 | Coords verwijderd
-
Zo shino, volgende keer kom ik het zelf halen.. Leuke winst, mooi uitgevoerd. Maar of het moeilijk was? ben ik eens benieuwd naar
-
Quote from Willy: “Goed bezig zeg, je maakt ineens veel meer hits dan je grote voorbeeld! Keep going;) ” Al zijn de hits wel van wat kleinere omvang natuurlijk!