Search Results
Search results 301-317 of 317.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Net begonnen
Barney stinson - - Spel
Postin welke uni speel je?
-
gratis gs aan huis altijd welkom De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller pink unicorn ________________________________________________ Groot vrachtschip 356 Licht gevechtsschip 24 Zwaar gevechtsschip 1.009 Kruiser 330 Slagschip 102 Bommenwerper 111 Vernietiger 69 Interceptor 21 _________________________________________ Verdediger vakantieman [TFL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 9.736 Groot vrachts…
-
spio
Barney stinson - - Spel
Postsinds wanneer is deze stomme regel ingegaan? je word met je handen geboeid en hup de sloot ingegooid. je mag niet meer spioneren net voor tijd om je vloot te checken + je mag je vloot niet vertragen met een spio. dit hoort bij het spel is al jaren zo en dan ineens dit slechte regel slecht beleid hoor dan kan je beter maar je vloot op een hoge speler crashen en maar gaan minen want wat heeft fleeten voor zin met deze onzin regel hierbij stel ik voor om aanvals schepen uit de spel te halen want hi…
-
On 12-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker vakantieman [TFL] ________________________________________________ Small Cargo 1.100 Cruiser 700 _________________________________________ Defender pink unicorn ________________________________________________ Large Cargo 287 Heavy Fighter 332 Recycler 87 Rocket Launcher 156 Light Laser 155 Heavy Laser 137 Ion Cannon 113 Small Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle ... Attacker vakantieman [TF…
-
ik heb nog steeds intresse
-
ik heb ook wel intresse
-
[TOT: 3.927.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Emperor Volans [DiRo] (A: 144.000, V: 3.783.000)
Postheerser van fidis? hahaha enige wat ik zie is dat je alleen defbash slagjes maak dat is niks
-
Quote from DeltaHalo: “Quote from predator3: “ik hoop dat je garantie heb op je vloot want die zal niet meer veilig zijn en btw niet door mij XD ” Deze miner buigt voor niemand ... maar moet toch wel zeggen dat ik het wel kan waarderen dat Motu zich niet laat leiden door enige vorm van terughoudendheid naar sterke spelers. ” ja ik kan het ook wel waarderen maar waardeer het ook enorm als he-man zijn power laat zien
-
ik hoop dat je garantie heb op je vloot want die zal niet meer veilig zijn en btw niet door mij XD
-
[TOT: 13.640.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Vonhazespace [HBS] (A: 1.616.000, V: 12.024.000)
Postnog een verlies slag nou nou je haalt je winst wel bij andere lariekoek jij snap het spel niet
-
Quote from motu: “Quote from predator3: “best zielig om op pad te gaan voor verlies wat anonymous bedoeld dat je niet snap wat het spel in houd maak een slag waar je winst op maak plaats van verlies. das alvast een tip die je krijg anders word je nooit hoger dan een pionnetje. ” voor iemand die zich predator noemt stel je toch zwaar teleur.in de 2e wereld oorlog deden japanners kamikaze aanvallen , dat waren ook verliezen maar brachten wel degelijk flinke winst op. ik lijd nooit verlies , want v…
-
kijk is aan een mooie slag waar winst uitgehaald word hier kan klungel motu nog van leren. onsportief van zijn kant kwa reactie maar agh dat heb je met mensen die te vroeg losgelaten worden met een blauwbusje
-
best zielig om op pad te gaan voor verlies wat anonymous bedoeld dat je niet snap wat het spel in houd maak een slag waar je winst op maak plaats van verlies. das alvast een tip die je krijg anders word je nooit hoger dan een pionnetje.
-
pegasus
Posten in welke uni wil je? heb een fidis account van 100k punten
-
was een simpele spot en vlieg werk. puin heb ik ook binnen:) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Technocrat Proteus ________________________________________________ Licht gevechtsschip 6.943 Kruiser 3.697 Slagschip 841 Vernietiger 298 Interceptor 158 _________________________________________ Verdediger ONEGOAL ________________________________________________ Groot vrachtschip 297 Licht gevechtsschip 5.378 Kolonisatieschip 1 Recy…