Search Results

Search results 61-80 of 569.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• GL@RB Smurfen zijn altijd sterker dan kabouters De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Powersmurf [Smurf] ________________________________________________ Interceptor 25.000 Pathfinder 5.000 _________________________________________ Verdediger Kabouter Plop [J JOH] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.162 Groot vrachtschip 2.707 Licht gevechtsschip 6.663 Zwaar gevechtsschip 5.099 Kruiser 1.197 Slagsc…

• Pure winst al zijn planeetje leeg gehaald. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Powersmurf [Smurf] ________________________________________________ Pathfinder 5.500 _________________________________________ Verdediger Donald [Fubar] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Powersmurf [Smurf] ________________________________________________ Pathfinder 5…

• DM actie

smurf - - Spel

+1 dit heb ik direct al aangegeven klap!

• Moet ik dan nog 50 tickets aanmaken??

• De handelaar werkt niet in bellatrix! De handelaar werkt niet in bellatrix! De handelaar werkt niet in bellatrix! De handelaar werkt niet in bellatrix! De handelaar werkt niet in bellatrix!

• Nuts is terug

smurf - - Spel

Quote from nuts: “Als je terugzoekt op oude forum ik vloog dagelijks met vloot toen erg aktief dus nu ook voor fleeter gekozen nu even rustig met de gratis dm opbouwen en is kijken of er nog mooie ally’s zijn of er zelf een starten, wel rustig geworden zie ik, ergens in uni 3 moet ook nog account van me slingeren zo lang terug al begonnen ” Aah Jigsaw in andro! Dan heb ik nog tegen jou gespeeld. Als je in Bellatrix start kan ik je helpen met de opstart.

• Nuts is terug

smurf - - Spel

Ogame is nog steeds zo verouderd als 1945 Alleen een klasse ( onderzoeker kiezen ) Beetje expos draaien en dan zit je binnen 3 dagen hoger dan de gemiddelde speler hier. Wat voor een speler ben/was je en hoe actief? Anders wil ik je de boel wel wegwijs maken

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Quote from Freakertje: “Quote from smurf: “Gaat NL hier iets aan doen?? Daar in org snappen ze het niet helemaal. Sinds wanneer is ogame zo traag bij iemand die centjes wilt uitgeven? Hello Mewtwo, This is interesting. I assume you tried all kinds of troubleshooting to verify if it always looks like this? It could be that the game is failing to notice your resources stored or your DM. First time I hear about this. Regards, Lorovus ” Hysteria zegt het hierboven ook al, maar het is erg vreemd dat …

• Keorblol

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Gaat NL hier iets aan doen?? Daar in org snappen ze het niet helemaal. Sinds wanneer is ogame zo traag bij iemand die centjes wilt uitgeven? Hello Mewtwo, This is interesting. I assume you tried all kinds of troubleshooting to verify if it always looks like this? It could be that the game is failing to notice your resources stored or your DM. First time I hear about this. Regards, Lorovus

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Nog steeds niet opgelost. Meerdere tickets aangemaakt. Wie maakt hier werk van? Omdat ik niet kan handelen.. Kan ik mijn mijnen langer niet geüpgraden. Dus krijg ik minder inkomsten.. Krijg ik dit van ogame.nl vergoed dmv Free DM? +- 250.000 dm per dag?

• Rang 17 Bellatrix miner

smurf - - Account aangeboden / ruil

Ik bied een Fries suikerbrood!

• Op de lanx gespot 72k bootjes.. Daar kon ik op 100% nog precies achter haken. Stuurt me een chatbericht ben online 10 min voor impact maar pullen ho maar.. Nouja dan is de winst groot voor een slag als dit! GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mewtwo [BROCK] ________________________________________________ Interceptor 25.000 Pathfinder 2.000 _________________________________________ Verdediger Czar Pan [J JOH] ____________…

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Handelaar doet het nog steeds niet, kan dit gemaakt wordennnn? ” werkt prima bij memss verbruik je teveel dm ” te veel kan niet, zit pas op 2,5 miljoen wat ik tot nu toe in 2 dagen verbruikt heb.. Wil van men deut af

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Handelaar doet het nog steeds niet, kan dit gemaakt wordennnn?

• Val je nou je eigen account aan :P?

• Nou ik heb hem ook even na geluisterd! Leuk! TDR tnx voor het uitnodigen was gezellig. En wie weet tot de volgende keer of een podd met zen 3e

• Quote from SailorTwift: “Quote from smurf: “Pussys op een hoopje in Bella. Alle nep fleeters zijn daarheen gegaan Ik snap mensen niet die zeggen Als je echt wilt fleeten dan ga je naar een x4/6/8 speed uni.. Maar dat is onzin. X1 zitten de echte fleeters die moeten blazen timen en ploffen. XSpeed zitten de spelers die alleen maar SSF crashes kunnen maken. ” dan is het toch zo dat Bella toch echt de place 2 be is volgens jouw beredenering, 1x vloot speed is de echte speelsnelheid toch? ” Klopt, 1…

• Even wat kleine snabbeltjes pakken voordat ik weer in de smurfen modus ga De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mewtwo [BROCK] ________________________________________________ Interceptor 5.000 Pathfinder 2.000 _________________________________________ Verdediger TheNewOne [TCO] ________________________________________________ Groot vrachtschip 27.203 Spionagesonde 55 Reaper 7 Pathfinder 553 _______________________________________…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mewtwo [BROCK] ________________________________________________ Interceptor 1.000 Reaper 2.500 _________________________________________ Verdediger Maarschalk [J JOH] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.892 Groot vrachtschip 3.339 Licht gevechtsschip 2.556 Zwaar gevechtsschip 1.179 Kruiser 591 Slagschip 53 Recycler 2 Spionagesonde 86 Bommenwerper 33 Vernietige…