Search Results
Search results 41-47 of 47.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Hippe Springveer: “ gevonden ^ ” Ah, dat bericht was gister geplaatst, wel vervelend dat dat niet gelijk vermeld werd.
-
Quote from Hysteria: “Even verder lezen misschien? Op vrijdag 6 oktober , zullen alle accounts die 7 dagen voor de 6e een inlog hadden voorzien worden van 5 dagen gratis Commander en Officiers. @Hippe Springveer dat weet ik niet en niet stiekem je post editten, dan slaat mijn antwoord weer nergens op:P ” Waar staat dit vermeld dan, niet in het ingame bericht dat we hebben ontvangen. Bij nieuws zie ik het ook niet staan.
-
Bij deze wil ik aangeven dat ik.... en ik denk niemand dit heeft verkregen. Quote: “Van: OGame Admiraals van het universum, verenig u in deze viering! Het is 15 jaar geleden, dat het eerste ruimteschip koers zette om het oneindige OGame universum te onderzoeken. In oktober is het tijd voor ons om deze galactische verjaardag met jullie te vieren. Van Sterren des Doods en krachtige Interceptors tot dappere allianties en epische ruimtegevechten, we zijn ongelooflijk trots op ons spel en zijn speler…
-
ogame 15 jaar
Yggdrasill - - Algemeen
PostKreeg net bericht van ogame, hoe zit dit nou precies dan. UITBREIDING – Log in tussen 30/9 en 5/10/2017, wees actief en ontvang 5 dagen van Commandanten en Officieren! Lekker duidelijk, ik zie nergens hier iets over staan en ook geen uitleg hoe dit te verkrijgen, inloggen werkt niet.
-
Expo Tut'je
PostVoor de mensen die willen weten wat voor vloot ze het beste op pad kunnen sturen voor de oudere universa, het maakt natuurlijk uit maar je kan het beste kiezen uit één van deze twee vloten: 255 grote vrachtschepen (opslag) 1 vernietiger (alle schepen kunnen vinden) 1 spio sonde (informatie) 12.000+ expopunten Kosten: 1.590.000 metaal, 1.581.000 kristal en 15.000 deuterium Brandstofkosten: 3.033 (eigen zonnestelsel, 100% snelheid voor 1 uur) Of de volgende vloot: 70 zware vechters (expo punten) 9…
-
Op het moment ben ik bezig in uni 1 met mijn mijnen. Maar over een poosje ga ik beginnen met een verdediging. Heb op het moment op mijn gewone kolonies een redelijke verdediging staan, maar wil dat veel meer hebben: raketten: 2500 - 10.000 k.lasers: 2500 - 10.000 g.lasers: 750 - 2500 gaus: 200 - 800 ion: 500 - 1000 plasma: 50 - 200 schildkoepels anti raketten: 20 - 50 Heb wel een andere verdediging, die al wel wat hoger is. Die verdedigd mijn kleine vloot ook + wat grondstoffen. raketten - 25.00…
-
Rey Nemaattori
PostNou daar is hij dan, had al verwacht dat jij ooit mod zou worden. Weet niet waarom, zeg maar een intuïtie wat zij "hij wordt mod" Succes met je nieuwe (misschien extra) baan. Hoop dat je een boel kunt bereiken en veel goeds kunt doen voor ogame.nl. Van het forum ken ik je als een vriendelijk persoon wat met goede tips en antwoorden komt en ook anderen op een goede manier op de vingers tikt. Hoop dat je de regels goed na gaat leven, fatsoenlijk met ons blijft en niet zo gigantisch aan mierenn**ke…