Search Results
Search results 121-140 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 560.668.000] Zippy [IaJ] & MrSaw [IaJ] & Legend [IaJ] vs. The King [Bananana] (A: 94.503.000, V: 466.165.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostGoed om te zien dat bootjes ook gebruikt worden voor iets anders dan expo's! Knallen we een stickertje op
-
Quote from Otto von Bismarck: “Mooie slag DMT, en wat een winst weer. Er was al weinig meer te doen in ons universum, maar nu is het dus echt helemaal leeg gespeeld. @Abremsev, hij stond pas 80 miljoen punten los. ” haha ja sinds die expo's begon te doen was het niet meer te houden inderdaad.
-
[TOT: 2.034.577.000] Zipper [Predator] vs. Dizzy [FREE] (A: 396.960.000, V: 1.637.617.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostQuote from Zippy: “Quote from Abremsev: “Ze zouden bij Ogotcha de klasses erin moeten verwerken. Als deze man geen generaal is, dan knal je wel een hele lekkere hap reapers uit zijn repertoire! Enjoy spending. ” ontdekkersklasse is ‘the way to go’, ook voor dizzy... ” Dan is 5k reapers wel pijnlijk! Lekker hitje dus haha
-
[TOT: 2.034.577.000] Zipper [Predator] vs. Dizzy [FREE] (A: 396.960.000, V: 1.637.617.000)
PostZe zouden bij Ogotcha de klasses erin moeten verwerken. Als deze man geen generaal is, dan knal je wel een hele lekkere hap reapers uit zijn repertoire! Enjoy spending.
-
Draadjes idee 3.0
Abremsev - - Ideas Planet
PostQuote from Treinrek: “Maar je geeft dus aan dat je 1 speler zou kunnen bannen waarmee het draadje geen bijdehante personen meer bevat, waarmee het draadje open zou kunnen blijven. Maar dat dit dus het perfecte voorbeeld is voor het sluiten van draadjes. Daar ben je me kwijt. Kom graag een keer met je knikkeren. ” Wat ben je weer scherp vandaag. Ik heb het even er bij geschreven, maar ik doelde op het moment dat iemand een draadje opent en bijdehand is in dat draadje in zijn eerste post. Als er k…
-
[TOT: 286.282.000] The King [Bananana] & Jenske03 [Bananana] & Nightmare [Bananana] vs. Rampage [Bro]
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Gorilla: “Quote from Abremsev: “Dat is zo! Daar heb ik echt compleet overheen gekeken. @GriLLiTo Graag hier voortaan op letten, deze slag moet ik eigenlijk verwijderen nu. Ik zal hem laten staan voor deze keer, volgende keer moet ik ze weg halen. ” Gewoon even een vraag hoezo zou je niet een slag in een andere taal mogen posten? Is dit omdat het dan moeilijk te zien is wat iemand schrijft? OT: Leuke gifjes bij de slag mooi gedaan ” Nee, dit is het forum van Ogame .NL, dus Nederlands i…
-
Draadjes idee 3.0
PostQuote from Gorilla: “Quote from Abremsev: “Oke, ik ga nog 1x op je reageren. Waarom moet je je altijd zo opstellen? Je houdt je nu van de domme, maar dat is helemaal niet wat je vroeg. Het enige wat je zei was iets over HT. We sluiten jouw topics omdat je nog nooit een fatsoenlijk topic bent gestart. Zoals je ziet reageer ik hier heel normaal op iedereen, en neem ik uitgebreid de tijd om iedereen zijn vragen en opmerkingen te beantwoorden. Dus als je nou is de moeite neemt om een fatsoenlijk top…
-
[TOT: 286.282.000] The King [Bananana] & Jenske03 [Bananana] & Nightmare [Bananana] vs. Rampage [Bro]
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Independence: “@Abremsev In welke talen mogen geconverteerde slagen op t forum gepost worden? Mooie slag heren! Gaat hard! ” Dat is zo! Daar heb ik echt compleet overheen gekeken. @GriLLiTo Graag hier voortaan op letten, deze slag moet ik eigenlijk verwijderen nu. Ik zal hem laten staan voor deze keer, volgende keer moet ik ze weg halen.
-
Draadjes idee 3.0
PostQuote from Treinrek: “Quote from Abremsev: “Amen. Als we het kunnen bewijzen, is het zeker meteen gebeurd. Dus hup, ga die whatsappgroepen en discord channels in, en regel die screenshots! Ik heb het eerder in dit draadje al gezegd, maar we krijgen 40 euro per 3 maanden. Althans, ik denk dat we allemaal het zelfde krijgen, en ik krijg d ” Ik denk niet dat jullie whatsapp of discord mogen gebruiken als bewijs... anders hadden jullie mij al een aantal keer moeten bannen. ” Edit: Je hebt gelijk, di…
-
[TOT: 537.434.000] Jenske03 [Bananana] vs. Wolfie [FSO] & Naxosa [FSO] (A: 110.688.000, V: 426.746.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from QTEKK: “Quote from Abremsev: “Jens nou weer ff kappen man, ik blijf die top 10 hier updaten. hahahaha Tja, als er iets niet klopt aan de hit zal de GO er wel naar kijken. Maar zoals ik nu begreep (Ik ben mod, geen go, dont quote me on this) is elke transactie via de MP legaal. Dus je kan gewoon 10x vloot verkopen voor minimaal en kopen voor maximaal en zo pushen. Dus het zou wel erg stom zijn als hij dan op deze manier pushed en dus gepakt kan worden. Enfin, we gaan het zien. ohja, Pi…
-
[TOT: 158.996.000] DMT [n00dles] vs. Kale [Lms] (A: 124.000, V: 158.872.000)
Posthahaha dat is makkelijk
-
[TOT: 537.434.000] Jenske03 [Bananana] vs. Wolfie [FSO] & Naxosa [FSO] (A: 110.688.000, V: 426.746.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostJens nou weer ff kappen man, ik blijf die top 10 hier updaten. hahahaha Tja, als er iets niet klopt aan de hit zal de GO er wel naar kijken. Maar zoals ik nu begreep (Ik ben mod, geen go, dont quote me on this) is elke transactie via de MP legaal. Dus je kan gewoon 10x vloot verkopen voor minimaal en kopen voor maximaal en zo pushen. Dus het zou wel erg stom zijn als hij dan op deze manier pushed en dus gepakt kan worden. Enfin, we gaan het zien. ohja, Pinned.
-
hahaha man man man, nu ga je echt nooit meer van die #1 plek af komen he? Lekker gewerkt chef. Kale.. tja.. zo lang je er zelf nog lol in hebt lekker gaan rebuilden kerel! Pinny
-
Abremsev - - Rustplaats
PostWat is dat toch met al die gifjes en video's in rapporten.. hahaha Lekker bezig boys Pinnetje erop
-
[TOT: 125.649.000] Sun Tzu [Bro] vs. Atlas [Bananana] (A: 25.263.000, D: 100.386.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostThis guy went bananas! Lekker indeuw. Gaan we gelijk even op het scorebord vastPinnen