Search Results

Search results 181-192 of 192.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from swami_dude: “Quoted from "davyyyh" Quoted from "swami_dude" Ik vond er niets aan... Slechtste meeting ooit Alca bedankt voor een vreselijk weekend, Welpje bedankt voor het smerige eten en de rest bedankt dat jullie zo ongezellig waren” Quote from swami_dude: “Geen dank. Jij ook bedankt voor die vreselijke erwtensoep en het na-geborrel in mijn maag.” Quote from swami_dude: “Ja maar ik was juist sarcastisch, jij meent het echt, want hoewel de erwtensoep heerlijk was, de volgende dezelfd…

• Quote from swami_dude: “Ik vond er niets aan... Slechtste meeting ooit Alca bedankt voor een vreselijk weekend, Welpje bedankt voor het smerige eten en de rest bedankt dat jullie zo ongezellig waren ^^” Geen dank. Jij ook bedankt voor die vreselijke erwtensoep en het na-geborrel in mijn maag.

• Quote from KickingAssAndroid18: “Ik kom rond 16:18 aan op Deurne, kan iemand mij vanaf daar ophalen? Want anders weet ik echt niet waar naar toe ik moet gaan :P. Ik heb 3 tassen bij mij (1 laptop tas, 1 voetbaltas & 1 'gewone' tas). Ik hoop dat iemand zo lief is om mij op te halen UIterlijk:P Kijk maar de middelste dat ben ik (ben alleen wel mijn pet vergeten :P)” damn en ik dacht dat ik al veel mee zou nemen:P Ik ben er pas in de avond dus kan je niet ophalen, maar in ieder geval tot zometeen x…

• Quote from swami_dude: “Voor de zaterdagmiddag ^^” Ik en Rob zijn pas vanaf de avond vertegenwoordigd.

• Ik heb al uitgebreid antwoord gekregen van Alca op al mijn vragen via IRC. En Bolder dankje voor het vermaak ik heb het met plezier teruggelezen

• Bolder jammer dat je er denigrerend over doet terwijl het gewoon een serieuze vraag is. Bedankt voor je feedback Rena. Ik zal dat dan doen als ik me inschrijf. Quote from swami_dude: “Quote from davyyyh: “Hallo ik heb een vraagje ik wou me misschien gaan aanmelden voor de meeting maar moet hiervoor wel weten of het voedsel allemaal HALAL is? Alvast bedankt.” Is een boterham met pindakaas halal genoeg?” Ligt er aan wat voor soort pindakaas en wat voor soort brood. Oja is het ook toegestaan om 's …

• Hallo ik heb een vraagje ik wou me misschien gaan aanmelden voor de meeting maar moet hiervoor wel weten of het voedsel allemaal HALAL is? Alvast bedankt.

• Red Dragon

davyyyh - - Ex teamleden

zozo gefeliciteerd:)

• Het ligt er maar aan hoe jij 'goed bekend' opvat. Wickedmen is ook 'goed bekend' bij het team en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem zo graag bij een meeting zouden willen hebben zeker omdat je dan geen eens je waardevolle spullen zoals je smartphone en portemonnee kan meenemen want voor je het weet ben je ze kwijt. Ik heb zin om te komen maar de datum is nogal ver weg dus ik kan niet met 100% zekerheid vaststellen of ik ook daadwerkelijk kom.

• Ik kom alleen als de andere n00dles ook komen, dus probeer die maar te overtuigen. Ik ben het niet helemaal eens met die afstanden die ik te zien krijg. De meeste mensen komen nou eenmaal uit de randstad en bovendien loopt de infrastructuur in het niet-Westen nogal achter op ons dus kost het ook nog een veel tijd om daar zo'n boerengehucht te gaan. Maar goed dit is typisch zo'n 'first-world'-probleempje dus daar zit ik niet teveel over in.

• Lord

davyyyh - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Gefeliciteerd!!! Krijg ik als traktatie een ban?:D

• Lord

davyyyh - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Lord is een coole GO, want hij geeft mij targets! /me knuffelt Lord