Search Results
Search results 101-107 of 107.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
IRC nog aanwezig?
Martin Garrix - - IRC
PostKlopt het dat er dus alleen een algemeen kanaal is (engels) en geen eigen kanaal?
-
IRC nog aanwezig?
Martin Garrix - - IRC
PostQuote from MiniMe: “Zal je een handje helpen Discord ” Thanks @MiniMe
-
Goedemiddag, Ik ben terug na een lange tijd weggeweest en begonnen in de nieuwe uni onder mijn nieuwe naam ''Martin Garrix'' Nou wil ik graag in uni3 spelen om (hopelijk) wat oude garde tegen te komen vanuit uni1 en uni6. Nu vind ik het stadium van de uni alleen te ver om bij 0 te beginnen. Weet of heeft iemand een leuk account waar niets meer mee word gedaan? Ik blaas er graag een nieuw leven in Bij voorbaat dank. Grtz
-
IRC nog aanwezig?
Martin Garrix - - IRC
PostQuote from Independence: “Is afgeschaft vanwege de leeftijd van irc. Er is tegenwoordig discord! ” Was het toch niet zo'n stomme vraag gelukkig... Dankjewel, ga ik daar naar kijken!
-
IRC nog aanwezig?
Martin Garrix - - IRC
PostGoedemiddag OGamers, Ik ben na een lange periode terug van weggeweest en zo is er voor mij een hoop veranderd. De link naar onlinegamesnet.net doet het niet meer en vraag me af of er wel nog een vorm van IRC bestaat? Alvast mijn excuses als het een stomme vraag was Groetjes