Search Results

Search results 21-40 of 83.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Malle PietJe: “Quote from DJ Tiësto: “Quote from paul-maximilianus: “Ooit hadden we U 1 tot en met U 18 geloof ik, dat zit ook allemaal op een grote U3 hoop, alsof daar de U18 militaire leider ging zeuren dattie nu opeens ging zakken. grrr. ” lol? Er is toen zeker wel weerstand en gezeur geweest(begrijpelijk) van jongere/kleinere unis die naar uni 3 moesten dus weet niet echt hoe je hierbij komt.. ” als jij trooper niet had overgenomen was je ook een kleine man in u3! wel met minens m…

• Alternatief voorstel merges Ogame.nl

DJ Tiësto - - Algemeen

Quote from paul-maximilianus: “Ooit hadden we U 1 tot en met U 18 geloof ik, dat zit ook allemaal op een grote U3 hoop, alsof daar de U18 militaire leider ging zeuren dattie nu opeens ging zakken. grrr. ” lol? Er is toen zeker wel weerstand en gezeur geweest(begrijpelijk) van jongere/kleinere unis die naar uni 3 moesten dus weet niet echt hoe je hierbij komt..

• Quote from ReformeD: “Ik denk dat je het voorstel iets anders moet bekijken, het gaat meer om welke spelers gooi ik bij elkaar dan welke server specs gaat het worden, want we zitten met die poll die gaat komen na de Merge waarin alle specs in princiepe veranderd kunnen worden. Beginspecs van doel uni's binnen de groepen kunnen aangepast worden en ik denk dat dat geen slecht idee is als mensen daar sterke meningen over hebben. Feit blijft dat er veel meer gekeken moet worden naar vloten die rondv…

• Alternatief voorstel merges Ogame.nl

DJ Tiësto - - Algemeen

Quote from TheDutchRitual: “Quote from Mighty-Me: “Denk als dit doorgevoerd wordt dat dit ernstig veel permanente vm's, account deletes of indd suicide hits zoals pietje juist al zegt op gaat leveren.... Is dat wat we willen ??? Denk t niet.... Nogmaals kom dus met zinnige doelunis voor de unis die gaan verhuizen en nog veel belangrijker ; laat de nieuwe uni's zoals betelgeuze e.d. nog minimaal n half jaar gerust... ” Je kan wel zeggen dat je dit niet wilt. Want andere spelers/teamleden ideeën a…

• Dat ze in taurus niet zoveel vloot hebben dat klopt maar dat komt vooral omdat ze daar maar met zn zessen spelen en dan heb je alleen raidvlootje nodig kwa totaal aantal punten valt het verschil opzich nog wel mee totdat je buiten de rop 6 ofso komt hehe

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Aan de hand van de specs per universum en de cijfers van spelers per universum kwamen we tijdens een draft hier op uit. Infuza bekeken voor de cijfers, daar Ogniter maar bleef laden en traag was. Aan de hand van de cijfers, met in het oog de specs van de uni, kan je kijken naar vloot, eco, totaal punten, activiteit algemeen in de uni en daaruit op een veel betere conclusie komen dan GF kwam. Er is keuze om naar een uni te gaan in huidige situatie, maar wat als all…

• Merges en specs doel unis

DJ Tiësto - - Algemeen

Ben blij dat ze gaan mergen maar met de keuzes niet zozeer. Vind het wel vaag want uni 3, gemini en pegasus zijn juist de uni's die ze hadden moeten mergen, die ontlopen elkaar tenminste niet teveel en had het nog interessant kunnen worden Dat zegt niet dat die andere er niet bij konden of dat ze gewoon een aantal nieuwe uni's aanmaken als doeluni en iedereen in de groep daaruit kan kiezen. Maar ik moet toegeven dat het probleem die de starter van het topic aankaart in principe een legitieme zor…

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

DJ Tiësto - - Spel

Daar ben ik dan ook wel benieuwd na aangezien ik een leven zonder AGO in ogame niet meer kan voorstellen Heb niet veel zin om elke keer alles uit te gaan moeten rekenen, bedoel hoe moeilijk is het om die functies gewoon te integreren in ogame..

• Aanpassing specs universa

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Baksmurfje: “of het is juist een voorteken voor een merge ” Dat mag ik dan wel hopen, ik zou er alleen niet vanuit gaan De reden zal vast wel legitiem zijn daar niet van alleen het is altijd zo lekker vaag.

DJ Tiësto - - Spel

haha wat een verrassing.. mag hopen dat zoiets niet langer dan een aantal weken zal gaan duren, anders is dat een mooie k*tstreek. Toen er geen merge aankwam toch al gestopt met DM kopen voor dit spel verwegen de totaal niet meer vergelijkbare uni's, hoopt dat de rest dat ook zal doen of in ieder geval aanzienlijk minder kopen. geen merge, geen nieuwe specs en geen idee van wanneer wel, wat een prachtige afsluiting van dit gehele zomerproces..

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Flugel25: “Hoe meer ik er bij nadenk hoe beter dit idee is tbh. Voer dit door en je pusht mij als #1 gewoon miljarden extra per maand op een legale manier aangezien minimaal 50% van mijn inkomsten waarschijnlijk uit raids komt. ” Het is sowieso geen slecht idee om het raiden van itjes weer onmogeljk te maken. Ik zou er in ieder geval niks op tegen hebben dat ze dat weer uitzetten na deze wijziging. Zo verzeker je dat iedereen op eigen kracht, hetzei met mines of door middel van fleete…

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Wish2Die: “Quote from DJ Tiësto: “We zijn ondertussen alweer een aantal weken verder sinds iemand er naar zou kijken, is er op dit moment ook al een soort van status-update met betrekking tot de stand van zaken op dit moment? ” Hou de komende dagen even het forum in de gaten. Er is mij van de week gevraagd wat voorwerk te doen met betrekking tot de opties binnen de polls, dus ik zal van het weekend dat ook alvast opzetten. Zoals ik zei, het balletje rolt, alleen van een niet zo steile…

DJ Tiësto - - Spel

Quote from DJ Tiësto: “Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen. Polaris From Eco x5 to Eco x7 Vega From Eco x2 to Eco x6 From 0 to +25 fields Izar From Eco x5 to Eco x7 From +25 f…

DJ Tiësto - - Spel

Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen. Polaris From Eco x5 to Eco x7 Vega From Eco x2 to Eco x6 From 0 to +25 fields Izar From Eco x5 to Eco x7 From +25 fields to +30 fields Lib…

DJ Tiësto - - Spel

Quote from TheDutchRitual: “Quote from dutchpride: “Bij uni's zoals u3 en draco is dit echt wel hard nodig, vooral in draco de eco gedeelte en in u3 de vloot snelheid.... ” Bij draco is eco een must i would say. voor uni 3 zou dan ik kiezen voor het idee van tiesto waar bij je de rip snelheid omhoog zet. ” Ik doelde meer op dat als ze de vlootsnelheid in uni 3 in het algemeen verhogen naar x2, x3 of hoger, rips in het geval van x3 of hoger gecapped zouden worden op x2, overige vloot mag van mij …

DJ Tiësto - - Spel

De vlootspeed van uni 3 zou van mij best naar x2 mogen, zelfs wel naar x3 echter vind ik dat de snelheid van rips standaard gecapped zou moeten worden op max x2. alles boven 2x vlootspeed is te overpowerd voor rips, iets wat je ook wel duidelijk terugziet in de vlootsamenstellingen en hits van zulke speeduni's. Met 2x speed zou je eventueel nog een nacht kunnen slapen zonder dat je manen van een mw verder worden geploft. Rips zijn duur en erg sterk maar de trage snelheid is in dit geval de achil…

• Mobiele versie ogame

DJ Tiësto - - Klachten en bugs

Gebruik zelf een S7 edge en ik moet zeggen dat als ik soms vloot spring via de mobiele versie en dan een tijdje later ogame weer open (zelfde tabblad) ik gewoon weer de normale variant voor mij zie. Persoonlijk vind ik het geen probleem want dat scheelt mij weer uitzetten maar denk meld het toch even.

DJ Tiësto - - Spel

Goed om te horen, ben benieuwd wat er uiteindelijk uit de pijplijn komt!

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Wish2Die: “Laat GameForge eerst maar eens succesvol die nieuwe Lobby uitbrengen, daarna kunnen we wel eens nagaan wat de mogelijkheden zijn wat dat betreft. Zeker geen beloftes of wat dan ook dus voor alsnog, maar wel bedankt voor het aan onze aandacht brengen hiervan. ” Het nieuwe lobby systeem is nu gelukkig ingevoerd. Al enige indicatie of er iemand binnen het team ook met dit idee aan de slag gaat?

• Quote from Knigge: “Waarschijnlijk omdat als er ooit een email veranderd wordt door een hack wij vrij weinig kunnen doen qua dm of simpelweg te laat zijn na een hack. In theorie is het handig maar of het uitvoerbaar is en wenselijk, nee. ” Denk niet dat het zoveel uitmaakt toch? als je (lobby) account gehacked wordt ben je sws de sjaak. Daarnaast moet je het ook niet mogelijk maken om DM te transfereren tussen accounts maar dat ze DM aftrekken van het totaal wat op je e-mail (lobbyacc) staat. In…