Search Results
Search results 41-60 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ticket
PostQuote from Jillian: “even denken hoor, hoe leg ik dit uit in jip en janneke taal je begint op niveau 1 met je ticket. (trial) als een admin hierop reageert, is het nog steeds een niveau 1 ticket. Als jij deze escaleert, schaalt het een niveau op. Maar dan zit je nog steeds op GO/mod niveau. Als je deze escaleert, ga je naar sgo,, als je die weer escaleert ga je naar admin.... etc Ook kan het zijn dat Coma hem gewoon terugzet. Hoe de vork in jouw voorbeeld in elkaar zit? geen idee. Maakt ook niet…
-
Ticket
PostTja, wat zal ik zeggen...
-
Ticket
PostOp 22-12-2023 een ticket gemaakt. Dit ticket gaat intern besproken worden was het antwoord. Dan krijg ik 3-1 2024 een kinderachtig verzoek voor een antwoord, hieraan overigens keurig op geantwoord. Dit was de vraag :Beste Bolder, Ja, we willen graag weten wat je onder netjes gedragen verstaat. En waarom wij moeten geloven dat je dat ook daadwerkelijk gaat doen. Ben je bereid onze aanwijzingen op Discord op te volgen bijvoorbeeld? En dit was mijn antwoord : Zich gedragen ( netjes) betekend goed g…
-
9 spelers hebben gereageerd.. Allemaal spelers die vrij actief zijn en vaak spelen. Lees: geen aanvals uni 3 target unis.. Waar blijft dan het spelelement dikke def maken en minen.. Kan Zippy lekker los gaan NL mooi op laten gaan in Org !! Verder maakt het mij niets uit zoals Jillian zegt, maar dan in het Nederlands Zie het wel verschijnen.
-
Quote from ADMIRAAL INSI: “nu is het nog een subje,straks is het je full fleet ” En de laatste die nog on is... dan ben je de alleenheerser van deze server Proficiat GL@RB Klier
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostKnal ! PIraat ?
-
[TOT: 1.794.390.000] Piraat vs. Xerjoff (A: 1.610.000.000, D: 184.390.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostHoeveel manen was je al kwijt Stewie
-
[TOT: 39.882.500] De Boze Wolf vs. Senator Elara (A: 2.321.000, D: 37.561.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostKan... GL@RB
-
[TOT: 24.818.500] De Boze Wolf vs. Technocrat Magnetar (A: 8.160.000, D: 16.658.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostKan er mee door
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostFijne Kerstdag Bella?
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostRoy Donders?? Piraatje dan ?
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostKami is aan het pinnen.. Bella
-
[TOT: 4.952.776.000] Proconsul Piraat vs. Kerstlampjes (A: 813.848.000, D: 4.138.928.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostAhhhh, zonde.. kerstlampjes stuk Gaaf !!
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostN0,,Bolder wel Bellatrix van Detta ??