Search Results
Search results 101-120 of 175.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
thx kami was mn eerste x hall of fame posten poost haast niks ma nieuwe post is er ook al
-
ging ff in mw 9 spioneren kwam t tegen gokte er op met 1uur en 34min vliegen toch gelukt GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-05-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Agresievelingetje [DEMA] ________________________________________________ Interceptor 600.039 Bommenwerper 200.906 Vernietiger 201.325 _________________________________________ Verdediger Bullitje Chai [SPQR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.987 Groot vrachtschip 2…
-
Quote from Pinguin: “slag in het verkeerde draadje gepost @Kamikaze ” wat valt onder hall of fame dan? 3miljard vernielen?
-
op timers gewacht en maar een poging gedaan GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-05-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Agresievelingetje [DEMA] ________________________________________________ Bommenwerper 200.906 Vernietiger 201.325 _________________________________________ Verdediger Wolfsbane ________________________________________________ Klein vrachtschip 26 Groot vrachtschip 1.500 Licht gevechtsschip 20.850 Zwaar gevechtsschip 132 Kruiser 40 Slagschip 40…
-
weer een def bash, doe wat nutigs kom naar u3 met je acctje eet ik m op
-
Quote from Ddd: “Quote from I Am Gonna Kill: “Quote from Piraat: “Quote from Ddd: “ik ben niet zo als jij heb gs bug abuse nodig. Maak je ticket mar aan gewoon 100% nette slagen. 3de bij gekomen. ” hebben we bij vogel gezien met jevreemd dat iemand gecrashed word als die persoon mij terug spioneerd .....vandaar afgsproken/ pushing , zonder twijfel ” jij mag niks zeggen piraat met je onzin slagen ” daarom ben ik overal van vrij gesproken.Van jou beschuldigen. Wie zijn accounts zitten nog steeds i…
-
Quote from Piraat: “Quote from Ddd: “ik ben niet zo als jij heb gs bug abuse nodig. Maak je ticket mar aan gewoon 100% nette slagen. 3de bij gekomen. ” hebben we bij vogel gezien met jevreemd dat iemand gecrashed word als die persoon mij terug spioneerd ..... vandaar afgsproken/ pushing , zonder twijfel ” jij mag niks zeggen piraat met je onzin slagen
-
Quote from Ddd: “Quote from I Am Gonna Kill: “Quote from Ddd: “Quote from ressiv: “wat een lulverhaal van paul had 3 herplaatsingen naar vrienden kolo´s deed verder niets behalve expo´s en itjes raiden mwaa was makje voor tom.... jerry kon m mooi inseinen dat ik een uurtje idle had ......tsja weet wie je vrienden zijn XD jammer van de bootjes maar de hoofdprijs was save ” ik 2min voor dat de slag plaats vond pas iets tegen Jerry gezegt op WhatsApp dat ik op jou vloog.Hij wist nog niet eens uit v…
-
Quote from Ddd: “Quote from ressiv: “wat een lulverhaal van paul had 3 herplaatsingen naar vrienden kolo´s deed verder niets behalve expo´s en itjes raiden mwaa was makje voor tom.... jerry kon m mooi inseinen dat ik een uurtje idle had ......tsja weet wie je vrienden zijn XD jammer van de bootjes maar de hoofdprijs was save ” ik 2min voor dat de slag plaats vond pas iets tegen Jerry gezegt op WhatsApp dat ik op jou vloog.Hij wist nog niet eens uit vmode was. Kreeg van hem naderhand toen slag pl…
-
Quote from Jillian: “krap winstje als je 265m deut uitgeeft om te vliegen; als je met 2.5./1.5/1 verhoudingen rekent iig... had je beter de handelaar kunnen gebruiken om die deut om te zetten is dat inclusief recs trouwens? ” ja inclusief recs
-
waren maar 4mw, en ik dacht ik laat ze ff los ze werden agressief
-
deut is bij mij gellukig geen probleem en ja was wel beetje duur volgens mij 265m deut ofzo ma ja was t wel waard voor 450m in een lekkere verhouding in iedere geval GL@RB
-
Nog maar 1slagje dan GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-04-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Agresievelingetje [DEMA] ________________________________________________ Interceptor 518.239 _________________________________________ Verdediger Lange Giraffe [SFS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 75.000 Raketlanceerder 30.000 Kleine laser 15.000 Grote laser 2.500 Ionkanon 2.500 Kleine planetaire schildkoepel 1 ___________________…
-
GL@RB, puin ook al binnen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-04-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Agresievelingetje [DEMA] ________________________________________________ Interceptor 518.795 _________________________________________ Verdediger Lord Oort [3 1 6] ________________________________________________ Groot vrachtschip 899 Licht gevechtsschip 72.749 Zwaar gevechtsschip 4.075 Kruiser 12.000 Slagschip 227 Kolonisatieschip 1 Recycler 1.011 Spionagesonde 7.64…
-
Quote from Scaapiee: “Quote from I Am Gonna Kill: “Quote from Scaapiee: “Lekkere winst haal je weer op ” wanneer kom jij is uit je V schelpje ook jij past in mn rec ” als je opgelet had, had je de paar keren dat ik eruit was rustig kunnen vliegen, maar je durft toch niet.. De benodigde recs had je zo te zien wel… nu de vloot nog. Om on topic te blijven. De rest ook ophalen zipp! Ik haal mn ploffertje rustig weg voor je ” komt goed BTW vloot is al compleet trug gebouwd 2 dagen
-
als die dit acc 1 jaar met rust laat die van mij dalijk zal die nog wel zien Kami @ 22-04 | warn voor 4x dubbelposten en offtopic.
-
en zippy is V hoppertje
-
Quote from veteraan: “LOL deze man doet altijd zo tof maar word altijd gepakt have fun with the goodies. Hij zal vast terug komen ” tof doe ik ni ik ben serieus, ma komt goed joh heb nu t acc van agressie overgenomen mijn oude acc daar is zo weg dn gaat de echte speler spelen, en ben al bijna trug * GRIJNS*