Search Results
Search results 101-120 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
woest slag James En like I said in andere topic 24/7 vmode en dan dronken worden als je niet in vmode staat xD
-
@Azenomei dit is echt een slag voor jou Ik snap wel dat je aan vmode hoppen deed Ind0, als je zelfs al gecrasht wordt met deze speelstijl dan overleef je het nog geen nacht zonder de smurfenmodus xD Gl@rl? Of ga je rebuilden?
-
kale speelt maar wel gewoon overal hè Maar desondanks: Het houdt niet op, niet vanzelf
-
Quote from Lange Giraffe: “@Spacefighter Daar gaan mijn cursusinkomsten haha. Maar goed nu kunnen hij en Gier wel eindelijk eens stoppen met dat kinderachtige gedrag. Maandenlang beticht worden van valsspelen wegens onkunde, werd ook wel wat vermoeiend. Laten we het verder maar weer over de slag hebben, want het blijft een heerlijke knaller. ” sorry man Werd een beetje moe van de beste ogamer van .nl die ooit een 1 heeft gestaan. Maar het is al obvious uit dat filmpje wat je doet, dus dacht, bes…
-
mattieboy is de koning van 1x speed! Bizarre skills heeft die man.
-
Quote from Atlas: “ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4 voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje ” ik zal je even wat uitleggen over wat LG doet en waarom hij jou dist. Jij biedt de hele tijd als een simpele ziel 1K Over zijn bod heen. Terwijl LG al 2997 (een ware ogame autist die naar ronde getallen wil) heeft klaar staan. Jij drukt op de knop. Enige wat hij dan hoeft te doen is ook op de knop drukken. Vervolgens moet jij weer naar het +10…
-
Beetje matige deutwinst. Denk dat het net genoeg was om dit vluchtje te compenseren Def Gl@sparen
-
@Jillian jij staat altijd én hoog én jij hebt vaak maatjes in de alliantie die iets kunnen doen mocht een maan geblazen worden. Als een uni oud is en alle topspelers opeens bij elkaar in de ally gaan of de andere partij hebben weggespeeld krijg je vaak het "wij willen de de uni domineren" Als jij nu in Zagadra gaat spelen en je vliegt met meer dan 2 miljard winst rond (80% puin) ben jij gegarandeerd je manen kwijt
-
in de aanname dat LG daadwerkelijk op die maan gesaved had Spannende acties zo. Omdat Azenomei niet op deze forums rondwaart en vulcan volgens mij een vmode hopper is tegenwoordig zal ik er ook even zijn sausje overheen gooien: Prachtige slag tegen zielige vhopper, vhoppers zijn walgelijk Geniet ervan
-
Er is iemand geploft bij me innerstelsel. Ik heb een poging gespot en overleefd. Wat doe je? A. Save lang en zorgvuldig zodat de aanvaller niet de kans krijgt je vloot te pakken B. Plaats of spring weg zodat er niks is om op te vliegen C. Blijf elke 5 minuten checken om de aanvaller geen Window te gunnen D. Heb schijt en laat de boel liggen. GG def
-
denk dat we even de definitie vakantiehopper met bijbehorende zielige vmode hop slag moeten aanscherpen. Ik stel voor dat zippy nooit meer een niet zielige vmode hop slag kan maken omdat hij een verleden van intensief vmode hoppen heeft en dit nemen we natuurlijk wel mee in zijn huidige prestaties Klapn00b rebuild ze maar weer
-
Fearlessz probeert je denk ik te attenderen op de officiële headhunt regels die er zijn. Ergo, tenzij de speler die je doel crasht lager dan jij staat is het allemaal pushing. Succes iedereen Headhunts De werkwijze van headhunts vind je in de daarvoor bedoelde forumsectie. Headhunts dienen op de juiste manier en vooraf aangemeld te worden. Let hier goed op. Maximale hoogte headhunt Het max-bedrag is het maximaal toegestane bedrag dat een GO zal toestaan. Hiervoor gebruiken we de volgende formule…