Search Results
Search results 121-140 of 192.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nja, 70% is toch best wel een luxe ondanks dat het 1x speed is. Ik geef toe dat ik laatste week/2 weken enorm actief ben maar denk dat ik net zo actief ben als FREE was toen er nog gefleet werd; toen ontving ik ook om de 3 uur sondes ongeacht dagdeel. Maar dat was ook de reden dat ik begon met fleet, abremsev heeft meer op mij gevlogen dan andersom haha Moeite voor hits valt wel mee, uiterst effectief. Captain Pierre, independence, mowgli, abremsev(mainfleet), gerrit de slak 1x gevlogen Renegade…
-
Een tijdje terug wilde ik Abremsev down hebben en plande wat met tjeppie en Prutser. Zij zagen echter bij de hit niet in dat zij in de maling werden genomen door Abremsev die zijn maatje Ledgewalker hun had laten overhalen op hem te vliegen; uiteindelijk werden ze geninjad. Sindsdien kon ik Abremsev niet meer aan maar de laatste hits afgelopen weken zorgde ervoor dat mijn vloot inmiddels groter was geworden dan die van hem. Het probleem was alleen dat hij in v-mode was gegaan, maar na de hit op …
-
[TOT: 725.373.000] davy [n00dles] vs. Mowgli (A: 135.305.000, D: 590.068.000)
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @13-08-'19 ~21:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Dit target had ik een paar dagen geleden gespot en leek te vertrouwen op zijn defence. Vannacht besloten een poging te wagen en voila. On 03-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 4.000 Light Fighter 125.750 Heavy Fighter 16.521 Cruiser 14.560 Battleship 2.343 Battlecruiser 1.785 _________________________________________ Defende…
-
[TOT: 737.577.000] davy [n00dles] vs. Gerrit de slak [LEGEND] (A: 112.779.000, D: 624.798.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from Willy: “Quote from davyyyh: “Quote from Willy: “Wie had dat gedacht, davy die nog wat noobs aan het nakken is ” Speel jij nog dan mr Willy? ” Ja beetje noodlen op Xalynth, merge gehad vanuit Yakini;) ” Dus je komt naar de meet? Quote from Jillian: “Ik dacht echt dat Davy al lang met pensioen was. Zie je ineen slagen voorbij komen. watskeburt Lekker slappie hoor, ” Ja, dacht in een zwak moment een account aanmaken. Gemini was mijn laatste uni, volgens mij 6/7 jaar geleden. Nu speel ik …
-
[TOT: 1.728.746.000] davy [n00dles] vs. renegade vesta [FREE] (A: 407.494.000, D: 1.321.252.000)
PostRenegade savede nooit, totdat mijn vlootje opeens wat te groot was geworden en ik een subvlootje van hem gepakt had en hij toch wel in zag dat hij niks meer kon laten liggen. Heb twee keer op hem gevlogen maar twee keer kwam die online. Gisteravond spotte ik hem zonder activiteit, maar heb moeten wachten totdat mijn vloot weer wat gerebuild was van de hit eerder. Uiteindelijk is die offline gebleven met een nieuwe nr 1 hit als gevolg: On 01-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: A…
-
[TOT: 737.577.000] davy [n00dles] vs. Gerrit de slak [LEGEND] (A: 112.779.000, D: 624.798.000)
davyyyh - - Rustplaats
PostQuote from Willy: “Wie had dat gedacht, davy die nog wat noobs aan het nakken is ” Speel jij nog dan mr Willy?
-
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @13-08-'19 ~21:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. On 30-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 2.524 Light Fighter 135.749 Cruiser 6.500 Battleship 2.414 Battlecruiser 1.815 _________________________________________ Defender Gerrit de slak [LEGEND] ________________________________________________ Small Cargo 5.623 Large Cargo 3.232 Light Fighter 12.790 Heavy Fighter 2.177 Cruis…
-
Quote from Abremsev: “Quote from davyyyh: “Quote from INSIDIOUS: “luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kun…
-
Quote from INSIDIOUS: “luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kunnen checken voordat je vliegt of niet soms?…
-
[TOT: 1.031.118.000] davy [n00dles] vs. Independence [DuO] (A: 265.398.000, D: 765.720.000)
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @29-10-'19 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Heb Independence een paar keer ongesaved zien liggen maar kon hem nog niet aan. Na die slag op Captain Pierre had ik genoeg gs om wat extra bootjes te maken. Heb niet al het puin, maar wel genoeg voor zo'n 350 mil winst. Independence, succes in Izar en bedankt voor je zeer sportieve reactie! On 25-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Light Fight…
-
Koopt deut
Post*KNIP* Ik sta voor alles open. Mag het op de meet? ~HT | Kleine aanpassing om hetgeen hierboven te realiseren.
-
[TOT: 519.299.000] davy [n00dles] vs. Captain Pierre [Motu] (A: 66.273.000, D: 453.026.000)
davyyyh - - Rustplaats
Post~HT @27-07-'19 ~8:30 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. On 23-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker davy [n00dles] ________________________________________________ Small Cargo 8.489 Light Fighter 49.951 Cruiser 3.971 Battleship 2.147 Battlecruiser 756 _________________________________________ Defender Captain Pierre [Motu] ________________________________________________ Small Cargo 200 Large Cargo 675 Light Fighter 1.885 Cruiser 2 Colony Ship 3 Recycler 1.9…
-
Koopt deut
PostBericht me ingame maar met ratio en wensen. Ingame: davy
-
Complimenten ook voor Ledgewalker, oud alliantiegenoot van Abremsev, voor het terugtimen van hem. Hij wist precies de terugkomsttijd te vermelden van Abremsev. Wel knap met phalanx level 2 terwijl die er 25 stelsels vanaf ligt maar laten we het daar niet over hebben, waarschijnlijk is dat tegenwoordig ook al een DM-feature! Jammer dat je laaggerankte spelers op zo'n manier moet pakken, had het bij Insidious geprobeerd. Oh wacht die zat ook al in t complot.
-
Mooie naaihit! Teamler waardig! Trapte er niet omdat ik eerder werd benaderd door hitmaker om op die manier een hit te maken. No offence verder, leuk gedaan maar niet mijn stijl en heb je ook niet nodig. Aanvallers/verliezers, had jullie gewaarschuwd he;) Bedankt voor het puin I guess. Oja abremsev, leuke en gezellige jongen ingame maar vind dit wel een beetje jammer. Ogame is dood en je pakt hier niet 2 topspelers mee dus een beetje jammer. Anyway, wel leuk wat actie. @INSIDIOUS ripper, je bese…
-
DM Ninja! [TOT: 32.978.000] wolverine [LOT] vs. Abremsev [BIRDs] (A: 27.070.000, D: 5.908.000)
davyyyh - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Chuckles: “nou .. wees er maar trots op dan ” hahaha deze gozer heeft er voor zeker 500 a 600 euro dm in zitten om vervolgens te blijven steken op plek 2, onder iemand die het gewoon praktisch puur op raids en crashes doet XD dat is hilarisch, al voor de 3e keer gecrashed en wederom weer met een zooi dm vloot bijgekocht xD heerlijk om iemand anders zn portomonee leeg te spelen Quote from Abremsev: “Quote from Chuckles: “nou .. wees er maar trots op dan ” Ach,…
-
Quote from Kaj: “Quote from Plofkop: “Quote from barcodeplayer: “Quote from rcthans: “Waarom is er niet gewoon 1 ogame. We spreken toch allemaal wel Engels. Knopje waarin je je voertaal voor het spel in kan stellen. En lekker rellen met 5 tot 10k spelers per uni. Ze hadden al die landen al veel eerder bij elkaar moeten gooien. ” eigenlijk niet eens een slecht idee, maar dat wilt zeggen dat gf maar 1 server kan doen per maand ipv 20 servers over 20 talen ... dus in hun ogen minder inkomsten ookal…
-
Vakantiemode kan niet geactiveerd worden (Actieve vloten) Vantiemode is ontworpen om je te beschermen tijdens langere afwezigheid van het spel. Je kunt vakantiemode enkel activeren als er geen eigen vloten in vlucht zijn. Gebouwen en onderzoeksopdrachten worden gepauzeerd. Zodra vakantiemode geactiveerd is, beschermt het je tegen nieuwe aanvallen. Aanvallen die reeds onderweg waren daarentegen, vliegen gewoon door. Je productie wordt op nul gezet. De duur van de vakantie-mode is minimaal 48 uren…
-
Een goede sitter regelen hoort ook bij ogameskills Joris. Hopelijk leer je er eindelijk van!