Search Results
Search results 81-100 of 317.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from fire rain: “niet teveel naar die overloper luisteren lownub lol tuurlijk 1% droom verder plof maar ga nou maar lekker stoer doen met je vriendje ik kots je uit als dat nog niet duidelijk was ” je kots plofkop uit? hmmh wat heb jij bereikt? niks eigenlijk want plofkop deed alles. jij hopt vmode en plofkop die sloopte playbook vroeger en dat is een feit. de slagen zijn het bewijs dat jij niks kan en plofkop zich stil hield en zijn vloot liet praten. enige waar playbook bang voor hoefde …
-
je heb wel een hele grote mond voor iemand die maar max 20 minuten uit vmode kan blijven en er dan eer in vlucht je kan ons wel voor broekpoeperts noemen maar jij ben gewoon de mietje dat niet eens 24 uur uit vmode durf te blijven. neem een voorbeeld aan een oude lid van je oude ally lurtz die is niet zo bang en met een grote mond als jij
-
en dat moet domineren?? pfff vk hopper denk dat fire een buttbuddy erbij heb xD
-
Quote from fire rain: “sorry barney ben geen speciaal sociale maatschappelijk medewerker dus praat niet meer met je maar succes met joost voor de duidelijkheid mensen zaga is klaar en afgeschreven kansloze overlopers daar lekker accountjes wegjatten en overstappen hoop dat jullie het kontje iig wel goed schoon hebben na het poepen aangezien er zulke kontekussers bijgekomen zijn ” het zit je nogal diep he. accountjes jatten en overlopen haha jullie lieten hem in de steek letterlijk. maar agh met …
-
Quote from fire rain: “ex play aka nbam gewoon dikke poep kansloze ventjes waar niet mee valt te praten elke mil verlies van hun is er weer 1tje meegenomen lekkere bitchslapp ga zo door ach rene niet janken zelfs ik heb nog is een paar honderd mill bij je opgehaald geen vloot geen deff maar wel dik 700mil en geen act geen wonder dat je weer is aan het kortste eind trekt elke keer maar wachten dat je terug zou komen in zaga en niks ik ga in vmode en ja hoor daar popt dat onkruit weer op ~HT @01-0…
-
Quote from BeLikeMe: “en barney is ook een zielig figuur laat zich de uni uit knallen door 1x een moonblow te sturen op hem zegt genoeg ! hop hop gas er op Fire !! ” haha als jij denk dat ik door dat uit de uni ben moet jij denken. ben jou niks verantwoord met je eeuwige gezwetst over wat nbam je aangedaan zou hebben en blablabla. een spiegel zou helpen. Quote from fire rain: “zo mooi he tdr hoevaak zijn er wel niet vlootjes neergegaan omdat ik terug had getimed maar prima grote heer allah mag j…