Search Results
Search results 61-80 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ik kan nog niet inloggen hoor. geen wit scherm meer, maar -net als gisteravond- Er is een fout opgetreden tijdens het inloggen. Gelieve opnieuw te proberen. Firefox, F5 scherm refresh...nope. bij de rewards stond trouwens dat je een label ????? legerleiding kreeg. label? is dat een week of een jaar gratis?
-
Quote from Freakertje: “Quote from paul-maximilianus: “Ik zie 2x puin ophalen. ” Ik denk dat je de werking van de reapers ondertussen wel hebt begrepen? ” Auw. Ja nu wel. Dank. Ik speel nooit met die reapers en als ik ze kreeg scrapte ik ze gelijk.
-
Ik zie 2x puin ophalen. Zal een heel klein winstje zijn geweest, maar misschien een grote event beloning.
-
Leuke winstgevende speldenprik. Meeste puin binnen voor je ook. Beide acc's al weer in vakmode, de uni wordt al rustiger. Als Veteraan spijt heeft is dit Casio acc misschien iets voor hem?
-
[TOT: 154.270.826.000] Tom [FBI] vs. Lord Undercover [IROH] (A: 17.311.128.000, V: 136.959.698.000)
PostDat zal wel even afkicken worden voor Veteraan, want hij was best druk bezig in de uni nog. Mooie slag hoor.
-
Ik kan dat soort dikke defs (voor mij) nog niet aan. Maar hoop dat te gaan doen als ik jouw aantal bombers heb met 700 k zware gev erbij. Prima actie. Dikke winst.
-
[TOT: 17.653.760.500] Lord Undercover [IROH] vs. Reborock (A: 2.469.197.000, V: 15.184.563.500)
Post5 dagen de tijd om mooie vloot-aanval-cijfers te maken. Dikke hit.
-
Fijne hit. Jij hebt ook mooi de vloot die hem aankan. Zondag verder dan maar. Ik zie het hier wel weer verschijnen.
-
Mooie hit Zippy op Ziggy. Maar beter verplaatsen naar andere uni-3 sectie.
-
DM actie
PostIk heb toen voor 100% gekocht. (ik hoop dat je van niemand iets hoort)
-
In een 1 speed uni heb je helemaal gelijk dat BW een stuk trager zijn. Hier valt het mee. Met mijn motoren is een LG in 22 minuten van M1 naar M2 een BW doet er dan 26 min over. --- Bouw er eens 1000 en kijk of ze je bevallen.
-
Dikke winst natuurlijk maar de slag zelf en de bootjeskeuze doet pijn aan je ogen. Als je de zware gevechten en 10.000 bombers en 20.000 kv meeneemt (en de rest thuis laat) heb je hetzelfde resultaat. Nu neem je 21 miljard aan vloot mee tegen een zielige 1 miljard def.
-
Fijne hit. Sommigen moeten nog helemaal wennen aan def to puin. Ik denk dat Chief Pionier daar ook 1 van is. Maar goed ook zonder def to puin was dit een zeer winstgevende hit.
-
DM actie
PostDank dank Hysteria.
-
Mooie slag Bolder. Veel vloot had hij dus. Ik dacht alleen maar veel def. Prima opveegactie.
-
DM actie
PostWel belachelijk van GF. Ik heb in Aquarius een uni zitten na een heleboel merges maar heb bijgehouden dat deze in 1-2-2016 begonnen is. En dan nu als sukkeltje van minder dan 1 jaar uni bestaan gezien worden en geen 100% Dm krijgen. (gevolg.... geen dm kopen natuurlijk.) Wie verliest hier nu? GF doordat ik geen DM koop Ik omdat ik het een kutbeslissing vind en dus ogame minder leuk vind. 2 verliezers. Ik ben alleen maar speler. Jullie (lees de GF noobs die de regels verzonnen) doen het fout. Gro…
-
In Aquarius zag ik de rode rebuild vloot ruimtewerf staan op de spioos bij hem. Daar nog iets korter gemaaid...