Search Results
Search results 101-120 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ontdekker ftw
PostWat ik in de wandelgangen hoor (Wat natuurlijk 100% speculatie is), is dat het alleen maar meer geboost gaat worden. Ik hoorde via via via via dat er zelfs plannen zijn om de expo's aan elke klasse toe te kennen zoals ze nu zijn, en er verder op door te bouwen. Dus dat er meer onderzoeken en dergelijke komen die bepaalde expo resultaten zullen verbeteren. Maar goed, kan ook zijn dat ze generfd worden en dit allemaal onzin is
-
[TOT: 628.725.000] Jenske03 [Bananana] & KinG GRiLLiTo [Bananana] vs. Twilight Sparkle [MLPF] (A: 105.118.000, V: 523.607.000)
Abremsev - - Rustplaats
Posthahaha steef, n00b! Pinned
-
Deze slag is mij echt helemaal ontgaan, super weird. maar hier kwam dus veel van de commotie vandaan. Slag zelf is leuk gedaan. en saven op kolo? Really? damn.. heb je 100miljard aan bootjes, save je op kolo.. dan verdien je ook wel gesloopt te worden hoor.. Hopelijk komt er een vervolg slag Quote from Zippy: “tja hoe je dat is gelukt snap ik nog steeds niet Onze recs waren ruim op tijd getimed en zaten allemaal strak 1s achter de impact. Zal dan toch een gevalletje geluk voor je zijn geweest ” …
-
[TOT: 956.707.500] TheBunny [n00dles] vs. Rex Lovianum (A: 96.092.000, V: 860.615.500)
Abremsev - - Hall of Fame
PostWejo gekke bunny maakt hits haha! toch nog een speler met vloot gevonden?
-
Quote from Zippy: “Quote from Abremsev: “Kudo's voor Lord, daadkrachtig en helder verwoord. Kudo's voor Jillian, lekker gewerkt gap. Netjes! Zie dit maar als een like, ondanks dat het niet kan hier haha. Ik snap de frustraties van spelers in deze wel, maar goed, er is hier niemand die er verder iets kan doen. Helemaal nu ik het verhaal vanuit het team hoor, ben ik van mening dat zij absoluut de juiste keuze hebben gemaakt. Gewoon lekker terug gaan naar hunten, en de hele bende nog een keer crash…
-
Kudo's voor Lord, daadkrachtig en helder verwoord. Kudo's voor Jillian, lekker gewerkt gap. Netjes! Zie dit maar als een like, ondanks dat het niet kan hier haha. Ik snap de frustraties van spelers in deze wel, maar goed, er is hier niemand die er verder iets kan doen. Helemaal nu ik het verhaal vanuit het team hoor, ben ik van mening dat zij absoluut de juiste keuze hebben gemaakt. Gewoon lekker terug gaan naar hunten, en de hele bende nog een keer crashen! Want zeg nou eerlijk, die vloot had a…
-
[TOT: 281.472.000] Captain Voids [Sintjob] vs. Heubcini & Rainbow Dash [MLPF] (A: 243.001.000, V: 38.471.000)
Abremsev - - Rustplaats
Postdie Rainbow dashed er op los he! Leuke samenwerking heren. Def glrb! Stickertje!
-
[TOT: 398.592.000] Fluttershy [MLPF] vs. Sun Tzu [Bro] (A: 59.720.000, D: 338.872.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostLekker maat! Heel die uni leeg vegen! Goede reactie Indo, glrb Stickertje
-
Quote from BeLikeMe: “dus jij vind ook dat ik me kinderen onder dit spel heb staan oftewel mijn gezin ??waarom bij mij een edit en bij hem niet ?maar zal wel iets met vriendjes van vriendjes zijn ” Nee hoor, absoluut niet. Als jij er ongelofelijk gelukkig van wordt, zal ik ook zijn stukje tekst even weghalen voor je. Ik vond wat Klapstoeltje zei niet netjes, heb ik hem ook verteld. Ik vond wat jij zei net een stapje verder gaan, dus dat heb ik even weggehaald. Daarnaast heb ik jullie beide gewoo…
-
Quote from Bolder: “Abremsev, dit mag je ook knippen..toch???Erg slechte insinuatie! Je vloot onrechtmatig behouden via een bug is fout! ” Quote from BeLikeMe: “thnx bolder idd hij mag wel over mijn kids en vrouw spreken maar mag niet zeggen dat hij lekker weer onder de brug moet gaan liggen ” Ik geef duidelijk aan in mijn post dat het niet gepast is wat jullie beide zeggen, en klapstoeltje heb ik daar ook zeker op aangesproken. Laten we het hier gewoon bij houden zo, lijkt me duidelijk voor bei…
-
Quote from QTEKK: “Quote from Abremsev: “man man man, de kleuren combinatie van het rapport is echt duivels lelijk.. bizar gewoon! Desalniettemin, wat een heerlijke klapper boys. Enjoy spending! Pinny ” Ik zal voortaan regenboog kleuren gebruiken ” 69, is that you? haha je mag gebruiken wat je wilt hoor, ik vind het alleen helemaaaal ruk.
-
Lekker hitje! Drukken we een Sticker op!
-
Jammer dat je de winst misliep, wel lekker geweld zo op de vroege morgen! En doe nou iets aan die converter, deze kleuren zijn ban-waardig!!! Pinned!
-
man man man, de kleuren combinatie van het rapport is echt duivels lelijk.. bizar gewoon! Desalniettemin, wat een heerlijke klapper boys. Enjoy spending! Pinny
-
Hi Qtekk, Ik wacht even op reactie van de andere mods/BA hiervoor. Echter heb ik wel wat antwoorden voor je op dit moment. 1. Dit is iets waar we in verschillenden landen mee aan het testen zijn gegaan. Het is opgevallen dat het uitloggen gelijk staat aan de 'server reset' voor expo's. Na het uitloggen zijn namelijk de expo resultaten tot nu toe bijna altijd gereset. Ik weet absoluut niet of dit klopt en waar is, maar dit is iets wat we met veel aan het onderzoeken zijn. Het was bekend dat de re…
-
[TOT: 210.846.000] Fluttershy [MLPF] vs. lennertver [Sintjob] (A: 42.147.000, V: 168.699.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostSpeel jij ook nog joh indie? Lekker hapje zo hoor! Pinned