Search Results
Search results 121-140 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Welkom terug plof Kun jij voor mij even al die gemene mensen pakken die mij lastig vallen, ik ben zelf niet meer gemotiveerd genoeg OT: lekker winstje, wel lief zijn voor de turtletjes he, sinds dat ik mij tegenwoordig ook onder hen schaar
-
Ik heb besloten geen vloot meer te bouwen, zelfs mijn vrachters worden gecrashed Dus in plaats van vmode pomp ik nu gewoon elke dag mijn productie in verdediging totdat ik weer gemotiveerd ben om te spelen (of in ieder geval om te saven ) James hf met de winst.
-
[TOT: 870.216.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 49.300.000, V: 820.916.000)
PostJa ik wou dat mijntje nog aanzetten, zelfs een wekkertje gezet zodat ik op tijd on was weer, maar goed ik was even 5 min weg en precies in dat gaatje weer gevlogen Mooi gespot, ik ga maar weer even in vmode zitten genieten van de rust Hf met de winst, wist niet dat ik alweer zoveel waard was
-
Playbook leerde mij dat je ook op andere manieren vervelende raids kunt voorkomen, dus wellicht dat in de praktijk brengen Maar nee, hier was ik een paar maanden terug ook voor gevlogen, verwachtte rond 8 uur bezoek en om kwart op 7 ging de deurbel, dus gesaved en eigenlijk helemaal geen aandacht meer aan besteed. Mooi gespot, normaal trek ik ze wel op tijd leeg. Maar had vandaag een drukker dagje Hf met de winst, ik ga misschien toch maar een weekje turtledef spammen
-
Quote from angel of death: “Quote from Edelachtbare: “Is het tegenwoordig nog mogelijk om in de top-10 te komen zonder geld uit te geven? ” top 20 is makkelijk haalbaar ” In zagadra ben ik een half jaar later gestart en de uni is nu 1 jaar oud en ik sta al top 20, daarbij heb ik in totaal denk ik meer dan 3 maanden in vmode gezeten, dus zo heel lastig is het niet. Fidis stond ik ook gewoon rang 6-9 wisselend in de eerste weken voordat ik daar in vmode ging. Zo moeilijk is het niet om de top te h…
-
Dit zijn wel de leukere winstjes, laat je nog wat over voor de rest van Bro, of zullen we allemaal maar gewoon deutboeren worden? test gl@rb
-
Ach Sempi minen is zoveel chiller, ik doe het nu ook al een week ofzo en het gaat prima James mooi gespot, hf met de winst, Sempi gl@rb ter zijner tijd, want uiteindelijk komt die er ook wel weer
-
TOP 10 [TOT: 6.219.911.000] Plofkop [Bro] vs. Momentum [CIE] (A: 2.179.926.000, V: 4.039.985.000)
PostGewoon vliegen en die turtletjes kraken, altijd leuk als tussendoortje hf met de winst en gl@rb beide
-
mooi slagje saw, goed om te zien dat je weer terug in actie bent Koekiemonster gl@rb en welkom (back) in de uni, het is wel oppassen met deze snelheid
-
lekker fnatic, die had ik ook al in het vizier voor mijn kleine vlootje hf met de winst Cmeilink gl@rb
-
[TOT: 1.640.888.500] Gambit [Playbook] & JamesCameron [Playbook] & BlackHawk [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 100.615.000, V: 1.540.273.500)
swami_dude - - Rustplaats
PostJa kijk die noobs van Bro zijn wel behoorlijk paranoïde blijkbaar want ik dacht dat het normaal was als je zo'n vloot had om in delen te saven Mooie slag heren van Playbook, alles uit de kast getrokken, gelukkig is Plofkop ook niet gisteren gestart met ogame'n en had hij netjes volgens het boekje gesaved Nu kun je hier en daar dingen nog iets veiliger doen, maar het moet wel leuk blijven he Have fun met de winst, Plofkop jij komt dit zo te boven en pak ze maar gewoon lekker terug Kan ik lekker i…
-
Dat is dus niet hoe dat je een maan opblaast... Als je dan toch wraak rips stuurt zorg dan tenminste dat je target offline is Heer Hugo Gaat, zoals ik begrijp ga je, veel succes irl
-
lekker slagje plof, volgens mij moeten ze bij playbook nog even wennen aan het feit dat er een new kid on the block is have fun met de winst weer Test gl@rb
-
SOLO TOP 10 [TOT: 5.016.477.000] Plofkop [Bro] vs. Klapstoeltje [Playbook] (A: 755.738.000, V: 4.260.739.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostLekker slagje Plofkop de winst mag er nog steeds wezen hoor Klapstoeltje jammer dat jij het was, ik vroeg je laatst nog om tips om rustig te minen, maar zo ver was ik al gekomen stiekem ook maar weer succes met de rebuild want het bloed kruipt waar het niet gaan kan he
-
Schattig hitje, hf met de winst
-
Je begint alweer een leuk vlootje te krijgen Lekker slagje man Bou gl@rb