Search Results
Search results 61-80 of 192.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
On 13-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 12.000 Cruiser 1.500 _________________________________________ Defender MC Walter [F-E-L] ________________________________________________ Large Cargo 3.170 _________________________________________ After the battle ... Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 12.000 ( -0 ) Cruiser 1.500 ( -0 ) ______________…
-
Quote from INSIDIOUS: “ach..jammer dat hansie ze vloot kwijt raakte we wouden bijna je vloot is even naar de klote helpen maarja zie dit als een kleine vertraging en idd scherp moetje wezen denk dat jij wel weet warom sowieso al @davyyyh ik zou zeggen doe je best om mijne maaris te pakke voorlopig heb je een keer me vrachters wete te pakke maar dat was omdat ik me versliep had stroom uitval en me wekkers waren gereset xd gelukkig kon ik toen nog wel me eigen puin even rapen dus was eerder een er…
-
[TOT: 155.300.000] DMT [n00dles] vs. Exile [F-E-L] (A: 1.972.000, D: 153.328.000)
davyyyh - - Hall of Fame
PostNetjes gedaan! Exile, kan je je hoofdvloot ook niet even laten timen?
-
Independence
davyyyh - - Ex teamleden
PostWie heeft dit geregeld dan
-
De laatste tijd ben ik zelf slordig en wordt er meer van mij gecrashed dan dat ik zelf crash, maar als ik er één offline vind is het wel een hele mooie @INSIDIOUS , bedankt voor het scherp houden! On 29-09-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 75.000 Light Fighter 461.530 Heavy Fighter 52.647 Cruiser 65.632 Battleship 4.026 Battlecruiser 1.567 _________________________________________ Defender Hans …
-
Quote from Independence: “Uhhh. Vergeten te saven. Letterlijk. Heb de subs gesaved, dacht na t tanden poetsen Mn main ff. En dat is erdoor geschoten. Wou inloggen en zag rang10? Denk, kan niet!! En toen schrok ik me dood... Wordt een zware rebuild.... Wel leuke, konden jullie me niet echt solo aan? xD ” Kom maar terug naar Hyperion
-
[TOT: 10.292.000] Lord-Freeza [F-E-L] vs. Giant (A: 732.000, V: 9.560.000)
davyyyh - - Hall of Fame
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Niks van aantrekken INSIDIOUS. Als je onschuldig bent, dan ziet de GO dat ook wel. Ze kunnen blaten tot ze erbij neervallen, gewoon niet op ingaan. Leuke slag en nette winst te pakken. ” Als de GO de rondgaande post kan bekijken ja... @INSIDIOUS , weet je wat spelbederf is? Nieuwe en beginnende spelers constant bedreigen ingame. Spelers met een veel lager puntenaantal bedreigen, IPR'en en bashen omdat ze een veiling van je winnen. Constant op het forum blaten hoe …
-
davyyyh - - Hall of Fame
Post~Kettingzaag~ Nee, echt geen pushing dit! Tweede keer al trouwens dat een alliantiegenoot mr Insidious pusht, misschien wel nog meer keren. Ach, heeft die meer tijd voor zijn.... nee laat maar ik zeg niks. ~HT @27-08-'19 ~11:15 | Ingame berichten zijn niet toegestaan. Mocht dit van invloed zijn voor bepaalde waarheden, dan is er altijd Support of de Mails van de GO en SGO om je ei kwijt te kunnen. Het forum is niet de plek om dit aan te kaarten.
-
Quote from Willy: “Quote from davyyyh: “Quote from Willy: “haha lol ben blijkbaar down, na 1.5 dag niet inloggen was dit blijkbaar teveel Have fun met goodies en ik kan eindelijk stoppen ” Eurekaweekje? ” jij mag nooit meer raden hahaha ” Jij bent dus gewoon geen grote speler, jammer! Mooie slag Legend
-
Quote from Willy: “haha lol ben blijkbaar down, na 1.5 dag niet inloggen was dit blijkbaar teveel Have fun met goodies en ik kan eindelijk stoppen ” Eurekaweekje?
-
davyyyh - - Hall of Fame
PostNetjes, iemand van je ally pakken of iemand die uit v-mode komt en opeens uit je ally gaat en dan pakken. Eventjes reportje voor de GO's. Zou niet de eerste keer deze uni zijn dat je geband bent voor pushing door (ex-)allygenoten toch?
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from INSIDIOUS: “hahah vind het wel grappig dat jullie lekker met ze alle door blijven gaan grote stoere groep hoor haha ben overigens 25 en oud genoeg doe ook zat sporten haha dat verklaart de mentalitijd dennk en het verscheel draagt wie hier de boks hand schoenen draagt of de jammpot glaze bril XDXD ik laat me niet meer gek maken haha voldoende infoo vergaard nu hhaha ogamne forum b;lijkt dus voll te zitten met minderjarige met een veelste grote mond en en bril XD het ga jullie goed hah…
-
[TOT: 1.352.659.000] Thomas Shelby [LoT] vs. FranticFreezer [SALTZ] (A: 104.812.000, V: 1.247.847.000)
davyyyh - - Hall of Fame
PostWooooooooooooow Willyyyyyyyy Wat jij allemaal kan met je Willy
-
Quote from L3XX666: “Quote from wolverine: “haaaa lex kom jij nog is naar mij dan ben je nog is wat vloot kwijt trouwens met je nep militaire punten het eenige waar je veel van hebt is difens ” ten eerste is defence * en ten tweede ik heb hier niks mee te maken dit is een slechte en misplaatste zet van Davy waarvoor ik ook een report ga sturen ” Gewoon een grapje lex
-
[TOT: 842.064.000] davy [n00dles] vs. RM Darwi Odrade (A: 131.429.000, D: 710.635.000)
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @10-10-'19 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Zijn vlootje had ik nog nooit gespot, maar wist wel dat die meestal 's nachts online was. Gisteren spotte ik zijn vlootje 's avonds echter zonder activiteit. Helaas verspreid over twee manen maar uiteindelijk allemaal gelukt. Succes met rebuilden en anders in RL! On 06-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 70.000 Light Fighter 133.236…