Search Results

Search results 981-1,000 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Discussiedraadje merge 2020

Lord - - Algemeen

Quote from Call of Duty: “Als je nu in u3 speelt, heb je dan garantie dat je op de huidige coords blijft?” Accounts die zich reeds in het universum bevinden, zullen niet verplaatsen. Accounts die naar het universum gemerged worden, worden ingepast in de bestaande indeling.

• Verbindingsproblemen

Lord - - Nieuws - Spel

Beste community, Vanuit GF komt een melding dat er grote problemen zijn met internet verbindingen in alle spellen. Het lijkt een algemeen netwerk probleem, maar het lijkt niet bij GF te liggen. Er wordt gewerkt aan een oplossing, maar omdat het probleem waarschijnlijk niet intern zit, is het niet duidelijk wanneer problemen verholpen zullen zijn. Er is op dit moment GEEN sprake van een aanvalsblock. Mvg, Het OGame.nl team

• DE aanvalsbug

Lord - - Spel

Quote from psykovsky: “Quote from Lord: “Volgens mij is dit een eenduidige beslissing en de beslissing in andere gevallen niet anders geweest? ” Je haalde zelf al het voorbeeld aan van BLM vs PartyHat, waarbij de aanvaller de vloot 2x gesloopt heeft voordat het vlootkerkhof was verwijderd ” Daar is besloten om de vloot te verwijderen, maar eer dit kon gebeuren is de verdediger opnieuw gesloopt. Besluit was dus niet afwijkend van wat ik reeds benoemde, uitvoering heeft wat te wensen over gelaten.…

• DE aanvalsbug

Lord - - Spel

Er is nooit een andere intentie geweest dan het verwijderen van het vlootkerkhof. Dus inderdaad, als jullie niks hadden gedaan was dat inderdaad ook uit het spel verwijderd.

• Opnieuw zien we problemen met events, waaronder ook het bovengenoemde compensatie event. Het event blijft wel doorlopen om verder te kunnen testen, dus er is een mogelijkheid dat alsnog planeten gevonden kunnen worden. Als verdere compensatie voor de problemen met events, lopen de volgende events per direct tot 31 augustus 23:59 uur; OG_ItemExpedition.jpg Datum: 30 & 31 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Bij expedities zul je dezelfde voorwerpen kunnen buitmaken als bij ve…

Lord - - Algemeen

Het is niet beperkt tot merge universa, dus Deimos zal daar deel van gaan uitmaken idd. De beperking komt op leeftijd van een universum. Voor Nusakan zou het een beetje vroeg zijn om specs al te wijzigen. Waar de grens ligt zal bepaald worden wanneer dit opnieuw opgepakt word en zal tzt dan ook gedeeld worden.

Lord - - Algemeen

Quote from Freakertje: “Mooi, hadden we een tijdje geleden besloten dat uni3 netjes op 1speed blijft, wordt het nu eventjes overruled naar 2speed. Ik was al even in smurfenmodus vanwege privé omstandigheden (fijne, in dit geval), maar nu weet ik zeker dat ik nog een tijdje blauw blijf tot de ergste storm is gaan liggen. Wellicht kom ik er zelfs nooit meer uit. Jammer van een #13 account, opgebouwd vanaf 0 in iets van 15 jaar en ooit gestart in uni10.” Opgebouwd in een 2x speed universum dus... A…

• DE aanvalsbug

Lord - - Spel

Quote from psykovsky: “Als ik de slag lees die jullie maakten tegen duifje, lees ik dat Lord schrijft dat er door het team een beslissing genomen is. Quote from Lord: “Ik blijf erbij dat we een partij hebben met vlootbehoud en een partij met winst. Enige wat niet is gebeurd is dat de vloot echt is verdwenen uit het universum ” Kan het team dan niet een eenduiding beleid hier op afstemmen want ik heb het idee dat alle keren dat ik deze bug heb voorbij zien komen, ze 100% identiek was Prima als de…

• 2020-04-08_OG_Announcement_graphics_class_item_sale_800x540.jpg Datum: 30 & 31 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 20% korting op het kopen van een andere Klasse item. Let op, er kan slechts één Klasse tegelijk actief zijn! En... Ter compensatie voor het niet correct functioneren van het event 28 & 29 augustus, waarbij opslagen tot 100 miljoen gevuld hadden moeten kunnen worden, is een extra event aangekondigd. OG_EventPlanets.jpg Datum: 30 & 31 augustus 2020 Tijd: Van 00:0…

Lord - - Algemeen

Quote from Zaphod Beeblebrox: “Overigens denk ik dat de informatie die het team krijgt in het Engels word doorgespeeld vanuit GF? Kunnen we ook de originele Engelse informatie beschikbaar krijgen op het board? Wel zo fijn voor de spelers om ook het originele bericht te kunnen lezen. Daarnaast kunnen foutjes in vertaling snel gemaakt worden, wel zo fijn als iedereen het kan vertalen en er zo minder kans is op miscommunicatie door een lullig foutje. Niet dat dat nu per se gebeurd is, maar er misse…

• OG_MoreDMExpedition.jpg Datum: 28 & 29 augustus 2020 Tijd: Tot 23:59 (servertijd) Wat: Wanneer je donkere materie vindt bij een expeditie, zal dit 9x de normale hoeveelheid donkere materie zijn. Helaas laat aangekondigd door GF en daardoor ook te laat hier aangekondigd...

Lord - - Algemeen

Quote from Knigge: “Dat ik hiervoor voor het eerst in maanden moet inloggen op mijn forum acc. Een .. merge, desondanks dat ik ondetussen een van de grootste accs in nl heb zal dit gewoon simpel weg het moment worden om te stoppen. Zoals altijd zal dit een tijdelijke uplift in cash voor GF zijn maar op de lange termijn 3/4 stopt. Daarnaast wat een onzin deze server settings. Ik mag hopen dat er feedback vanuit het team is geweest en zoals altijd dit aan de kant is geschoven.” De server settings …

• OG_MerchantDiscount.jpg Datum: 28 & 29 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Handelaar kost 2.000 DM (in plaats van de oorspronkelijke 3.500 DM). En... OG_MoreResInShop.jpg Datum: 28 & 29 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Op deze dagen zul je (enkel in uni's die ouder zijn dan 1 jaar) grondstoffen kunnen kopen en met één klik op de knop je opslagen tot maximaal 100 miljoen kunnen vullen (in tegenstelling tot de normale 10 miljoen).

• OG_Cashback.jpg Datum: 25 & 26 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% van de Donkere Materie verbruikt tijdens deze periode, wordt teruggestort binnen 2 dagen na het aflopen van het evenement.

• OG_HappyDay.jpg Van: 23 augustus 2020 18:00 Tot: 24 augustus 2020 23:59 Wat: 25% extra Donkere Materie. Alle tijden op basis van servertijd

• 2020-04-06_OG_Announcement_graphics_runtime_sales_800x540.jpg Datum: 21 & 22 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 10% - 20% Korting op Boosters; 7 dagen Boosters: 10% korting 30 dagen Boosters: 15% korting 90 dagen Boosters: 20% korting

• OG_AuctioneerAllDay.jpg Datum: 19 & 20 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: De veilingmeester is dag en nacht actief.

• OG_HalfTime.jpg Datum: 17 & 18 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% korting op het halveren (en afronden) van de bouwtijd voor schepen, gebouwen, onderzoeken en verdediging.

• OG_ImportExportEvent.jpg Datum: 15 & 16 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Elke 4 uur zul je een voorwerp kunnen kopen bij import/export.

• OG_Relocation.jpg Datum: 12 & 13 augustus 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 50% korting op herplaatsingen van planeten die gestart worden tijdens het evenement.