Search Results
Search results 101-120 of 573.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 6.026.628.000] Bob de Bouwer [JIGSAW] vs. Hilly [FEFA] (A: 1.571.395.000, V: 4.455.233.000)
Yoshi - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-08-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bob de Bouwer [JIGSAW] ________________________________________________ Interceptor 260.000 _________________________________________ Verdediger Hilly [FEFA] ________________________________________________ Ster des Doods 430 Raketlanceerder 15.008 Kleine laser 18.354 Grote laser 1.541 Gausskanon 1.209 Ionkanon 1.056 Plasmakanon 176 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoep…
-
[TOT: 5.207.376.000] Bob de Bouwer [JIGSAW] vs. Thunderking [NPK] (A: 307.046.000, V: 4.900.330.000)
Yoshi - - Hall of Fame
PostWelcome back, eerste counter van het jaar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bob de Bouwer [JIGSAW] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 3.049.009 Kruiser 27.987 Slagschip 12.953 Interceptor 283.820 Licht gevechtsschip 1.500.000 _________________________________________ Verdediger Thunderking [NPK] ________________________________________________ Vernietiger 39.198 Raketlanceerder 21 Kleine laser…
-
Independence
Yoshi - - Ex teamleden
PostQuote from Independence: “Hierbij wil ik voor een ieders aangeven dat ik alweer afgetreden ben als Game Admin. Reden? Alles met ogame kostte me zoveel tijd dat ik hierdoor thuis gezeur kreeg met de vrouw. Vandaar dat ik al mijn speel unis een beste tijd geleden heb opgegeven ( en @Yoshi gecrashed is in merkur, FYI) Maar ik kan het team niet los laten. Vandaar ik toch nog als Trial Mod nog op het board wat mensen mag plagen. ” Je kan gewoon niet zonder me
-
[WAR HIT] [TOT: 1.469.543.000] K1NG [Bananana] vs. Rainbow Dash [MLPF] (A: 216.879.000, V: 1.252.664.000)
Yoshi - - Hall of Fame
PostQuote from MrSaw: “Nette hit op Rainbow! Gelukkig niet zijn rips en expo-vloot , blijkbaar was ik dan nog de enige niet in smurfenmodus binnen de ally ” gisteren druk en heb geen zin om rob mij gratis te laten raiden :). Na maandag ben ik er wel weer uit.
-
Quote from Independence: “Quote from LoneRanger: “Zo Indy daar ging je expo vloot maar volgens mij savede je al niet. Lekkere slag en winst! ” Ter info, ik ben circa 2 weken geleden gestopt. Het is @Yoshi die zo n0000b is. Mooie slag king! ” We weten allebei dat ik met kolosaven daar prima veilig lag. Dat King de dag ervoor een herplaatsing had gedaan en zich daarna 5mil punten in vloot omhoog had gepushed (dan wel niet legaal) kon ik ook niet ruiken. Niemand had daar lanx over van Banananananan…
-
hoe delete ik alles?
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Yoshi: “Ben jij die speler die op één dag 6mil punten is gegroeid? ” 6 mil punten is peanuts? ” In de nieuwe uni waar de nr1 nu 15mil punten heeft? :O
-
hoe delete ik alles?
PostBen jij die speler die op één dag 6mil punten is gegroeid?
-
Sinds wanneer maak jij hofjes?
-
[TOT: 20.793.335.000] Zippy [Predator] vs. Noodle [GZV] (A: 5.778.996.000, V: 15.014.339.000)
Yoshi - - Hall of Fame
PostDaar doen we het voor pinned
-
doen we
-
[TOT: 818.079.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Kim Jong Un [Bro] (A: 144.310.000, V: 673.769.000)
Yoshi - - Hall of Fame
PostQuote from swami_dude: “p.s. zijn we nu gewoon aan het proberen om James zn slag gesloten te krijgen? ” Gaat het zo langzamerhand wel heen. Zouden de dames/heren van Bro/ex-bro het wel een beetje ontopic willen houden
-
onterechte ban
PostQuote from someone: “ Je kunt terecht bij de GO om je ban te bespreken en niet op het forum. ” Kan het zelf niet beter verwoorden. closed
-
Bans bespreken is nog altijd niet de bedoeling hier op het board, daarom ook een slotje Een nieuw topic over dit soort onderwerpen kan, maar dan alleen als de bans niet inhoudelijk worden besproken. Worden de bans wel inhoudelijk besproken wordt het desbetreffende topic gewoon weer gesloten. Als je geband bent kan je verhaal halen bij de desbetreffende GO. Kom je er daar niet uit kan je naar de SGO en de volgende stap bij de GA.
-
Ik denk eigenlijk dat dit stukje juist activiteit gaat wekken. Grote expovloten betekent weer meer om te crashen voor fleeters wat meer vloten betekent. Tevens kan iedereen gebruik maken hiervan en is het een keer in het uur of anderhalf uur inloggen meestal meer als voldoende. Dat is volgens mij al een stuk minder dan de normale actieve speler speelt. DM voor het wisselen van deut zal stijgen wat misschien ook de inkomsten van gf lichtelijk zal doen stijgen. Tevens zou er voor deutboeren de deu…
-
Draadjes idee
Yoshi - - Ideas Planet
Postnogmaals