Search Results
Search results 81-100 of 132.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Kon vannacht niet zo best slapen en kwam toen dit stapeltje ics tegen achter behoorlijk defje.. Even zitten simmen en zou r FF toch nog n leuke kristalwinst aan overhouden xD.. Het was al laat zodoende maar gelaunched met volgend result.. Rutabaga nog niks van gehoord, iig gl@rb, zal denk wel niet zo'n probleem zijn voor je Dit soort vlootjes in het vervolg ook gewoon saven On 08-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker PresentDanger [RCN] __________________________________…
-
[TOT: 5.654.612.000] Admiral Adama [LoT] vs. Cannondale [FREE] (A: 764.403.000, V: 4.890.209.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
Postmooie hit, dito winst.. lekker gedaan...! cannondale als je verdergaat gl@rb, als je stopt gl@rl..
-
Quote from Klapstoeltje: “neuh verschil was maar 2 mil deut, en dan heb je meer losses in kristal als je met ic en ss vliegt ” voor 2m deutverschil loont zich dat dan niet indd .... wink.png OT. leuk gedaan , gl@rb enz enz enz
-
Hmmmz dat ruimtepuin van hem hoef ik dus niet meer naar te zoeken .... Leuk gedaan, dito winst ... Vakantieman beter opletten heh!! Dis nu al de tweede x binnen n week... zonde man... gl@rb btw... had je met ss/ic al dan niet met wat lgs niet een leukere winst eruit kunnen halen dan met je nietjes ?? die krengen zuipen als n malle
-
[TOT: 1.448.548.000] PresentDanger [SpG] vs. vakantieman [TFL] (A: 85.500.000, V: 1.363.048.000)
PostVakantieman!! Gezellig he!! Vandeweek al eens op gevlogen maar helaas was ie toen on... Gelukkig toch niet voor niets men deut naar die locatie verplaatst want vandaag wilde ie alsnog men recs in ... Def gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [SpG] ________________________________________________ Slagschip 60.000 Interceptor 30.000 _________________________________________ Verdediger vakantieman [TFL] __________…
-
[TOT: 1.571.435.000] PresentDanger [RCN] & Gier [GZV] vs. Stinkzwam [TnT] (A: 75.822.000, V: 1.495.613.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
PostKwam deze gast vandeweek al tegen met n timer van beina n uur, kon toen helaas geen partner in crime vinden, en toen ik die wel had was ie al on gekomen.. Vanmorgen dacht ik laat ik even kijken en ja hoor, timer van 41mins dus ik spy erop en ja hoor vloot was daar... Ik snel in men ally en fl gekeken of en wie er online was maar dat was nogal n drama... Uiteindelijk zelfs enkele hulpvragen buiten die 2 gestuurd toen er na ong n uur gelukkig een reactie kwam van gier, hij had deut daar en had wel…
-
[TOT: 511.924.000] PresentDanger [RCN] & The_mk [RCN] vs. Peet (A: 2.140.000, V: 509.784.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
PostQuote from Bolder: “lol, studio sport.... PSV... Ajax haha Het zijn maar getallen, maar toch jammer en dom gedaan toen ik Ajax gelijk zag spelen was ik in extase Mooi gedaan jongens, maar niet zo zeiken in PM, gewoon stom en goed gedaan ” och, een beetje zeiken moet kunnen, helemaal omdat jij doorgaans nog voordat je kan launchen na een spy alweer in vm staat ...
-
[TOT: 511.924.000] PresentDanger [RCN] & The_mk [RCN] vs. Peet (A: 2.140.000, V: 509.784.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
PostZag deze vloot deze middag over de interne komen, mk had m gespot en was er op misgevlogen... Zo rond etenstijd dacht ik laat ik die pipo eens bekijken... Heeft ie hele vlootje op aanval gestuurd naar een inactieve maan... ik vervolgens al recs getimed en mk geroepen dat ie mee moest vliegen zodat we de profits konden delen... kan hem ivm rankings immers geen spot gs geven xD op gegeven moment zag ik dat ie zen vlootje had gepulled waardoor mijn recs zinloos vlogen... snel alsnog vloot getimed m…
-
Wederom bedankt en tot de volgende x! Succes met de rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [RCN] ________________________________________________ Interceptor 4.500 _________________________________________ Verdediger SRTUNA [Red-A] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.114 Licht gevechtsschip 1 Kruiser 113 Slagschip 66 Bommenwerper 4 Vernietiger 253 _____________________________…
-
lekker gesloopt... zat hier ook al op te azen... def gl@rb!!
-
gratis deut is de lekkerste die er is def gl@rb
-
Quote from paul-maximilianus: “En waarom geen vrachters mee gestuurd met de hoofdaanval? ” DAT doe ik eik beina nooit, verlies ze niet graag en doe ze nog minder graag rebuilden Quote from paul-maximilianus: “Tja je Lg zijn (zinloos) fodder zo, geen idee wat voor zware vloot Vinnie verder nog heeft maar was dat wel nodig? ” Ken(de)de restvloot ook niet, maar miste volgens de stats nog n 20k scheepjes in aantal, wilde dus geen risico nemen Men 2 naraids zijn iig door een stapeltje ss/ics geninjat…
-
[TOT: 24.875.232.000] Demon [SpG] & Mohquembe [SpG] vs. Khan (A: 3.869.390.000, V: 21.005.842.000)
Postheeerlijke slag jongens !! Gratz met de lekkere winst xD Jammer dat ikzelf men vloot even elders nodig had anders had ik met alle liefde gejoined gl@rb khan!!
-
Deze heeft wel n klein verhaaltje... Kwam t vlootje tegen zonder de xx en het zag ernaar uit dat zen raidjes enzo allemaal langzaam binnenliepen.... Aangezien meneer nog meer vloot heeft dan enkel dit (volgens de stats) met n overkill gevlogen door men lgs mee te nemen... Had echter letterlijk tegelijkertijd in uni Gemini ook n hit voor 1,5miljard winst waardoor ik hier niet echt op men naraids heb gelet... Vinnie heeft hierdoor 2naraids, 1 van 250zgs en 250gv en 1 van 250zgs en 50gv nog kunnen …
-
Heb m min of meer de hele dag op zitten wachten tot ie geland was .... Uit verveling vanmiddag ook nog even 50m winst op zen planeten opgehaald tijdens t wachten op het ! Toen de ! kwam gelijk spio erop en vloot erachteraan ... Revenge, heb begrepen dat dit acc van je op delete gaat, succes in je andere unis en rl verder daarom dus maar ;)) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [SpG] _________________________________…
-
Ook maar weer eens een teken van leven geven... Altijd fijn als je je inters lekker kunt uitlaten... Def gl@rb, zal wel goedkomen denk ik.. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [RCN] ________________________________________________ Interceptor 3.525 _________________________________________ Verdediger Morbidicus [UFP x28] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.298 Licht gevechtsschip 23…
-
Eerste hit onder de nieuwe vlag...! Als iemand me een jaar geleden had voorspeld dat dit zo zou gaan lopen had ik diegene recht in zen gezicht uitgelachen..! Maargoed, het is wel gezellie zo... Target kwam even na impact on.. bleek onder de douche te hebben gestaan xD heeft hierdoor nog n klein beetje puin kunnen ruimen maargoed, kan niet alles hebben... Incl de nareets nog n lekker winstje aan overgehouden, beter dan die stomme itjes steeds Ow ja en voor de liefhebbers : 42 ! Def iig Gl@rb, ond…
-
Dikke hit!! Had m al in de stats zien kelderen... Gratz en HF spending je winst en uiteraard een gl@rb voor beide partijen, hoewel dat voor de een makkelijker zal zijn dan voor de ander..
-
[TOT: 189.811.000] PresentDanger [RCN] vs. renegade vesta [FREE] (A: 8.305.000, V: 181.506.000)
PostSpot, sim, fly Recs zaten er echter niet erg lekker achter (1,5uur verschil :S) maar alle puin is binnen... En daar ging t me om def gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [RCN] ________________________________________________ Slagschip 4.000 Interceptor 1.700 _________________________________________ Verdediger renegade vesta [FREE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 11 Groot vra…
-
[TOT: 3.256.705.000] Galaxy [LOST] vs. PresentDanger [RCN] (A: 515.515.000, V: 2.741.190.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
PostQuote from vernal: “zo PD ik hoop dat je genoeten hebt van de 50m winst op mij weekje geleden lekkere klapper myron op naar de volgende! ” oh ja hoor, zou het zo nog eens doen mocht de kans daar zijn