Search Results
Search results 121-140 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Hysteria: “Ik denk ook dat het niet uitmaakt en er inderdaad nieuwe handleidingen en dergelijke gemaakt kunnen gaan worden. Ik wil daar in elk geval graag aan meewerken en misschien kunnen een aantal spelers ermee helpen en kunnen we groepje vormen dit samen op te pakken. ” Je denkt dat het niet uitmaakt!! Maar.... je wil er wel aan meewerken !! Wederom een groepje vormen?? Nieuwe, maar ook oude spelers moeten kunnen vertrouwen op een normaal beleid ! Maar vooral een eerlijk beleid. L…
-
Quote from Kamikaze: “Laten we hier voortborduren op Vogel zijn topic. ” Helemaal eens Kamikaze. Maar waar kun je beter terecht om vragen snel beantwoord te krijgen ? Juist... Discord dus Maak discord eerlijk en doorzichtig dan komt dat zeker het spel ten goede. Misschien kunnen dan spelers zelf weer de touwtjes in handen nemen waar Vogel op doelt !
-
Goed stuk Vogel, iets om over na te denken voor enkele. Maar wat dacht je van de communicatie naar spelers toe door de leiding? Niet of nauwelijks, lang wachten op een antwoord. De hierachie is traag en lang. Met de belastingdienst heb je een betere verstandhouding als hier met de leiding. Neem Discord, daar zou je als beginnend speler vaak info moeten of kunnen krijgen over het spel! Ja, over pokemon wel ! De begeleiding van spelers is niet meer wat het is geweest, als ik denk aan vroeger met b…
-
[TOT: 31.575.771.000] Zippy [Next] vs. born 2 kill [J Joh] (A: 2.119.430.000, V: 29.456.341.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Kamikaze: “@I Am Gonna Kill niet zo miepen, wees eens wat liever! ” Das verrekte moeilijk.... soms.. Lekker Zip.
-
[TOT: 2.188.529.000] Casio [S-o-l-o] vs. Tom [FBI] (A: 268.260.000, V: 1.920.269.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostWeer iets aan de haak geslagen Bouw er wat van..
-
[TOT: 4.183.159.000] Jerry [FBI] vs. Casio [S-o-l-o] (A: 956.535.000, V: 3.226.624.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from StewieGriffin: “Hier is mijn reactie. Kun je mooi die GS die je gekocht had spenderen aan je rebuild. Geen goede rebuild gewenst. Hoop dat je snel opdondert van ogame. ” Dan hoop ik dat jij eerst de weg weet.. ciao Waardeloze slag, overkill, en een erg grote mond. Succes met rebild piraat
-
[TOT: 120.938.000] Jeroenh vs. Commodore Columbo (A: 0, V: 120.938.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Freakertje: “lachwekkend dit , glrb ” Waarom ? Als je in een uni begint !! Lekker.. werf in GL@RB
-
[TOT: 1.968.995.000] Vogel [Fubar] vs. Lord Cupid [Random] (A: 367.947.000, V: 1.601.048.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostWie kent de uitdrukking nog : Beter een vogel in de hand dan tien in de lucht Lekker slapje Vogel.
-
[TOT: 289.632.500] Farmer [F-A] vs. Netraam (A: 14.220.000, V: 275.412.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Freakertje: “Verder is dit gewoon een dooie uni. Nagenoeg 0 i'tjes om te kunnen raiden, dat was in Deimos wel anders. Niet echt veel redenen om uit de v-mode te blijven. Dus ja, soms even loeren en daarna weer terug en mijn aandacht op belangrijkere dingen. ” En dat geld voor heel ogame, incl alle onderdelen .. Leuk slag.
-
Beloning inflatie
PostZonder enige melding gesloten ! Trash talk mag ineens op ogame.... maar op discord krijg je een perma voor vele malen minder?? Beleid ? Leiding? Discriminatie? Spelers bevoordelen? Andere een ban geven ? Triest.
-
Beloningen inflatie.
PostQuote from n00b: “feit is ook dat dit geen inflatie is ” Feit is ook dat er discriminatie is, dat jij daar kennis van hebt en niet ingrijpt !
-
Beloningen inflatie.
PostQuote from n00b: “En je krijgt gratis shit voor een paar keer simpel klikken, dus het lijkt me dat je niet zo veel te klagen hebt ” Ik klaag niet, ik noem feiten ! maar dat is iets wat jij nog op moet zoeken... ergens...
-
Beloningen inflatie.
PostOok GF doet aan inflatie met het beloningsevent... 200 ipv 250 Ruimers 2000 ipv 2500 recs.. Ook de anders schepen !!! Goed bezig !
-
Eerste Hof [TOT: 7.200.000] Rcthans [Fubar] vs. Haunter [Random] (A: 0, V: 7.200.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Vogel: “laat je niet zo kennen smurfje ” lol Leuk slapje Rc
-
[TOT: 465.648.000] Chancellor Leo [B en B] vs. Jynx [BOD] (A: 14.565.000, V: 451.083.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostDe juiste te pakken !! Lekker hapje.
-
Accounts
PostWegens aanhoudende discriminatie van Discord medewerkers, spelers vogelvrij verklaren en andere in bescherming nemen, zijn mij n account over te nemen. Pm voor welke dat zijn. Groet Bolder
-
[TOT: 116.294.512.000] Courage [STU] vs. Sweex [Whololo] (A: 20.009.282.000, V: 96.285.230.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Wel knap.. Hoorde al dat de meeste slagen zijn gedaan zonder ook maar 1 spio gegooid te hebben.. Je mag van geluk spreken dat Loro daar go is die onderzoekt toch niks. Heerlijk als je zo nummer 1 moet worden/zijn ” Zoals Courage al zei, je bent een droef toeter met je insinuaties elke keer... Lekker gedaan. GL@RB