Search Results
Search results 61-74 of 74.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ahaa zoals verwacht op het board ik was druk bezig in unie 3 en had ff de refresh gefixeerd op unie 3. ik heb je al gefeliciteerd met de slag nogmaals netjes opgelet en snel actie fractie gedaan. Gelukkig een expo vlootje voor mij maar evengoed zonde. Tot snel weer! aangezien het niet lang zal duren voordat ik terug ben
-
Als unie 3 me te saai word kom ik zagadra opzoeken En dan kom ik natuurlijk maar voor 1 ding
-
haha, het was zeker een bende toen Rewind is TDR ahaa mooie tijden met deze kerel. ondanks alle heen en weer gevlieg van commentaar, vond ik het een zeer leuke tijd. Leuk als je nog ergens speelt. Wat heb ik het jou destijds flink moeilijk gemaakt. GL ergens in de universums TDR Hopelijk treffen wij elkaar nog ergens I will be ready
-
Long time no See @klaptstoeltje. En Drexp dat is echt de begin fase toen begon de ellende haha Wat lang geleden! ken er niks meer van vinden op forum Nu weer back ! heb prachtige tijden beleefd met me oude maten en rivalen. Als ik iemand op het oog had dan ging ik er wel helemaal voor. maar de mooiste tijd komt terug bij mij uit quantum tegen The dutch ritual. En de grote Topic die veel mensen zich als leuke topic kunnen herinneren. Dat ik de oorlog verklaarde aan GZE was een topper voor mij. en…
-
Ook zijn grondstof vlootje achter de 1e werd niet gespaard. GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Allure [U.F.F.] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.406 _________________________________________ Verdediger FORCEDELTAA ________________________________________________ Klein vrachtschip 104.506 Groot vrachtschip 20.479 Licht gevechtsschip 561.596 Zwaar gevechtsschip 3.760 Kruiser 57.662 Slagsch…
-
Aangezien ik flink bespioneerd word in deze unie Sinds mijn inlog. , Ging ik de veel belovende voorgerecht plaatsen. Ik liet lekkere happen op mijn maantjes liggen en zo was het wachten op de eerste klant. Hij/zij had niet door dat ik online was. Zodoende kwam de verrassing en kon ik met de buit weglopen. Thnx voor de goodies In 2 dagen tijd goede slagen kunnen maken! Op naar meer! Bedankt voor de sportieve reactie Voor jou GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-10-2022 --:--:--, toe…
-
Meteen een klap erachteraan gegeven. Ik zal het direct goed doorbrengen dat defence niet jou verdediging zal zijn VS mij. Bedankt voor het laten liggen van deze gratis grondstofjes op jou planeten . Second GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FORCEDELTAA ________________________________________________ Vernietiger 31.000 _________________________________________ Verdediger Lieutenant Zuben __________________________________…
-
Deze kwam er direct achteraan. Nogmaals ook achter je defence ben je niet veilig! Geen reactie ontvangen GL rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FORCEDELTAA ________________________________________________ Vernietiger 31.000 _________________________________________ Verdediger Lieutenant Zuben ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.290 Groot vrachtschip 824 Licht gevechtsschip 2 Zwaar gevech…
-
Welcome back hit Na 4 jaar niet meer gespeeld te hebben , en er een jaar over gedaan me account terug te krijgen door actie en geen actie ondernemen van mij of gameforce . Goed geholpen door GO. Maar nu in deze legendarische unie te zijn gekomen na eigen keuze . Post ik mijn eerste slag na 4 jaar weer op Forum, na een zeer slopende en actie gevende unie quantum 4 jaar geleden. De speelstijl niet verleerd uiteraard. De winst is winst en de itjes zijn in deze unie erg gierig. Dus maar 1 keuze op d…
-
zonde dat je de bijl neerlegt als je word bedreigt in het spelletje , Quantum staat momenteel bekend om zijn hippe IPR tijd. Maar om daarom het spel te verlaten vind ik jammer . Ik deed je zelfs nog een bericht dat we het verleden vergaten en opnieuw beginnen . Tuurlijk weet ik dat de ipr dreiging boven je hoofd hangde en als mijner met defence had ik misschien het zelfde gedaan ....(toch niet) maar snap de gedachte. Maar ondanks dat zou ik dus nooit leaven. Ik had je ook nooit bedreigt als ik w…